Ezgiyle Anton bir birlerine kısa bakış attıktan sonra Anton
. Haklısın kızımızın her an yeni gücü çıkacağını biliyorduk.
Amayanın altı aylık kayıp yaşamadan önce tek bir gücü dahi yoktu.
Güçlü cadılar Amayanın normal olduğunu dile getirdiler.
Kızımızı tekrar bulduğumuzda havaya hükmettiğini öğrendik bununla birlikte kendini iyileştirdiğini de öğrendik .
Aradan bir kaç gün geçtiğinde ateş gücünü öğrendik üç güç görülmüş değildi.
Onun için endişelendik kızımızı korumak için konsilin işlerini yapmayı dahi kabul ettim.
Hançerler ortaya çıktığında korkumuz çoğaldı o zaman her an yeni gücü ortaya çıkabileceğini ön gördük .
Kızım senin ekibine kabul edildiğini öğrendikten sonra karım yasak karanlık kitapları araştırmaya başladı .. Araştırmalarım Amaya'nın nasıl altı ay içinde gücü olabileceğiyle alakalıydı.
Bazı elementerlerin güçlerinin hemen ortaya çıkmadığını yaşadıkları şok yada aşırı mutlulukla yani ani duygusal yoğunlukla çıkabileceği gibi ölene kadar da çıkmayıp kendinden sonraki nesile aktarabildiğini öğrendim.
Altı ayda kızım neler yaşadıysa o güçünü ortaya çıkartacak kadar yoğundu.. O gece birilerinden kaçarken aşırı derecede yaşadığı korku gücünü tetiklemiş olabileceğini düşünüyoruz .
Anton kızına üzülerek baktığında Ezgi. Ancak neden birden fazla gücü olduğunu yada neden yeni güçlerinin ortaya çıktığını bilmiyoruz .
O konuda hiç bir şey bulamadım tüm kitapları araştırdım ama yok .
Araştırma yaparken güçlerini herkesten gizlemenin yöntemini buldum .
Kızımın güçlerinin kimsenin tam ne olduğunu bulmaması için zihnine bariyer kuracağım bu bariyeri kimse Amaya'nın kendi bile yıkamayacak .. Bugün Amaya'nın yeni gücünden bahsettiğinizde korkumuz yok oldu .
Anton'un sözlerine Amaya
. Nasıl ?. Kızım birileri senin farklı güç kullandığını görse bile bunun senin gücün değilde kopyaladığın güç olacağına inanacaklar.
Artık ne kadar gücün olursa olsun bunu örtecek güç yine sende.. Baban haklı kızım Durnayı tanımadım ama ona öylesine minnet duyuyorum ki sana kendi gücünü verdiğinde hepimize en büyük iyiliği yaptı.
. O kitaplarda başka neler öğrendin ?
Dağkan'ın sorusu konunun gidişatını değiştirdi .
. Bir çok şey diyebilirim neredeyse çadı güçlerimi elementer gücü gibi yoğun ve güçlü kullanabiliyorum .
Gücümün sınırını genişlettim.. Bunu diğer elementerlerin güçlerini zirveye çıkartmak için kullanabilirmisin?
. Amaya'nın gücü oldukça zirvede daha fazlası ciddi yıkımları getirir.
Gücünün dengesini sınırını da bilmiyorum üstelik .Annesinin verdiği bilgiye karşılık Amaya
. Ben kendi gücümü çoğaltabilirim bunun için büyüye ihtiyaçım yok. Dedi.. Amaya'nın değil diğer Elementerlerin güçlerini zirveye çıkartacaksın .
Dağkan'ın teklifini kimse beklemiyordu Amaya bile .. Olmaz Annemin bunu yaptığını öğrenirlerse herkesin hedefinde olur özellikle karanlık elementerlerin.
Panikle bir anda söyleyen Amaya Annesinin tehlikede olduğunu bırakın görmeyi düşünmek dahi istemiyordu.. İlla büyü yaptığını bilmeleri gerekmiyor fıstığım .
Annen güçlü cadı bunu bilmeyen yok güçleri çalışarak geliştirmeyi herkese öğretebilir.
Bu kimsenin dikkatini çekmez aslında bu Annenin cadıyken nasıl güçlü olduğunu bir kere daha hatırlayacaktır.
Benim gücümde azımsanacak derecede değil bu senin neden bu kadar güçlü olduğunu gösterir .
Güçlü anne ve babanın onlardan güçlü kızları bu kafalardaki tüm sorunları giderecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...