Siyah

8 2 0
                                    

Sevgi Burak ve Amaya Kulübeye girdiklerinde tüm ekibin orda olduğunu gördüler.
Ekibin haricinde tanımadığı kişilerde vardı .
Tabi önceden tanıdığı kişilerde
. Burası bugün çok mu kalabalık yoksa bana mı öyle geliyor?

Burak'ın alelade sorusuna  bakışlarını çevresindeki kişilere odaklayan Sevgi
. Bu dün geceki imtihanla alakalı olabilir .
Sevgi Can'ın yanına gidip sanki sır verirmişçesine, neden herkes burada  toplandı biliyormusun? Diye sorduğunda Can etrafındaki adamlara bakarak

. Bunların hepsi Dağkan'ın ekibinden vahşiliğiyle ün yapmış olan Hakan bile burda.
Sevgi,  Can'ın baktığı  Esmer yeşil gözlü çocuğa bakıp , arkadaşlarının yanına giderken kulübeye Den girdi.

Herkesi tek tek süzen Den hiç bir şey söylemeden yerini alıp beklemeye başladı.
Amaya'nın bakışları dün Dağkan'ın yanında gördüğü Zaferin üzerindeydi .

Zaferde aynı şekilde kulübeye girdiği  andan itibaren bir saniye bile Amayadan gözlerini alamamıştı .
Sessizlik kulübenin ahşap duvarlarını yırtarcasına rahatsız ediyordu.

Uğur'un ekibi bile tek kelime etmeyi bırakın sanki  nefes almıyorlardı .
Bu sessizlik talebelerin gerginliğini çoğaltmasada diğerlerin anlamsız bakışları Amaya'yı daha çok rahatsız ediyordu.
Sanki insan değillerdi tamam elementer oldukları doğru ama bunlar elementer olmaktan bile uzaktılar .

Kapının gıcırtısı tüm bakışları kapıya yöneltti .
Zaferin bakışları hariç onun bakışları hayla Amaya'nın üzerindeydi .
İçeriye giren Müdire hanım ve Dağkandan başkası olmadığını gören talebelerin nihayet der gibi bakışları gelenlerin üzerine sabitlendi  .

Müdüre hanım Dağkan'dan önce söz alıp
. Sevgili talebelerim Akademi tarihinde bir ilkle karşı karşıyayız .
Dört ay sonunda eğitimini tamamlayan tarih boyunca tek ekipsiniz.
Aynı şekilde ekip olarak Kızıl ölüm ekibine giren de tek ekip sizlersiniz .
Bazı dönemler sadece bir kişi Kızıl ölümde yer alırken bazende ekibin tümü imtihanı kaybedebiliyor.
Sadece imtihanla bu ekibe seçilmediniz Tabikide üç hocanın derslerindeki yüksek potansiyelinizde değerlendirildi .
Sınavınız diğer ataların temsilcileri tarafından onaylanıp hepinizin bu ekipte yer alması gerektiği kararı ortaya çıktı.
Hepinizle ayrı ayrı gurur duyuyorum.

Müdire hanımın nazik tonuyla yaptığı değerlendirme kulübede olan herkesin takdirini kazanmıştı.

Dağkan'dan önce Den konuşmaya başladı
. Sırasıyla değerlendirmeleri yapıyorum.
Adem  Sarı , Şule Kırmızı , Sevgi Sarı , Can Kırmızı  , Burak Yeşil ,  Berk  Yeşil , Amaya Siyah.

Orda olan herkesin biraz şaşkınlık biraz kıskançlık içeren Bakışları Amayaya çevrildiğinde Amaya ne olduğunu anlamamıştı.

Yanında duran Burak'a fısıltıyla
. Ne oldu ? Siyah ne anlama geliyor.

. Kızım burda Dağkan'ın özel birimi hariç herkesin patronusun .

. Hııı?

Mırıltılar odanın içinde çoğaldığında içerdeki on bir kişinin bakışları Amayaya kilitlenmiş durumdaydı .
Amaya bu durumdan rahatsız olsada sessizliğini koruyup beklemeye başladı.
Tam olarak ne olduğunu bilmiyordu.

. Bir yandan Akademide ki derslerinize devam ederken bir yandan da görevlere çıkacaksınız .
Artık hepiniz Kızıl Ölüm timinin bireylerisiniz Aileniz bu odadanın içinde olan kişiler sorumluluğunuz onlara diğer kişilerle diyaloğunuz devam etsede artık onlar her ne kadar sizin yakınız bile olsalar artık değiller yabancılar.
Kurallarımız açık ekibin sırrını başkasına verirsen ölürsün.
Kızıl ölümden birine tuzak kurarsan ölürsün .
Ekibini tehlikenin içinde bir başına bırakırsan  ölürsün.
Benden gelecek emirleri çiğnersen ölürsün .
Rütbece üstün olanlara itaatsizlik yaparsan bu itaatsizliğin başkaların hayatına mal olduysa ölürsün değilse cezalandırılırsın .
Anlaşılmayan bir durum var mı Asker !

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin