လြမ္းရတိုင္းသာ ေသရမယ္ဆိုရင္ ခြန္း,,ဆိုတဲ့ေကာင္က အခါေပါင္းမေရတြက္ႏိုင္ေအာင္ ေသၿပီးေနၿပီး.....
"ခြန္း,,.........ဘန္နီ,,ကိုသနားပါေနာ္...ဟင့္..... ဘန္နီ,, ဘန္နီ,,ခြန္း,,နဲ႔အေဝးမွာမေနခ်င္လို႔ပါ....ခြန္း,,နားမွာပဲေနလို႔မရဘူးလာဟင္......"
ဘန္နီ,,ကအရူးတစ္ေယာက္လို႔ ခြန္း,,ရဲ့လက္ကိုဆြဲၿပီး ငိုယိုေျပာလာတာေၾကာင့္ ခြန္း,,ဘန္နီ,,ရဲ့လက္ေတြကို ျဖဳတ္ခ်ပစ္လိုက္ၿပီ။
"ဘန္နီ,, မင္းကိုငါဘယ္လိုေျပာမွ မင္းနားလည္မွာလဲ ဟမ္း!!"
မင္းမွာအရွက္တရားမရိွဘူးလား မင္းမွာ စဉ္းစားႏိုင္တဲ့အသိဉာဏ္မရိွဘူးလား မင္းကိုမျမင္ခ်င္လို႔ မင္းကို ျမင္ရတာ စိတ္ရႈပ္လြန္းလို႔ ဒီေလာက္ေမာင္းထုတ္ေနတာကို
မင္းသေဘာမေပါက္ဘူးလား ဘာလို႔ ငါ့ကိုစိတ္ဒုတၡလိုက္ေပေနရတာလဲ ........."ခြန္း,,ရဲ့စကားမ်ားေၾကာင့္ ဘန္နီ,,ရဲ့လႈပ္ရွားမႈအရာအားလံုးတခနရပ္တန႔္သြားၿပီး ခြန္း,,ရဲ့မ်က္ဝန္းေတြကို အားကိုတႀကီးေငးၾကၫ့္ေတာ့ ခြန္း,,ျပန္ၿပီးစူးစိုက္ၾကၫ့္လာတဲ့ေအးစက္တဲ့အၾကၫ့္ေတြေၾကာင့္ ဘန္နီ,,ေနာက္ကို ျပန္ဆုပ္လိုက္မိသည္။
"ခြန္း,,.........ခြန္း,,ကိုဘန္နီ,,ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ေမးမယ္ အဲ့ဒီစကားကိုအမွန္ေျဖေပးပါေနာ္......ဘန္နီ,,ကခြန္း,,တြက္တဂယ္ပဲျမင္ေနရတာ စိတ္ဒုတၡျဖစ္ေစတာလားဟင္!!"
ခြန္း,,အံကိုႀကိတ္ၿပီး လက္သီးဆုပ္မိသည္...
"............"
"ေျဖပါခြန္း,,.....ဘန္နီ,,ကခြန္း,,ရဲ့အနားေလးေနခ်င္ယံုေလးပါ ဘန္နီ႔,,ကခြန္း,,ကိုထိခိုက္ရေစမဲ့အရာမ်ိဳးဆိုရင္ ဘန္နီ႔,,ကိုယ္ ဘန္နီ,,ေတာင္ လံုးဝခြင့္မျပဳပါဘူး ဒါေၾကာင့္ ခြန္း,,ေျဖပါ "
"ေကာင္းၿပီေလ ငါေျဖမယ္ မင္းေသခ်ာနားေထာင္........ဘန္နီ,,မင္းကငါ့တြက္ေတာ့ စိတ္ဒုတၡျဖစ္စရာသက္သက္ပဲ မင္းေရာမင္းရဲ့ဦးေလးေရာ ငါ့ေရ႔ွကိုထက္မေပၚလာေတာ့ရင္ေကာင္းမယ္ မဟုတ္ဘူး!!မင္းရဲ့ဦးေလးကေတာ့ ငါ့ဆီမွာထိုက္တန္တဲ့ျပစ္ေႂကြးကို ျပန္ေပးဆပ္ရအုန္းမွာ"
ေအးစက္မာေက်ာတဲ့ ခြန္း,,ရဲ့စကားမ်ားေၾကာင့္ ဘန္နီ႔,,ရင္ထဲကမြန္းက်ပ္ လာမႈ႔နဲ႔အတူ ပါျပင္ေပၚသို႔ မ်က္ရည္မ်ားဟာ အတားဆီးမဲ့စြာ.........