Yeni bir gün

6 3 0
                                    

Amaya Nazan'ın odasından ayrılıp doğruca Burak'ın odasına daldı.
Yatakta üstü çıplak şekilde yatan Burak Amaya'yı karşısında görünce yataktan hızla doğruldu.

Burak'ın karın kasları oldukça yapılı sert görünüyordu .
Gözlerini kaçırsada etkileyici olduğunu inkar edemezdi.

"Seni bu kadar etkileyen ne ? "Zihninde duyduğu yankılanma hemen toparlanmasını sağladı.
"Yok bir şey "

. Amaya burda ne işin var.

Sandalyenin üzerindeki tişörtü alıp Burak'a fırlatan Amaya
. Şunu giy dikkatimi dağıtıyorsun.

"Dikkatini dağıtan ne Amaya sen kiminle konuşuyorsun?"

Amaya bezmiş şekilde sandalyeye otururken nasıl olsa anlayacak deyip
"Burak'ın odasındayım "

Burak elinde Amaya'nın ona attığı tişörtle ne olduğuna anlam veremeden baka kaldı .
Saniyeler içinde odanın kapısı açıldığına içeriye giren Dağkan'dı.

Burak'a sonrada Amaya'ya bakıp
. Dikkatinin neyin dağıttığını anladım.

. Ne oluyor önce Amaya sonra sen odaya pat diye dalıyorsunuz?

Dağkan kıstığı gözlerle Amayaya baktı sonrada boşta olan sandalyeye oturdu.
. Evet Amaya ben seni yatağa gönderdim Burak'ın sorusuna cevap ver bende merak ettim.

Köşeye sıkışmış gibi hisseden Amaya derince aldığı nefesin ardından Burak'a sert şekilde
. O tişörtü elinde tut diye sana vermedim .

Burak elindeki tişörtü kafasından sokup sırtına geçirdiğinde
. Oldu mu ? Şimdi anlat bakalım seni dinliyorum.

. Esas ben seni dinliyorum Burak kompleksli karılar gibi şikayetlenip duruyormuşsun .

. Kompleksli karı da ne?

. Sözümü bölme sen benimle konuşmadan nasıl ekipten ayrılmayı düşünürsün? Nasıl başka ekibe katılma talebini vereceğini söylersin .

. Sana bunları Nazan 'mı söyledi . O kız inanılmaz derecede güvenilir değilmiş ben ona bunun hesabını sorarım.

. Orda dur bakalım beyefendi Nazan senden rütbece üstün o yüzden hesap soramazsın.
Onuda geçtim o kıza tek bir şey söyleyecek olursan öyle bir fırtına oluştururum ki seni buzullara kadar taşıyıp orada bırakmalarını söylerim .

. Amaya sana ayak bağı olmaktan başka ne işe yararım.
Bak benden hatta bir çok kişiden çok iyi dövüşüyorsun yardımıma ihtiyacın yok.

. Öylemi düşünüyorsun arkadaşım olduğunu sanıyordum.

. Öyleyim.

. Öyle olsaydın bunu benimle konuşmayı tercih ederdin .
Kaldı ki dövüşmeyi bilesemde duvarı yumruğumla çökertemiyorum.
Yada tek yumrukla Çelik kapıyı ortadan deldiğin gibi hiç bir kapıyı delemedim .

. Amaya savaş meydanında kapıyla duvarla savaşmayacağız.

. Anlamıyorsun dimi ? Oğlum  varya kaz kafalısın.
Diğerlerinin güçlerini alabiliyorum fiziksel güçte yanımda dağ gibi duracak insana ihtiyacım var.
Burak,  vücutsal enerjini yumruğunda toplayıp fiziksel gücünle dışarıya bıraktığında nasıl bir şey olacak biliyormusun?
Adamın göğsünde devasa boşluk açabilirsin yada adamı metrelerce uzağa fırlatırsın ki tüm kemikleri kırık olacağından ayağa kalkacak gücü bile kalmaz.
Ben ne kadar içsel enerjimi fiziksel enerjimle birleştirsem bile senin yaptığını yapmak için gücünü kopyalamam gerekir.
Fiziksel gücün geliştiği için büyük ihtimalle rakibinin zayıflıkları konusunda da  gelişmiş olmalısın.
Savaşta bu bilginin ne kadar önemli olduğunu düşünebiliyormusun.
Unuttun mu Erkan'la  dövüşünde bulduğumuz açığa saldırdığın için kazandın .

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin