Karmaşık halde

26 8 0
                                    

Amaya'nın  kaldığı odaya giren Anton ve Ezgi kızlarının gözlerini açtığını görünce gülümseyerek
. Kızım seni çok merak ettik .

Amaya gelen kadın ve adamın kim olduğunu bilmiyordu.
İki yabancıya bakıp kim olduklarını hatırlamaya çalışsada başarılı olamadı .

Kapı açıldığında üçü birden kapıya bakışlarını çevirdiler.
. Nihayet kendine geldin Amaya kendini nasıl hissediyorsun ?
Beyaz önlüklü  orta yaşlarda olan Adam gülümseyerek Amaya'nın yanına geldi.

Kızın boş  kehribar bakışları gelen üç kişinin üzerinde  gezindikten sonra nerde olduğunu anlamak için odaya bakıp tanıdık bir şeyler aradı.
Oldukça perişan görünen kadın ona ,
. Amaya  diye seslendi .

Kız kadına  anlamsızca bakıp bakışlarını tıpkı onun gözlerinin rengine benzeyen adama çevirdi ,
. Amaya fıstığım iyimisin?

Odada olan üç kişi ona Amaya diyor kızsa onların neden bahsettiğini bir türlü anlamıyordu.

Nihayet ağzını açıp
. Ben nerdeyim ? Diye sorabildi .

Doktor kıza yaklaşıp Antona
. Müsade edin lütfen. Dediğinde çift istemeden de olsa kızlarından uzaklaştılar.
Doktor kızın baş ucuna geçip , burası hastane Annenle baban seni getirdiler ne olduğunu hatırlıyormusun ?

Kızın kehribar  bakışları kadınla adamın üzerine takıldı,
. Annemle babam mı ?

. Evet onların arabasına çarpmışsın .

Kız bakışlarını doktora çevirip
. Onları tanımıyorum .

. Nasıl yani  Amaya ben annenim nasıl tanımıyorsun ?
Anton bir şey de lütfen .

Kadın çaresiz bakışlarını kocasına çevirdiğinde adam,
. Kızım biz senin aileniz .

. Sizi tanımıyorum Amaya deyip duruyorsunuz Amaya kim ?

Kadın  yaşlı gözlerini  kocasına çevirdiğinde çaresizce ondan yardım bekliyordu adam da tıpkı kadın gibi ne yapacağını bilemez halde doktora
. Doktor neler oluyor  ?

Yatakta yatan kıza nazik ses tonuyla
. Adın ne ? Diye soran doktora kafası karışık olan kız gözlerini bir kaç kez yumup açtıktan  sonra kısık sesiyle
. Bilmiyorum .

Ne kadar sessiz  konuşmuş olsada  orda olan herkes net şekilde dudaklarından çıkanı duymuşlardı.
. Evini hatırlıyormusun  ? Ya da  bir arkadaşın var mı ?
Kafasını olumsuz anlamda sallayan kıza doktor , hatırladığın bir şey  var mı ?

. Hayır hiç bir şey hatırlamıyorum .

Anton kızının yüzüne bakan bakışlarını doktora yönlendirip
. Kızımın sorunu ne ?

Doktor hafif sakalına dokunup düşünceli gözlerle Amaya'ya baktı.
. Hafıza kaybı yaşıyor yaşadığı şoktan yada kafa travması sebepli olabileceği gibi araba kazası da beyin sarsıntısına yol açabilir.

. Ne yani kızımın durumundan biz mi sorumluyuz .

Kadının çıkan umutsuz sesine doktor belki teselli etmek için belkide gerçek olduğu için
. Kendinizi suçlamayın söylediğim  şeylerin hepsi olabileceği gibi hiç biride olmayabilir .
Daha önceden hafıza kaybına uğramışta olabilir belki bu sebeple altı ay boyunca size gelemedi .
Ciddi ifadeyle,  bir kaç tetkik  daha yapacağız siz hatırlamasına yardımcı olacak şeylerle kızınıza  bu süreçte yardımcı olabilirsiniz.
Dedi .

Son kez yatakta yatan korkmuş kıza bakıp  odadan yavaşça çıktı .
Kadın odadaki sandalyeyi alıp kızının yanına geçti  kızının alnına düşen sarı  saçları kulağının arkasına koyduktan sonra  küçüklüğü hakkında hikayeler anlatmaya başladığında adam ikisine merhametle bakıp odadan çıktı.

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin