Gerginlik

9 2 0
                                    

Yağmur Amaya'yı sırılsıklam etmişti yine duygularına yenilmiş ve yine yağmurun yağmasına sebep olmuştu.

Biraz sakinleşince eve gelip hızla odasına çıktı önce ıslak eşyalardan kurtulmak isteyen Amaya  kendini banyoya attı.
Suyun altında gün  içinde olanları düşünürken  Annesinin Tokat attığı yanağına dokundu .
Çok zoruna gitmişti  bu şekilde kendi kişiliğini nasıl bulacağını düşünen Amaya banyodan çıkıp yatağına uzanarak uyudu.

Gözlerini açtığında hava çoktan kararmıştı elini yüzünü yıkayıp sessizce odadan çıktığında Annesinin sesini duydu.
. Tüm gün odasından çıkmadı . Anton onunla ne yapacağımı bilmiyorum .
Ben onun için çabalarken evden kaçmasının suçlusu ben olduğumu  söyledi .

Amaya duyduğu şeylere inanamıyordu Annesine kırgındı ama duydukları Amaya'yı kızdırmıştı .
Hızla ebeveynlerinin olduğu odaya girdi.

. Benimle bir şey yapmanıza  gerek yok ben başımın çaresine bakabilirim .

. Hiç bir konuda fikrin yokken mi bakacaksın ?

Ezgi'de en az Amaya kadar kızgındı tabi onun kızgınlığı aslında kızına değil kızını koruyamadığını düşünerek kendineydi.

. Şayet beni idare etmeyi bırakıp kendi hakkımda ki kararları almama olanak sağlarsanız o zaman bir çok  konuda fikir sahibi olabilirim.

. Seni engelleyen benmiyim?

.  Amaya sakin ol herkes senin iyiliğin için çabalıyor.

Babasının da Annesiyle aynı görüşte oldugunu düşünen Amaya
. Anlamıyorsunuz yirmi yaşındayım hafızamı kaybettim benliğimi değil.
Ben olmama izin vermiyorsunuz .

. Yeter  Amaya odana git yarına kadar kafanı topla !
Ezginin uyarısıyla kendini anlatamadığı için öfkelenen Amaya yumruğunu sıkmaya başladı .
O esnada yumruğu ateş topuna döndü .
Anton eline bak !

Anton kızının elini gördüğünde  daha önce Ateşe hükmeden elementer gördüğünden kızınında Ateşe olan yatkınlığını anladı .

. Amaya sakin ol kimseye zarar vermek istemezsin .

. Bana artık ne yapıp yapmamam gerektiğini söylemeyin !
Dediğinde komple bedeni yanmaya başladı .
Ateş ona tanıdıktı hemde çok fazla Amaya ateşin kendinden bir parça oldugunu onunla olan bağlantısının eski oldugunu hissediyordu.

Ateş hiç bir yere  zarar vermedi Ezgiyle Anton korkuyla kızlarına bakmaya başladığında Amaya yüreğinin tanıdığı ateşle sakinleşti .
Nihayetinde ateşi söndüğünde artık sakinleşmişti .

Annesiyle babasına bakıp tek kelime etmeden odasına gitti .
Umutsuzca sinirliydi  bir o kadar da üzgün .
Kapıyı kapatıp kilitledikten sonra Gül'e  mesaj yazdı

. Bir müddet sende  kalabilirmiyim ?

. Bu konuda Annen özellikle o baban ne diyor ?

. Ne dedikleri umrumda değil onların yanında mutlu değilim .
Şayet istemezsen sıkıntı değil .

. Olur mu öyle şey seni almaya geliyorum .

. Tamam her şey için sağol.

Amaya elindeki telefonu bırakıp ufak bir çantaya bir kaç eşya koyup Gül'ün gelmesini bekledi .

Bir saat sonra gelen Gül  Amayanın odasına girdiğinde Amaya'yı uyurken buldu.
Usulca odadan çıkıp doğruca oturma odasına geçtiğinde Ezgiyle Anton'un hallerinden güzel bir akşam geçirmedikleri belli oluyordu .

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin