Hakan Dağkan'ın odasında Amaya hakkındaki gerçekleri soluğunu bile almadan Dağkan'dan dinledikten sonra okkalı tarzda küfür savurdu.
. Bu kızın başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir.
Başına daha ne gelebilir ki derken ağzımı açıkta bırakacak yeni şeyler duyuyorum.. Çok fazla sarsıldı Ezginin yaptıgı şeye inanamıyorum .
O kadının Amaya için tehdit olacağını bin yıl yaşasam düşünemezdim.. Ne yapmayı düşünüyorsun ?
. Amaya onu affetti en ufak girişiminde benim ellerimde can verecek.
Eden'e gelince sinsi yaratık hepsi onun yüzünden oldu.
Buraya geldiğinde avcı hakkındaki gerçeği bana söylemeliydi .
Onunla ilişkimizi kesiyoruz Uzmanlığını tanımadığımı ilan edeceğim .. Alex buna izin verir mi ?
. Kendi bilir ben her şeyi ateşe atmaya karar verdim .
Şayet itiraz ederse onunlada ilişkimi sonlandırırım.
Böyle bir zamanda sonuçları onlar için ağır olacaktır.. Amaya olmadan karanlık elementerlere karşı şansları yarıya iner Eden'i bilmem ama Alex bunu göze alamaz .
. Bu benim sorunum değil Hakan , Eden benden benim ekibim hakkındaki gerçekleri saklamakla urganı kendi boynuna takmış oldu.
Ona destek olanlar onunla aynı akibeti paylaşırlar.. Ben senin yerinde olsam aynı şeyi belkide daha fazlasını yapardım.
. Neyse üç uzmana açık davetiye gönder yarın Akşam köşkte düzenleyeceğim toplantıya çağır .
Acil durum olduğunu belirtmeyi unutma .. Hepsi gelecek mi ?
. Gelecekler karanlık elementerlerle alakalı bir bilgi olduğunu düşüneceklerdir .
Eden sebebini anlasada o da sırf Amaya hakkındaki gerçeği öğrenmek için gelecektir.
Hakan bu arada Nazif'e söyle Flip'le görüşsün Edenin casuslarının kim olduklarını yerlerini öğrenip hepsine gizli baskın düzenleyerek alıkoysunlar.. Tamam patron dediklerini yapmak için gidiyorum.
Hakan oturduğu yerden kalkıp odadan çıkarken Kapıda Mine'yle karşılaştı.
Elinde kahveyle odanın kapısına vurmak için elini kaldırdığında Hakan'la burun buruna gelen Mine iki adım geriledi.. O kahve Dağkan'a mı ?
. E e evet efendim.
Ürkek sesiyle Mine hakana cevap verdiğinde Hakan ona gülerek tepside ki kahveyi alıp bir yudum aldı.Mine şaşkınlıkla acılan gözleriyle boş tepsiye baktı.
. Bu yeterince sıcak değil sen Dağkan'a yenisini getir .
. Mine tepsiyi kendine doğru çekip
. Tamam efendim . Deyip geriye dönerek hızlı adımlarla yürüyerek gitti .. Şu kızla uğraşma biliyorsun senden korkuyor.
Dağkan'ın odadan söylediği laflar havada kaldı.
Hakan kendi duyacağı şekilde
. O yüzden uğraşıyorum.
Dedikten sonra kahveyi yudumlayarak odasına doğru hareket etti.Ezgi Gülün evinden ayrılıp kendi evine doğru giderken hisleri karma karışıktı.
Yaptığı şeyi idrak ettiğinde pişmanlık kalbini yavaş yavaş ele geçiriyordu.Anton'da Gülün evinden direk kendi evine doğru hareket etti.
Kapıyı açan Zeki
. Efendim hoşgeldiniz Ezgi hanım odasına çekildi .. Tamam Zeki ,
Direk odasına giren Anton yatağın üzerinde yatan kadını görmezlikten gelip
Çıkardığı valizlerin içine eşyalarını yerleştirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...