Part_36 Zawgyi

171 3 0
                                    

(မိုး ႀကိဳးတင္ၿပီးသတိေပးထားစရာေလး ရိွပါတယ္ ဒီအခန္းေလးမွာအနဲငယ္+ဆန္ဆန္အခန္းမ်ားပါဝင္သြားမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သေဘာထားခ်င္မတိုက္ဆိုင္ပါက ဒီအခန္းေလးကိုေက်ာ္ဖက္ေစခ်င္ပါတယ္ရွင့္🙏)

လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ဖို႔ဉာဏ္ရည္မွီဖို႔လိုအပ္ ေသးတာလားခြန္း,,ရယ္...ဘန္နီ,,ကေလတဂယ္ပဲဉာဏ္ရည္မမွီရင္ေတာင္ အနဲ႔ဆံုးေတာ့အခ်စ္ကိုေတာ့ခံစားတက္ပါေသးတယ္.......

"သမီးဘန္နီ,, အျပင္မွာမိုးေတြရြာေတာ့မယ္ေလ အထဲကေနၾကၫ့္ပါလားကြယ္..."

ဝရန္တာမွာ စာအုပ္ေလးကိုင္းၿပီး အိမ္ေရ႔ွကၿခံတံခါးႀကီးကို ေငးၾကၫ့္ရင္းထိုင္ေနတဲ့ ခေလးမေလးကို မိုးရြာရင္မိုးမိသြားမွာဆိုးတာေၾကာင့္ အထဲဝင္ဖို႔သတိေပးလိုက္ၿပီး ခေလးမေလးအားၾကၫ့္ကာ ေဒၚေမ စိတ္မသက္မသာျဖစ္မိသည္ ငယ္ရြယ္သူေတြက အခ်စ္ကိုသိပ္ရူးသြပ္ၾကတာပဲ.......သူေဌးေလးလည္း ခေလးမေလးျပန္မလာခင္ကတစ္မ်ိဳးပူေလာင္ရ အခုျပန္ေရာက္ေနျပန္ေတာ့လည္း တစ္မ်ိဳးပူေလာင္ေနရျပန္ေရာ တယ္ခက္ၾကပါလားကြယ္......'

"သမီး,, ႀကီးေမးအလုပ္ေတြမႏိုင္လို႔ နဲနဲကူေပးပါလား"

"ဟုတ္.......ဘန္နီ,,ဘာကူေပးရမလဲဟင္"

အစားေသာက္ကိုဆန္ျပဳတ္ကလြဲရင္ ဘာမွေႂကြးမရတဲ့ ခေလးမေလးကစိတ္‌ေထာင္းကိုယ္‌ေၾကျဖစ္ၿပီး အားအင္မ်ားစြာကုန္ဆံုးထားသလို ႏြမ္းလ်လ်ေလး တဂယ္ေတာ့ ေဒၚေမအလုပ္မႏိုင္လို႔ကူခိုင္းတာမဟုတ္ပါ ခေလးမေလးကိုတစ္ေယာက္ထဲထားရင္စိတ္ပိုၿပီးေလမွာဆိုးတာေၾကာင့္တမင္းေခၚလိုက္တာျဖစ္သည္ ဒီလိုက်ေတာ့လည္းမျငင္းရွာပါ။

"သူေဌးေလးရဲ့ အဝတ္စားေတြ မီးေႂကြထိုးေပးရမွာေလ ႀကီးေမကို မီးေႂကြထိုးၿပီးသားေလးေတြကို ဗီဒိုထဲကိုထၫ့္ကူးေပးပါလား"

"ဟုတ္....ႀကီးႀကီးေမ"

ဘန္နီ,,ခြန္း,,ပံုေလးဆြဲထားတဲ့စာအုပ္ေလးကို ကုတင္ေဘးက စားပြဲေပၚတင္ခဲ့ၿပီး ႀကီးႀကီးေမးကို ကူဖို႔ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္ " ဒီရက္ပိုင္းတြင္း အေတြးေပါင္းမ်ားစြားနဲ႔ အိမ္မက္ေတြစက္ၿပီးအိပ္စက္မႈမရတာေၾကာင့္ ေခါင္းေတြကထိုးကိုက္ေနသည္ သို႔ေပမဲ့ ရင္ထဲကနာက်င္မႈနဲ႔ေတာ့ မတုပႏိုင္ပါ......

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now