Kehribar gözlerini göle çeviren Amaya bir kaç dakikalık sessizliğin ardından oldukça kısık sesle
. Buna değer gibi görünüyor.Anton'un yüzü birden yumuşayıp rahatlığın verdiği his belirgin şekilde kendini gösteriyordu.
Yağmur son damlalarını da yere bıraktığında Anton kafasını gökyüzüne kaldırıp baktı.Bulutlar hızla dağılıyor yerini güneşe bırakıyordu.
Kızının ruh hali gibi havada sakinleşmişti kızını bulduğu o geceyi anımsadı o gecede hava fırtınalıydı kızı korkuyla birilerinden kaçarken .
Dominonun taşları bir biri ardına yerli yerine oturdu.. Yağmurla bir alakan var mı ?
. Ne zaman üzülsem yağmur yağıyor korktuğumda kendimi çok kötü hissettiğimde dahada şiddetli oluyor şimşekler çakıyor bu sabahki gibi.
Bende bir sorun mu var ?Kızı her şeyi unuttuğu gibi dünyada yaşayan türleride unutmuş olduğunu düşünen Anton onu korkutmadan
. Sende sorun yok sadece unuttuğun bazı şeyler var.. Ne gibi ?
. İkimizde sırılsıklam olduk annen oldukça endişeli eve gidelim hem kurt gibi acıktım sende acıkmış olmalısın ,
Amaya'nın midesi sorulan soruyu yanıtlar gibi ses çıkartınca Anton gülümseyip ayağa kalktı kızına elini uzattığında Amaya ona uzatılan ele bakıp tereddüt etmeden tutup oturduğu taştan kalktı.
Eve geldiklerinde Ezgi gözleri yaşlı şekilde kızına sımsıkı sarıldı
. Seni tekrar kaybedeceğim diye öylesine korktum ki ? Tahmin bile edemezsin .Annesi olduğunu söyleyen kadının samimi duyguları Amaya'nın yüreğine işlemeye başlayınca babasının dediği gibi bu aileye bir şans vermeye karar verdi .
Anton karısına
. Amaya'yı bırakta üzerini değişsin bende değiştirip geliyorum kurt gibi açız .Umutla kocasına bakan Ezgi kocasının yüzündeki ifadeyi görünce kafasını eğip gülümsedi
. Sizi bekliyorum .Anton kızının omzuna kolunu koyup
. Hadi baba kız şu durumdan bir kurtulup annene yemekte eşlik edelim.
Diyerek kızının odasına doğru hareket etmesini sağladı.Kahvaltı masasında hiç kimse sabah olan hadiseler hakkında konuşmadı.
Havadan sudan edilen muhabbetler yüzleri ışıldatıyor kalpleri yumuşatıyordu.Amaya kendisinin çocukluğu hakkında konuşulanları dinlerken odaya giren Gül
. Öğle vakti hayla sofradamısınız?. Sanada selam seni buraya atan şeyde ne ?
Anton'un kinayeli sözlerine aldırış etmeyen Gül sofraya oturup salatalıktan bir parçayı alarak ağzına attı.
. Amaya hazırmısın ?
. Nereye ?
. Ezgicim kusura bakma bu iki kişilik program Amayı dışarı çıkartıyorum biraz gezeceğiz sonrada sinemaya gideriz ordan da akşam konsere tüm gün biz yokuz .
Gece geliriz artık hadi Amaya burda bekliyorum.Amaya bakışlarını Annesine yönelttiğinde Ezgi gülümseyip
. Gitmek istersen gidebilirsin Gül teyzen deli olabilir ama eğlenmeyi herkesten çok iyi bilir.. Siz ben yokmuşum gibi konuşun . Diyen gül ufak bir dilim ekmeğin üzerine çilek reçeli sürüp ağzına attığında Anton bakışlarını Gülden Amaya 'ya çevirdi.
. Biz hep burdayız sonrada konuşuruz şimdi gidip eğlene bildiğin kadar eğlen hem konserde birileri Güle sahip çıkmalı .
. Çok komik Anton .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...