Mucize

90 9 6
                                    

Gecenin karanlığında arabada yolculuk yapmak Klan çifti için oldukça zorluydu .
Karanlığa eşlik eden fırtına doğrusu işlerini kolaylaştırmak yerine daha da zora sokmuş görüş alanını nerdeyse yok derecede azaltmıştı.

Açık kahverengi saçlarını  lastik tokayla alelade toplayan Ezgi endişeli gözlerle arabanın camından  çıplak caddeye bakarak ,
. Anton dışarıyı görmekte zorlanmıyormusun ? Ben hiç bir şey göremiyorum.
Kadının sesi oldukça endişeli çıkmıştı.

Anton karısını endişelendirmemek için soğuk kanlılığını korumaya çalışsada kendiside oldukça endişeliydi .
Halbuki sabah hava durumunu kontrol ettiğinde hava açıktı.
Yolculuk için daha iyi bir gece olamaz diye düşündü .
Antona göre   gökyüzünü süsleyen yıldızlar  güya yolu aydınlatacaktı.

. Hiç merak etme bir tanem emin ellerdesin.

Anton'un sözleri havada asılı kaldı ne kendi inanmış ne de  karısı'nı inandırabilmişti .
Dört sene evvel Türkiye'ye iş dolayısıyla yerleştiklerinde halbuki her şey mükemmel olacak karısı ve kızına o mükemmel hayatı verebilecekti .

Altı ay önce  Kızı evden kaçıp gittiğinde Karısı'na hiç merak etme kızımızı bulup getireceğim o emin ellerde  derken kendinden hiç olmadığı kadar emindi .
Taki kızının arabasını   yanarken görene kadar araç haşat olmuş kızınınsa tanınacak yeri kalmamıştı .

İkisinin gözleri ufka doğru uzandı uzun düşüncelere dalıp gittiler. 
Düşüncelerin esiri oldukları anda arabanın elli metre önüne düşen yıldırımla Anton ani frene basınca araba yoldan çıktı.

Araba  yoldan çıktıktan sonra çarptıkları şey sayesinde  durdu.
Çarpma sesiyle ürken Ezgi

. Bir şeye çaptık aman tanrım ezdik mi yoksa ?

Direksiyonu bırakan Anton karısının elini tutup hafifçe sıktı
. Büyük ihtimalle hayvan olabilir sen arabada kal ben bakayım.

Gözlerindeki yaşları tutmakta zorlanan kadın kafasını hızla salladığında adam kadına yaklaşıp alnına kondurduğu kısa öpücükten sonra emniyet kemerini söküp araçtan indi .

Kadın korkuyla etrafına bakınıp neye çarptıklarını merakla beklerken bir yandan da gözlerine hücum eden yaşları elinin tersiyle siliyor bu geceyi atlatmak için dua ediyordu .

Araçtan inen adam arabanın önüne baktığında ayakları yalınayak üstü kirden gözükmeyecek durumda olan kızı görünce korkuyla ona yaklaşıp yaşayıp yaşamadığını öğrenmek için kızın sırtını hafifçe çevirdi.
Islak çamurdan yapış yapış olmuş saçları yüzünden çektiğinde gözlerine inanamadı.

. Anton ne ye çarptık?

Adam gördüğü şeye inanamayıp acaba hayalimi görüyorum diye kafasını hızla sağa sola salladı tekrar yere baktığında kız yerde yatıyordu.

. Olamaz diye mırıldandı Amaya dudaklarından çıkan bu ismi öylesine yüksek sesle söylemişti ki ,
İsmi duyan kadın sanki transtan çıkıyormuş gibi afallayarak araçtan hızla inip kocasının yanına geldi.

Kocasının kollarındaki kızı görünce şok vaziyette
. Bu bu bu nasıl olur.? Kekeleyerek kelimeleri ağzında yuvarladı.
Bir kaç saniye içinde kendine gelerek , Amaya aman tanrım ben doğrumu görüyorum hayal değil dimi ?

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin