Strateji

9 2 0
                                    

Hakan odada odanın dağınıklığına bakıyordu.
Amaya Hakanı görmezden gelip haritaları aramaya çalıştı.
Etraf harp meydanı gibiydi .
. Nerde şu  lanet şeyler ?

. Ne arıyorsun ?

Hakanın sorusuna
. Haritaları burda olmalılar ama  yoklar.

. Ne yapacaksın onları bu dağınıklıkta hiç bir şey bulunmaz.

Dağkan odanın kapısında onları izliyordu .
. Onlar önemli hemde herşeyden çok önemli saatine bakan  Amaya saatin yediye geldiğini gördü.
Onları hemen bulmalıyız  sırık gibi dikileceğinize yardım edin .
Dağkan şaşkınlıkla Amayanın söylediği şeyleri kafasında tartarken Hakan gayet keyifliydi .
Şimdiye kadar kimse Dağkan'a sırık gibi dikilme dememişti .
Gerçi sadece Dağkan'a değil kendine de  söylensede umursamadı .
Amaya sesini yükseltip, anlamıyormusunuz onlar çok önemli .

Dediğinde Dağkan Hakana
. Aramaya yardım et ! Verdiği komutla Hakanın aramasını sağladı .

İki haritayı bulan Hakan
. Ben ikisini buldum .

. Güzel diğerlerinide bulmalıyız  Dağkan diğerlerini de çağırıp bu aramaya kattı.
Herkesin yardımıyla haritalar teker teker bulundu .
En son haritayı bulan Tunç
. Bu son sanırsam .

Amaya haritaları toplayıp  Dağkan'ın odası çok dağınık olduğu için kendi odasına koştu.
Başta Dağkan olmak üzere hepsi odaya girdiğinde Amaya tüm haritaları yerlere koymuştu  bile.

. Ne oluyor ? Dağkan'ın sorusuna Amaya
Dizleri üzerine yere oturup hepsinin gözlerine baktı.

.Uyurken zihnime giren karanlık elementeri farkedip uyandım .
Beni çağırıyordu onu dışarıya atabilirdim onun yerine beni Çağıran elementerin zihnine girmeyi başardım.
O esnada dışardaki herkesle bağım koptu.
Dağkan'a bakan Amaya ,  burda zihnime rahat girebilen kişi olsaydı bile giremezdi karanlık elementerin zihninde olduğum için tüm zihin yolu bağlar kapandı.

Dağkan Amayanın söylediği şeyden sonra neden  Amaya'yı hissedemediğini anlamıştı .

. Sen karanlık elementerin zihnine mi girdin ?

. Evet uyandığımda  her ne kadar karanlık elementer zihnimde olsada tıpkı Alex'in diyarındaki gibi diğerlerini hissettim .
O kadar yoğunduki  adapte olamıyordum . Bende zihnine girersem ne olduğunu öğrenirim diye düşündüm .
Tabi ben onun zihnine girdiğimde oda benim zihnimi işgal etmiş oldu.
" Sen ısrarla bana seslendiğinde bir şekilde karanlık elementerin zihnimi işgal etmesi sırasında girmen için ufak bir yırtık oluşturdum."
Amaya Dağka'na diğerlerinin duymasını istemediği bilgiyi verdikten sonra devam etti.
Sonrasında ondan kurtulamadım  taki Nazan'ın kalkanıyla bağlantıyı kesene kadar .

. Anlattıklarının bu haritalarla ne alakası var ? Hakanın  merak ettiğini hepsi merak ediyordu.
Amaya derin soluk alıp ,

. Yoğun saldırıyı hissettiğimde  karanlık elementerin zihininden saldırı bölgelerini ve saatleri öğrendikçe daha önce Dağkan'ın odasında gördüğüm haritaları anımsadım.
Beynimde bana baskı yaptığı için tam nerde olduğunu hatırlayamıyordum.
Bulduğumda girdiğim zihni zorlayarak  karanlık elementerlerin nereye saldıracaklarını saat kaçta saldıracaklarını işaretledim .
İşim bittiğinde zihnimi onun zihninden kurtaramadım . Gerisini biliyorsunuz zaten .

Herkesin gözleri haritaların üzerindeydi ve çıt dahi çıkmıyordu .
. Bu doğru olamaz . Diyen Nazan'ı

. Bu kadar çok yere saldırı düzenlemek için kaç elementer olması lazım?
Burakın sorusu dehşeti gözler önüne seriyordu .

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin