Kızıl ölüm timiyle karşılaşma

14 3 0
                                    

Amayanın Akademiye kayıt olmasının üzerinden bir hafta geçti .
Anton müdire hanımla konuştuklarını karısına anlattığında Ezgiden beklendiği gibi itiraz edip böyle bir şeyin asla olmayacağını söyledi.

Sabahın erken saatlerinde evden  çıkan Anton  Ezgi de dahil kimseye nereye gittiğini söylemedi .

Her ne kadar istemese bile Zafer'le görüşecek onun teklifini kabul edecekti .
Kızı için yapması gereken her şeyi gözü kapalı yapardı.
Zafer konsildeki üyelerden  biri  iki sene boyunca her fırsatta Antonu konsil için çalışmaya ikna etmeye çalışarak  türlü türlü ayrıcalıklarla gözünü boyamaya çalışıyordu.

Zaferle bulaşacakları kafeteryanın önüne aracını çekip kapıdaki kombiye arabanın anahtarını verdi .

Kafeteryaya girdiğinde Zaferi kafeteryanın arka tarafında manzaralı bölmede otururken görünce ona doğru hareket etti.

Önünü  kesen garson
. Hoş geldiniz nereye oturmak istersiniz?

. Arkadaş içerde beni bekliyor , diye zaferi gösterince garson önünden çekilip

. Buyurun .
Dedi sessiz şekilde , Anton yoluna devam edip Zaferin olduğu yere yönelip yanına gittiğinde

. Çok bekletmedim ya !

Kafasını gazete yaprağından kaldıran Zafer gazeteyi toplayıp masaya koyarken
. Dostum  hoş geldin buyur .

Karşısındaki sandalyeye oturan Anton arkadaşı statüsüne koymayacağı adama yalandan gülümseyip
. Buralarda oldugunu duydum gitmeden iki dost bir kahve içeriz diye düşündüm.

. Çok iyi yaptın sen beni aramasaydın ben seni arayacaktım.
Güzeller güzeli  karınla kızın nasıl ?

.İkisi gayet iyi Amaya bu sene akademiye başlıyor.

. Öyle mi ? Çok iyi karar gücünü annesinden mi yoksa babasından mı aldı ?

Yanlarına gelen garsona
. Şekersiz sütsüz filitre kahve . Diyen Anton garson gittiğinde , Amaya ikimizede benzemiyor elementer oldugunu keşfettik .

. Sizin bir arkadaşınız vardı şu telepat onun  gibi mi ?

. Gül, yok gül gibi değil element gücü var .

. Çok güzel, sen neler yapıyorsun hayla aynı şirketin avukatlığınımı yapıyorsun !

. Evet uzun zamandır  oradayım şartları benim için gayet güzel .

. Dostum şartlarının  gerçekten iyi olmasını her kapının önünde açılmasını istersen konsilin avukatı olarak çalışmalısın.
Bak şu an tam zamanı Mustafa beyin ölümüyle avukatların başına geçecek deneyimli birini arıyorlar.

  . Ne düşündüğümü biliyorsun Zafer.

. Biliyorum bak bu söyleyeceklerim  aramızda kalsın. Derken etrafına tedbirli bakışlarla baktıktan sonra  Antona doğru hafifçe eğilip onun duyacağı sesle ,  kara büyücüler organize olarak düzenli saldırılar düzenlediklerine dair haberler geliyor.
İki ay içinde otuz elementer kayboldu kulistekiler  tedirgin elementerleri gizeme yerleştirme  lafları ortada dolanıyor.
Konsil tehdit gördüğü herkesi sorgulamadan infazını yapması için kızıl  ölüme tam yetki verdi.
Kızınında  elementer oldugunu söylüyorsun dostum hiç bir yer tam anlamıyla güvenli değil Akademiler bile.

. Zafer bunlar çok ciddi idealar .

O esnada garson getirdiği kahveyi Anton'un önüne koyup kafasını eğerek geriye doğru iki adım attı.
Sonrada ordan uzaklaştı Antonla Zafer garson gidene kadar tek kelime etmediler .
Gittiğinden emin olduklarında Zafer

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin