Amaya vücudundaki enerjiyi sağ avucuna toplayıp kum torbasına gönderdiğinde müthiş patlamayla kum torbası param parça oldu.
Herkesin bakışları kum torbasının üzerinde sabitlenmişti .. Bu oldukça yıkıcı .
Hakanın sözlerine gülümseyen Amaya konuşmasına devam etti .. Bir arkadaştan bahsetmek istiyorum . Kendisinin elementer gücü katı maddelerin içinden geçmek .
Gücünü yogunlaştırırsa canlı bir şeyin içinden geçebilir. Geçerken de diğerine zarar veremez .
Yada bir kişinin göğsünden elini geçirip kalbini avucunun içine alıp elini maddeleştirerek kalbini param parça edebileceği gibi ona karşı her darbenin içinden geçip gitmesini sağlayabilir.
Bu şekilde sadece onunla dövüşen kişi yorulacaktır o değil .
Yada dilerse bıçak gibi katı maddelerin içinden geçerken ona zarar vermemesini sağlayabilir.Hakan'da aynı güce sahip olduğu için Amaya'yı ve yapabileceklerinin olasılığını pür dikkat dinliyordu .
Dağkan Amaya'nın lafını bölüp
. Kim bu kişi ? Diye sordu.. Kızıl ölüm ekibinde değil . Onu misal olarak gösterdim .
Diğerlerin elementer güçlerini yoğunlaştırırsak onları güçlerine göre gruplandırırız . Bu da ciddi şekilde avantajın bizde olduğu anlamına gelir .
Mesela sen suya hükmediyorsun insan bedeninin yüzde yetmişi su yani kan onu eğip bükersen müthiş acılar verirken saliseler içinde öldürebilirsin .. Herkes ekibinde ki elementerlerin olasılıklarını iyice düşünüp onları çalıştırsın .
Kendi gücünüzünde limitini yükseltin.
Dağkan'ın son talimatını duyan ekip kafa ve göz işaretiyle onayladı.. Benim gücümü daha fazla nasıl kullanabilirim.?
İpeğin sorusu Amayayı şaşırtmıştı hiç bozuntuya vermeden sordu.
. Kaç kişiyi etki altına alabiliyorsun etki altına aldıktan sonra dövüşebiliyormusun?
. En fazla iki kişiyi etki altına alabildim.
Gücüm odaklanma istediği için hem dövüşüp hem gücümü kullanamıyorum.İpeğim gücünü hayla üzerinde taşıyan Amaya Dağkan'a bakıp
. Müsade edermisin göstermek istiyorum .
Kafasını sallayan Dağkan dikkatini Amayaya verdi.
İki dakika boyunca dediğim hiç bir şeyi yapmayın .
Odaklanan Amaya gücünü bırakırken etki alanını genişletip dört kişiye odaklandı .
Dördünüz kalkın, başta dediğini yapmadılar baskıyı çoğalttığında dördü birden ayaktaydı.
Şimdi tek ayak üzerinde durun.
Amayanın söylediği şeyi yapmamak için uğraşsalarda bedenleri Amaya'nın emirlerine uyuyordu.
Oturup etki alanımdan çıkın .
Dört kişi dediğini yaptıklarında İpek şaşkın gözlerle Amayaya bakıyordu .. Bende yapabilirmiyim ?
. Odaklanıp etki alanını genişleterek yaparsın sonuçta bu güç senin .
. Bu kızı sevdim Patron sıkılırsan benim ekibimde yer alması için verebilirsin .
Onun ekibinde bile olabilirim .Pol'ın sözlerine Amaya gülümserken Dağkan'ın hoşuma gitmemişti .
. Herkes ne yapacağını biliyor gözleriniz kulaklarınız açık olsun.
Biz gidiyoruz sizde burada fazla eğlenmeyin .Hakan Amaya Birde Dağkan ordan kalkıp geçiş kapısına doğru giderken hiç birinin ağzını bıçak açmıyordu .
Amaya sevgiyi görmenin mutluluğunu yaşarken Hakan'nın kafası Amaya'nın kendi gücünü nasıl geliştirebileceğini göstermiş olmasındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...