Siyahlar içinde Dağkan oldukça karizmatik görünüyordu .
Amaya evlenme konusundaki acelesini anlamasa da itiraz etmedi.
Son zamanlarda değer verdiği kişileri kaybetmiş kimilerini kaybetme raddesine gelmişti.Bir kişiyi dahi kaybetmek istemiyordu heleki bu kişi gerçekte sevdiği adamsa .
. Gidelim mi ?
Dediğinde Dağkan yanına gelip Amaya'yı kendine çekti.
Amaya direk müdüre hanımın odasına kendiyle Dağkan'ı ışınladı.
Odada Erva Anton ve Gülle müdüre hanım onları bekliyordu.. Hepiniz burdasınız ? Şaşıran Amayaya ilk tepkiyi kızına sımsıkı sarılan Anton verdi.
. Senin böyle bir gününde yanında olmamı engelleyecek hiç bir güç yok.
Umarım mutlu olursun kızımAmaya Anton'un sarılmasına karşılık verip
. Sağol baba. Dediğinde sesi titriyordu .
Anton Amaya'nın ağzından baba kelimesini bir daha duyacakmıyım diye düşünürken kızı onu bir kere daha mutlu etmişti .. Anton bırakta bizde sarılalım .
Gülümseyen Amaya bu seferde Gül'e sarıldı.
Çok güzelsin hep mutlu ol benden önce evleneceğin aklıma gelmezdi . Dedikten sonra Dağkan'a baktı .
Böyle bir şeyi kabul etmem mümkün değil.
En kısa zamanda dillere destan düğün yapacağız.. Bu konuda bende sana güveniyordum düğün hazırlıklarına başlasan iyi olur.
Hayatımızda güzel bir şeylerin olması için fazla beklemeye gerek yok.. Bu iş bende siz hiç merak etmeyin .
Ervayla bakışları bir birine kenetlenen Amaya Erva'nın gözünden dökülen iki damla yaşa baktı.
. Kendi kızımın düğününü göremedim sende benim kızımsın bu mutluluğu bana yaşattığınız için ne kadar teşekkür etsem azdır.Amaya bir iki adım atıp Ervaya sımsıkı sarıldı.
. İyi ki varsın teyze .. Sende kızım sende.
Odanın kapısı çalındığında
. Gel .
Komutunu müdüre hanım verdi.
Odaya profesör Sinan üzerine giydiği cübbesiyle girdi.
Dağkan'la Amayaya kısaca bakış atarak .. Çiftlerimizde geldiğine göre nikaha başlasak iyi olur.
. Tabiki de gençleri fazla bekletmeyelim.
Sinan Amayayla Dağkan'ın nikahını kıydıktan sonra tebrik etti.
Herkesle sarılma Faslı böylelikle tekrardan başlamış oldu.Dağkan'la Amaya tekrar eve ışınlandıklarında Amaya'nın şaşkınlığı devam ediyor gün boyuda edeceğe benziyordu.
. Ben rüyadaymıyım? Dağkan'a sorduğu soruya gülümseyen Dağkan test edelim mi ne dersin ?. Nasıl edeceğiz ?
Dağkan Amaya'ya sarılıp öpmeye başladığında
. İşte böyle bana oldukça gerçekçi geliyor .. Bilemiyorum ki ? Diyen Amaya kikirdeyince
Dağkan Amayayı kucağına aldığı gibi odasına götürdü.Odalarında bir kaç saat geçiren çift Amaya'nın guruldayan karnının sesiyle yataktan kalktılar.
. Önce duşa girelim sonra birlikte bir şeyler hazırlar yeriz .
Teklif Dağkan'dan gelmiş
Amaya'da birlikte kelimesinden oldukça hoşlanmıştı.
. Birlikte deyip Dağkan'ı taklit etti.
Birlikte yaptıkları duşun ardından mutfağa geçip hazırladıkları tostları yediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasíaLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...