Kısa zamanda odaya giren çıkanlar bir türlü bitmek bilmiyordu taki Erva'nın herkese uyarı tarzda
. Çıkın , herkes dışarı Anneyle bebekleri biraz yalnız bırakalım .
Oldukça yorgunlar.Oda teker teker boşandığında Odada Dağkan'dan başka kimse kalmamıştı.
Bebeklerin isimlerini daha önce defalarca konuşmuşlar ortak karar vermişlerdi .
Bir numaraya Ela iki numaraya Ece üçüncü numaraya Eda ismini koydular.Dağkan Edayı kucağına aldığında incilecek diye nerdeyse hareket etmiyor hatta nefes bile almıyordu.
. Hayatım o bebek cam değil kırılmaz merak etme .. Çok küçük bir o kadar da hassas.
Amaya eşine sevgiyle bakıp gülümsedi .
Hayatımdan daha kıymetli dört kadın olacak ne kadar şanslı adamım.Ela ağlamaya başladığında Amaya Elayı kucağına aldı.
. Neden ağlıyor olabilir.
Kızının ağlamasına dayanamamıştı.
Ela'nın sesiyle Eda ve Ece 'de ağlayınca Dağkan telaşlandı.
Kora halindeki sesleri ortalığı yırtıyor gibiydi .Ezgi sesleri duyup odaya geldiğinde aradaki soğukluk fazlasıyla belli oluyordu.
Yatağın üzerinde yatan Ece'yi aldı.
. Acıkmışlar .. Ne yapacağım?
Amaya'nın sorusuna Ezgi Ece'yi ve Ela'yı annesini emmesi için uygun şekilde Amaya'nın kucağına verdi.
İki bebek aniden sustu Dağkan'ın kucağındaki hariç .
. Eda ne olacak?. Sırasını bekleyecek istersen onu bana ver.
Dağkan ağlayan Eda'yı Ezginin kucağına verdikten sonra karısına
. Ben dışardayım bana ihtiyaçın olursa çağırırsın.Kafasıyla yanıtını veren Amaya bebeklerini doyurmaya odaklanmıştı.
Dağkan odadan çıktıktan sonra Amaya
. Her seferinde böyle mi olacak ?. Büyük ihtimalle sütünü önceden sağıp buzdolabında saklayabilirsin .
Açıktıklarında verebilirsin yanlarında olmasanda bebekler açlıktan ağlamak zorunda kalmaz.. Bebeklerimin yanında olacağım .
. Elbette olacaksın ama gitmek zorunda kaldığın zaman olabilir .
İçinde bulunduğumuz durumdan dolayı .Amaya Ezginin ne demek istediğini anlamıştı.
Sessizce bebeklerine baktı.
Emmeyi ilk bırakan Ece oldu.Ezgi Ece'yi alıp Eda'yı Annesine doyurması için verdikten sonra Ece'nin gazını çıkarttı.
Bunu yaparken de kızına nasıl yapacağını öğretmişti .Bebekler doyduktan sonra odanın kapısı açıldı .
Anton kızını ziyarete gelmiş karşısında Ezgiyi görünce şaşkınlığını saklayarak hiç bir şey demeyip Amayaya odaklandı.
. Güzel kızım nasılsın ?. Baba gelsene torunlarına bak .
Anton kızının yanına yaklaştığında ,sizi dedenizle tanıştırayım .
Bak bu Ece .. Tıpkı sana benziyor hepsi öyle çıtı pıtı .
. Sen öyle göründüğüne bakma bu hanım efendi ağladımı cıtkak sesiyle kardeşlerine kötü örnek oluyor.
Bak buda Ela içlerindeki en oburu, digeride Eda bu hanım efendiyi daha çözemedim .Anton kızının kızlarını tanıtmasını keyifle dinliyordu.
. Hepiniz dünyanın en harika şeylerisiniz .. Kucağına almak istermisin?
. Bilmem ki ?
. Hadi al Dağkan kucağına aldığında kırılacaklar gibi dikkati tutuyordu.
. Sen dünyaya geldiğinde bir hafta kucağıma alamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...