Akademi şatoyu andıran görüntüsüyle tüm ihtişamını gözler önüne sergilerken
Amaya gördüğü binaya tutulmuş gibi bakıp yüzündeki hoşnutluğu gözler önüne çıkartıyordu.Anton kızının memnuniyetinden mutlu olurken Ezgi endişelerinden kurtulamıyordu.
Gülün dikkatini çeken ne şato ne Amayaydı .
İkinci katın devasa penceresinden bakan kırk yaşlarında hafif kırlaşmış saçlarıyla zeytin karası keskin bakışlara sahip profesördü.. Hazırmısın ? Anton kızının omzuna dokunarak sorduğu soruya hızla kafasını sallayan Amaya vücut diliyle cevapladı.
Şatoya adım attıklarında Amayanın hissettiği ürperti neyseki uzun sürmedi anlık gelip geçti.
. Burası hiç değişmemiş .
Fikrini beyan eden Güle kimse karşılık vermeyince oda oralı olmayıp hızla koridorda diğerleriyle beraber yürüyerek ikinci kata müdüriyet odasına yöneldi .Kapıyı tıklatan Anton içerden gelecek sesi beklemeye başladı.
Bir dakikalık beklemenin ardından
. Gel !
Anton kızına bakış atıp gülümseyerek
. Hadi fıstık seni bu okula kaydedelim .
Deyip kapyı açtıOdada atmış yaşlarında saçlarını topuz olarak toplamış saçının cogu kır olan kahve rengi gözlere sahip zayıf olduğu kadar dirençli görünen kadınla, camda Gülün dikkatini çeken Profesör vardı.
Kadın gelenleri süzdükten sonra bakışlarını Antona kilitleyip ,
. Anton seni ve aileni buraya getiren nedir ?. Kızımı akademiye yazdırmak istiyorum.
. Senin kızının hiç büyü gücü olmadığını duymuştum.
Kızını gösterdiğin cadılardan biri çok yakınen tanıdığım biri .Profesörün Amaya 'ya bakıp onda hissettiği gücün karşısında aklı karışmıştı .
Amaya'nın cadı olup olmadığını anlaması için ailesinin yardım aldığı cadı kolay yanılacak biri olmadığı gibi oldukça da güçlüydü.Yaşlı kadının bakışları Amaya'nın üzerinde sanki gördüğü şey karşısında nutku tutulmuş gibiydi .
. Sinan, Akyol hanımı akademide gezdir uzun süre sonra özlemiş olabilir .Gül ne yapayım der gibi Ezgi'ye baktığında Ezgi kendinden emin şekilde kafasını bir kere eğdi .
. Çiçek bahçesindeki bütün çiçekler açtı mı ?
Gülün sorusuna Profesör
. Kendi gözlerinle görmek istersin her halde .Deyip eliyle kapıyı gösteren Sinan Profesör Gül'ün odadan çıkması için olanak sağladıktan sonra kendi de odayı terk etti.
. Oturun.
Yaşlı kadının emriyle üçü birden sandalyelere otururken Kadının bakışları Amaya'daydı daha doğrusu dövmesindeydi.. Akademinin kurallarından biri dövme yasak o dövmeyi nerde yaptırdın ?
Amaya 'ya bugün Annesi de dövmesini sormuştu .
Altı üstü dövme işte diye düşünürken. Hatırlamıyorum .
. Müdüre hanım Kızım altı aydır kayıptı onu öldü sanıyorduk.
Bir buçuk hafta önce onu bulduk bulduğumuzda hiç bir şey hatırlamıyordu.
Gül tamamen hafızasının silindiğini söyledi.Anton'un verdiği bilgiler karşısında derin düşünen müdüre hanım.
. Sinan'ın söyledikleri doğru mu ?. Kızımın cadı güçleri yok şimdide yok havayı duyularıyla değiştirebiliyor . Birde hemen iyileşiyor. En son söylediğini fısıltıyla söyleyen Ezgi kızının hakkındakileri söylerken tedirgin olsada müdüre den bir şey saklanamıyacagını biliyordu .
Müdire oturduğu koltuktan kalkıp Amaya'nın arkasına geçtiğinde Amaya tedirgin oldu .
. Sakin olmalısın kızım . Müdirenin sesi oldukça otoriterdi bu Amayanın daha fazla gerilmesine sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...