İmtihan

7 2 0
                                    

Dağkan'ın dersindeyken Den hızla kapıyı açıp Dağkan'a bir şeyler söyledi .
Söylediği oldukça önemli olacak ki Dağkan kimseye bir şey demeden dersi bıraktı .

. Bu neydi şimdi ? Şule'nin sorusuna yanıtı

. Önemli olmalı aksi takdirde bizi böyle bırakıp gitmezdi .
Diyerek Can verdi .

Sevgi fısıltıyla Amaya'nın duyacağı şekilde
. Amaya, Den Panik ve telaşlıydı korkuda hissettim .
Ne söylediyse Dağkan'ın hisleri de bir anda   değişti .

. Garip
Diyen Amaya diğerlerin bu konudaki düşüncelerini dinlesede aklı Dağkandaydı.

Dağkan'la fazla diyaloğu yoktu yok olmasına ama işte hep bir ama vardır.
Karşılıklı sadece bir kere dövüşmüştü genellikle Burak dövüş partneri oluyordu.

Saat yediye kadar gelen giden olmayınca
. Sizi bilmem ama ben gidiyorum ders bitti .
Diyen Berk'i sessiz sedasız Adem kulübeden çıkarak takip etti.

. Geceye kadar burda bekleyecek değiliz ya ! Bende gidiyorum .
Şule'nin arkasında Can'da gidince kulübede Burak sevgi ve Amaya kaldılar.

. Ne yapalım ?

. Baksana herkes gitti  bizde gidelim mi Amaya.

Burak'la Sevgi Amayadan bir cevap bekliyorlardı .

. Dağkan yediye kadar burda olacağımızı söylemişti .
Aksini söylemediyse önceki söz geçerli sayılır .

Derken kapıya doğru yönelen Amaya'yı diğer iki arkadaşıda takip etti .

Akademiye giren üç arkadaş kantine doğru yönlerini çevirdiğinde Amaya
. Çocuklar siz gidin ben odaya gidiyorum sonra görüşürüz.

. Keyfine bak .
Burak 'ın söylediği söze gülümserken Sevgi biraz dalgın dibiydi .
Amaya bakışlarını arkadaşına yönlendirip sonrada yanlarından ayrıldı.

Üzerindeki kıyafetler terden sırılsıklam olmuştu.
Onlardan kurtulup duşun altında ferahlamak için koşar adım odasına yönlendi .

Odaya gireceği sırada garip bir hisle dolan Amaya hızla sağına soluna baktı .
Görünürde kimsecikler yoktu dudaklarını kıvırıp, iyice paranoklaşıyorum.
Diye fısıltıyla konuştuktan sonra odasına girdi .

İlk iş olarak direk banyoya giren Amaya suyun altında vakit harcamayı seviyordu.
Kendi hakkında her geçen gün daha da fikir sahibi olan Amaya sudan buruş buruş olunca banyodan ancak çıkabilmişti  .

Seçtiği mavi kısa elbiseyi giyindi.
Sacını kurutmadan tararken sevginin odasından duyduğu tıkırtılara bakmak için tarağı usulca yerine koyup ayaklarının uçlarına basarak sevginin odasına giren Amaya .

Ne olduğunu anlamadan ağzına tutulan bezle kendinden geçti.
Kendini iyileştirebilme yeteneği olduğu için vaktinden önce ayaklan Amaya boş antrenman odasında gözlerini açtı.

İçerde ağzı burnu kapalı iki kişi vardı.
. Sizde kimsiniz ?

. Bu uyanmış .

. Nasıl olur daha uyanmaması gerekiyordu .

. Biri bana burda ne oluyor açıklasın .
İki maskeli kişi Amaya 'ya bakıp ne yapacaklarını kararlaştırmaya çalışırken odaya neredeyse gözleri bile görünmeyen başka biri girdi.
Amaya'yı ayakta görünce ikisine gözüyle dışarı çıkın gibi işaret ederek maskeli iki kişinin dışarı çıkmasını sağladı .
Amaya tekrar bu sefer sabırsızca , yaptığınızın komik olduğunu sanıyorsanız yanılıyorsun.

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin