Uzman toplantısı

11 4 0
                                    

Yanlarına yaklaşan kızın keskin bakışları Amaya'nın üzerindeydi ,
. Bakın bakalım burda kim varmış soğuklar prensi en son  görüşmemizin ardından  bir sene geçti.

. Elfisa her zamanki gibi içkiyi fazla kaçırmışsın .

. Beni merak etme prens ben başımın çaresine bakarım .
Hadi gel dans edelim burası cenaze varmış gibi hissettiriyor .

. Elfisa Dağkan'ı rahat bıraksan iyi olur gelir gelmez boğma

Kızıl saçlarını savurup arkasına dönen kadın
Gördüğü kişiden pek memnun olmamışa benziyordu .

. Eden seni görmek ne güzel ne zaman geldin ?

. Senin sarhoş oldugunu göreceğim kadar erken geldim .
Şimdi elindekini bırakıp temiz hava alsan iyi edersin .

. Bana emirler verip durma Eden bende senin gibi uzmanım .

. Sana emir vermiyorum Alex'in düzenlendiği davetin bir amacı var .
Onun için içkiyi bırakıp ayılsan iyi edersin .

. Çok sıkıcısın ikinizde öylesiniz . Deyip mırıldanarak uzaklaşan Elfida'nın gidişini ne olduğunu anlamayan Amaya sessizce izledi .

. Onu  kafana takma , Dağkan'ı baştan çıkarmak için yapamayacağı şey yok .

. Benim onunla işim olmaz .

. Dağkan Elfida'yı tanımıyormuş gibi yapma o her zaman imkansızın peşine düşmüştür .
Bu arada bu küçük hanımla beni tanıştırmayacak mısın ?
Elini Amayaya uzatan Eden , ben Eden Uzmanlardan biriyim .

Kendisine uzatılan eli nazikçe sıkan Amaya
Gülümseyerek
. Benim adımda Amaya  Kılan Dağkan'ın özel birimindeyim .

. Kızıl ölüm ekibinde soy adların önemi yoktur.
Kızıl ölüme katılan herkesin geçmişi kenara atılır.

. O zaman Amaya diye gülümseyen Amaya içinden sen istedin diye geçmişimi atacak değilim ya !
Derken bir an Dağkan'ın onu duyacağını unutmuştu .

Eden  Amaya'ya değer biçerken  Amaya sevecen görünüp sıkıldığını belli etmemeye çalışıyordu .

İki saat boyunca Amaya için  lüzumsuz bir çok kişiyle diyaloğa girmesi yetmezmiş gibi birde Dağkan'ın huzursuzluğunu hissediyordu .
Ne zaman Amaya'nın etrafı insanlarla çevrilse Dağkan akrasifleşiyor etrafındaki kişilere çatıyordu.
Bundan en çok payına düşense zavallı Berkti .

Burak Ezgiden uzak olmak için gayret gösterirken olabildiğince Amayadan uzak durmaya çalışıyordu .
Dolayısıyla Dağkan'dan da .

Alex elindeki kadehe vurup tüm dikkatleri üzerine çektiğinden emin olduğunda
. Sevgili konuklarım davetime icabet etmenizden büyük onur duydum.
Siz eğlenmenize devam ederken ben dostlarımla sizden ayrılacağız malum kızıl ölüm beklemez .
Diye  güldüğünde salondakilerde ona eşlik ettiler .

Konuşması bittiğinde elindeki kadehi yanındaki kişiye verdi odadaki Uzmanlar özel birlikleriyle birlikte hareket etmeye başladığında .
Dağkan sesli şekilde Amayaya
. Gidelim dediğinde Amaya Annesine ben iyiyim işareti yaparak Dağkan'ı takip etti .
Diğerleride Amayayla yürüyen Dağkan'a yetişip  yürümeye başladılar .

Mahzen kata inip iki kişinin yan yana geçebileceği kadar genişlikte olan koridordan yürüyüp koridorun sonundaki odaya vardılar .

Dağkan bakışlarını keskinleştirip içeriye girdiğinde üç uzman ve onların ekipleri odadaydılar .

Otuz kişinin sığacağı kadar uzun yuvarlak masada karşılıklı dört sandalye vardı .
Dağkan kendinin olduğunu bildiği sandalyeye oturduğunda Hakanın rehberliğinde diğerleri Dağkan'ın arkasında yerlerini alıp ayakta dikildiler .

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin