Amaya'nın yardımı

6 2 0
                                    

Gözlerini kapayan Amaya ekibiyle Pol'un ekibinin olduğu yere ışınlandılar .
Karanlık elementerler nerdeyse hiç yara almamış gibiydiler Pol'un ekibinin yanı sıra.

Amaya  ekibin mücadelesini izlerken onu gören Pol
. Burda olduğuna göre sizin rakipler yenilmişler.

. Aynen öyle sizde durum pek iç acısı görünmüyor .
Kendine doğru gelen hamleyi savuşturan Pol
. İdare ediyoruz yardım edecekmisiniz yoksa seyircimisin?

. Dayak yemene içim razı olmaz .Diyen Amaya'nın bakışları yerde yatan
Adem'e kaydı.
Yaralandığı her halinden belli olan Adem'in rakibiyle Erkan dövüşüyordu.
Daha doğrusu darbelerinden kaçınıyordu .
Erkan aldığı yaralarla zar zor hareket ediyor düşmemek için bir şekilde çabalıyordu.
Amaya  Adem'i yanına ışınlanıp ,
Ne durumdasın ?

. Gücüm nerdeyse tükendi .

. Nerdeyse mi şimdi kendine gel ya dövüşerek ölecek yada rakibini etkisiz hale getireceksin .
Sen yıkılırsan onlarca masum ölür anlıyormusun beni .

Adem şaşkın vaziyette
. Evet dediğinde

. Şimdi  şu adamı ne kadar sarabilirsin.?

. Hareket edemez hale gelir ama ancak bir dakika tutabiliyorum .
Leman'a bakan Amaya'ya
. Bir dakika yeterli .

. Güzel  , Adem  Erkanı yolundan çekeceğim sende adamı hareket edemeyecek şekilde saracaksın .
Gerisi  Lemanda.

. Onun enerjisini son damlasına kadar çekeceğim.
Diyen Leman rakibini izliyordu.

Yediği darbeyle karnımı tutan Erkanı ışınlanarak Akademiye postalayan Amaya Adem'e kafasını salladı.

Pol Uğur sayesinde Rakibinin müziğinden çıkan darbelerden zor kaçınıyordu .
. Sevgi Pol'un savaştığı adamın hisleriyle oyna şaşırmasını sağla.
Martin bulduğun en ufak açıklıkta bir kılıç darbesi isabet ettir.

. Tek darbenin etkisi kısa olur.

. Benim için yeterli . Hank sende Belgin'e yardım et anlaşılan fazlasıyla kılıc darbesi almış.

. Başlıyorum . Diyen sevgiye başıyla işaret eden Amaya  rakibine baktı .
Hank Belgin'e yardım etmek için uzun boylunun yanına gitmişti bile .

Martin buldugu açıklıktan kılıcıyla attığı kesiğin sayesinde adamı felç etmeyi başarmıştı .
Amaya Adamın karşısına ışınlanıp Pol'un etkisini havayla püskürttü

. Sen uzak dur bakalım . Dedikten sonra elini kalbine sokup karanlık tohumu ışığın enerjisiyle yok etti.
Adam şaşkın bakışlarla Amayaya bakarken
" Ruhuna tekrar kavuştun bu durumu kendine sakla fazla göz önünde bulunma ruhunun geldiğini karanlık tohumun yok olduğunu anlarlarsa ölürsün ruhun ölür bu sefer ebedi olarak .
Yardımını isteyeceğim güne kadar saklan derdim sizi öldürmek değil aksine kurtarmak . Şimdi elimi çekip yüzüne yumruğumu geçireceğim hemen bayıl."

Amaya elini çekip adamın yüzüne fazla sert olmuyacak şekilde yumruğunu geçirdi .
Adam yere düşüp bayıldığında daha doğrusu bayılma numarası yaptığında Pol Amaya'nın hançerini alıp adama doğru koştu tam göğsüne sokacaktı ki Amaya rüzgarla Pol'u uzaklaştırdı

. Sen ne yapıyorsun Amaya
. Ne yaptığımı biliyorum ona dokunma  bayılttık yakalayıp konuşturacağız .

Amaya  bal gibi yakalayamacaklarını biliyordu .
Hank'in darbesiyle yere yapışan Adam anında gözler önünde kayboldu .

. Katboldular öldürmeme izin vermeliydin !
Pol Amayaya çok kızmıştı Amaya Pol'un üzerine doğru bir kaç adım atıp

. O kadar biliyorduysan ben gelmeden önce halletseydin.

. Doğru ekiple olsaydım bunu başarırdım .

. Nedense ben senin element gücünü kullandığına dair enerjiye rastlamadım .
Ekibin yeterliydi iyi organize edemedin.

Yarasından dolayı Uğuru ve Adem'i  Akademiye ışınlayan  Amaya.
Aynı şekilde Pol'u Nazan'ı Martini Leman Hank ve Emma'yı Dağkan'ın yanına ışınladı .

. Biz ne yapacağız ?

Sevginin sorusuna Amaya iki cadıya bakıp
. Siz üçünüz Annemi yada babamı bulun karanlık elementerleri yendiğimizi söyleyin.
Burdaki kargaşa bittiğinde geçiş kapısından akademiye geçersiniz .
Silvia enerjim ne zamana kadar sabit kalacak?

. Akşama kadar hiç kimse enerjinizi hlssetmiyecek?

. Tamam sende onlarla git . Ben Anitayla beraber ipeğe yardıma gideceğim .

Amaya gün boyunca Dağkan hariç her ekibi gezip yaralıları akademiye ışınladı.
Dövüşte arkadaşlarına yardımcı oldu.
Son olarak tehlikede olduğunu hissettiği Elfidanın yanına ışınlanıp onun ve ekibinin son anda ölmelerini engelleyen Amaya köşke ışınlandı.

Artık her yer güvenli sayılacak derecedeydi . Alex'in ve Den'in üç ekibi hayla dövüşteydiler.
Kendini zorlayan Amaya bir çok yerde bir çok dövüşte bulunmuştu kimse ondan daha fazlasını istemezdi.
İsteyemezdi  buna hakları da yoktu her şeyin bir limiti olduğu gibi Amaya'nın da elbetteki bir limiti vardı.

Koridorda gördüğü Vali Beye seslenen Amaya
. Vali bey , Dağkana benim burda olduğumu dinlenmek istediğimi ve rahatsız edilmemek istediğimi belirt.

Başını hafif eğen adam gözlerini parmak uçlarına çevirip
. Siz nasıl isterseniz Amaya hanım .
Amaya o kadar yorgundu ki odasına girdiğinde zar zor kısa yaptığı duşun ardından doğruca yatağına uzandı.

Tüm kemikleri inanılmaz derecede ağrıyor ve sızlıyordu.
Kaç elementerle dövüştüğünü kaç kişiyi organize ettiğini hatırlayamayacak kadar yorgun ve bitkindi .
Tabi bu arada beş kişinin ışıkla karanlık tohumunu  yenmişti .

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin