Ezginin gidişi

7 3 0
                                    

Bir hafta hiç durmadan çalışan  Amaya iki gücü  aynı anda kullanmayı öğrendiği gibi Dağkan'ın element gücünüde istediği gibi kullanmaya başladı.
Bu zaman içinde Annesinden kaçarak onunla karşılaşmamak için oldukça çok çaba harcadı .
Annesi ayrıldığında bile veda etmemişti.
Ezgi bu durumdan hiç memnun değildi  kızının ondan daha da uzaklaşmaması için hep geri planda kaldı .

Gece herkes odasına geçtiğinde  Amaya Dağkan'ın odasına girdi.
Hakan'la derin muhabbette olan Dağkan bakışlarını Amayaya yöneltti .
. Toplantıya gecikmedim umarım.

. Yok gecikmedin geç otur.
Amaya koltuğa yerleştiğinde Hakan'a  zorraki gülümsedi .
Annesinin gidişi daha doğrusu onunla vedalaşamaması biraz üzmüştü .
Lakin geri adım atmaya da niyeti yoktu Annesini sevdiği için  tehlikeli işlere kalkışması hiç hoşuna gitmiyordu .
Bu yüzden onu kendinden ve işlerinden uzak tutmak için soğuk davranmıştı .
Dağkan Amayaya , çalışmaların  nasıl gidiyor ?

. İki gücü aynı anda kullanmakta hayla zorlanıyorum.
Peşpeşe iki yada üç güç kullanmam sorun olmuyor.
Berk'le çalışmalarımı yarın nihayete erdireceğim ışınlanma olayını kaptım.
Nazan'la çalışmayı heyecanla bekliyorum.
Onun kalkan gücünü ne kadar iyi kopyalarsam dövüşürken korumak istediklerimi o kadar iyi koruyabilirim .
O yüzden iki güçü aynı anda kullanmayı başarmam gerekiyor.

. Doğrusu bu kadar  zamanda patronun gücüyle Berki'n gücünde başarılı olacağını tahmin etmiyordum .
Şaşırttın beni Nazandan sonra sırada ben varım bakalım benim gücümü o kadar kolay kullanabilecekmisin ?

. Sabırsızlanıyorum duyduğum kadarıyla gücünde ustalaşmışsın .
Hançerlerim seni kesebilmek için sabırsızlar.

. Beni kesebilecek hançer yok güzellik .

Burak bir çok kişiye bazı konularda yanlış örnek oluyordu.
O olaydan sonra iki gün boyunca Amayadan kaçmış,  sonrada Amaya  onu yakalayıp zorladığında mahcubiyetini ifade etmişti .
Arkadaşını  ele verdiği için kendinden nefret ediyordu.
Amaya Annesini tanıdığı için Burak'ı affetmiş sonrasında araları düzelmişti .

Amayaya bir tek Dağkan olduğunda efendim diyor diğer zamanlarda Güzellik lakabını takmıştı.
Berk'te ondan cesaret alarak  Amayaya güzellik diyordu. Anlaşılan o ki Hakanda onların tesirinde kalmış durumda .

Dağkan boğazını temizler gibi yaptığı hareketle bakışları üzerine çekmeyi başardı.
. Sen anlat diğerleri ne yapıyor ? Casuslardan yeni haberler var mı ?

. Ezgi hanım, Pol'in ve ekibinin eğitimi için onların bölgesine gitti .
Dediğin gibi her bölgede iki hafta kalıp eğitebildiği kadar eğitimine devam edecek.
Amaya Annesi hakkında elde ettiği bilgiler karşısında suskunlukla sessizce dinledi.
Diğer ekipler son hız eğitimlerine devam ediyorlar sabah akşam demeden .

. Casuslardan gelen haberler var mı ?

. Casuslarımız ortalığın şuanlık sessiz olduğunu ifade ediyorlar.

. Fırtına öncesi sessizlik .
Dağkan fikrini beyan ettiğinde Hakan konuşmasına devam etti.

. Sadece Eden'in ekibi karanlık cadı'yı ele geçirmişler bilgiyi herkesten saklıyormuş .

. Yine ne planlıyor  o sinsi herif .

. Bilmiyorum  sana dediğim gibi o masada ondan daha çok  tiksindiğim biri yok.
Ha unutmadan Elfida ülkedeki cadılara eğitim kampları düzenlemiş .
Ülkenin çeşitli yerlerinde yüze yakın kamp açılmış.

. Aslında fena fikir değil.
Amaya sessizliğini bozduğunda ikisinin gözleri ona ilişti.

. Kamplar mı ?

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin