Alex'in bölgesine saldırı

6 2 0
                                    

Bir  hafta boyunca her gün bazen üç kes  Kastin Dağkanın bölgesine saldırılar düzenledi .
Sadece Dağkan'ın değil  Alex ve Elfida'nın bölgeside saldırılardan paylarına düşeni fazlasıyla aldılar.
Amaya  her saldırıda yer alıyor mümkün olduğu kadar elementerleri ışıkla ruhlarına kavuşmasını sağlıyordu.

Bir haftada on beş elementeri kendi tarafına çekmeyi başardı.
Aynı şekilde Alex'in bölgesini Dağkan'la korurken karanlık elementerleri yenmeyi başardılar.

Alex ve Elfidanın bölgesine gittiğinde hep yanına Silvia'yı alıyordu.
Gücünün limitini kimsenin bilmesini en azından bir müddet daha istemiyordu.
Alex'in ekibinden üç kişi ciddi yaralanmıştı.

. Peş peşe saldırılar düzenleyerek bizi iyiden iyiye yıprattılar.
En son ne zaman uyuduğumu bilmiyorum.
Hakan duvara yaslanarak konuştuğunda Amaya onu anlıyordu.
İki gündür saldırılar gece düzenleniyordu.
Ekip tamamen yorgunluktan  pert olmuş durumdaydı.

Alex'in ve Elfidanın bölgesini de   korumaya çalışıyorlar bazen bir savaştan diğerine geçiyorlardı.
Şuan da bile ekibin diğer yarısı kendi bölgelerini korumakla meşguldü .

Amaya birden sarsıldı  nefesini düzenlemeye boncuk boncuk terlemeye başladı.
Dağkan Amaya'nın halini görünce endişeyle karısının yanına giderek .

. Amaya neyin var ?
Amaya endişeli bakışlarla Dağkan'a baktı . Dağkan o an karısının  dövüşmek için kendini kaybetmek üzere olduğunu hissedip ,
Neler oluyor ?

. O burda . Demesiyle Kastin havada süzülerek Amayanın  yanına geldi.
Zeytin kararı gözlerini Amayaya çevirip herkesi yok sayarak.

. Gelinim  seni görmeyi sabırsızlıkla bekliyordum.

Dağkan Buzdan mızraklarını Kastine gönderdiğinde Kastin avucunu açıp hepsini bir anda durdurdu.
. Aşağılık karımı rahat  bırak. Konuşurken dişlerini  sıkıyordu.

Kastin Dağkan'a bakıp onu sert şekilde duvara çarptı.
Ne olduğunu anlamayan Amaya hançerlerini sıkı kavrayıp
. Bırak onu senin rakibin benim kanını oluk oluk akıtacağım.
Dedikten sonra Hançerlerini çevirdi .

Kastin  Amaya'ya yaklaşıp onun karnına yumruğu geçirdiğinde Amaya iki büklüm olmuştu.
Kastin  Amaya'nın karnına bakıp sırıtarak
. Sevgilim bu dövüşü erteleyeceğiz anlaşılan bebeklerine daha doğrusu bebeklerimize zarar vermek istemem .

Dağkan duyduğu şeyle ayağa kalkıp Kastine gücüyle saldırdı.
Amaya ise öfkeden ateş topuna dönmüştü .
Kastin'se gülerek Amayaya bakıyordu.

. Seni kendi ellerimle yok edeceğim diyen Dağkan dikkatini çekti .
Hakan da ayağa kalkmış saldırmak için  Amaya'nın önüne geçmişti .

Kastin Dağkan'a bakıp
. Bebeklerimin babası olduğun için şimdilik canını bağışlıyorum.
Önce bebeklerimi sonrada karını alacağım.
O benim olacak kimse bunu değiştiremez .
Sevgilim kendinize dikkat edin senin ve bebeklerimin sağlığı için üç bölgeyi rahat bırakıyorum.

. Kastin blr dahaki karşılaşmamızda sen ve ben birimizden biri yok olacak bunun sözünü veriyorum .
Diyen Amaya'ya son kes gülümseyip yaralı elementerleriyle gözden kayboldu.

Kastin'in gidişiyle  Amaya'yı  taşıyan ayakları artık taşımaz olmuştu.
Yere çömeldiğinde zar zor nefes alıyordu.
Bedeni dövüşmek için yanıp tutuşurken kendine hakim olmaya çalışması Amaya'nın bedenini baskılanmış enerjisi dışarıya çıkmak için çıldırıyordu.

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin