Sabah olmasına saatler kala Amaya'nın odasına giren Hakan .
Işıkları açıp
. Hadi kalk gidiyoruz .
Zorla gözlerini açmaya çalışan Amaya
. Saat kaç ?. Üç .
. Üç mü ? Hakan Aklınımı yedin bu saatte odamda ne işin var ?
. Dağkan'ın emri konsile gideceğiz Nazif'in yardımımıza ihtiyacı olabilir .
Amaya Dağkan 'ın adını duyduğunda yataktan doğrulup başının altındaki yastığı Hakana fırlatırken
. Odam dan çıksan iyi olur giyineceğim .Yastığa bakan Hakan gülümseyerek
. Tamam tamam beş dakikam var yoksa seni beklemem .
Deyip tembel adımlarla odadan çıktı.Amaya yataktan kalkıp doğruca banyoya girerek elini yüzünü yıkadı .
Her zamanki gibi jean pantolon ve kazak giyip saçını topladıktan sonra geçiş kapısına doğru ilerledi.Geçiş kapısında onu bekleyen Hakan'nın sırıtışına gıcık olsada laf dalaşına girmeyi istemediğinden asık suratla
. Dağkan nerde ?. O gelmeyecek ?
. Gelmeyecek mi ?
. Yok gelmeyecek halletmesi gereken özel işleri var.
Amaya özel kısmına takılmıştı Tabikide sormayacaktı .
Dağkan'a aşık olduğunu ekipten duymayan yoktu .
Lakin Dağkan aşkını kabul etmediği gibi bu şekilde de hissettirmemişti .. Gidelim . Demekle yetinen Amaya kapının önüne geldi .
Konsile ışınlandıklarında Nadir'le karşılaştılar .
Nadirin ekibi ordan oraya koşuşturuyordu içlerinde Berrin de vardı .. Ne yaptınız ?
Hakan'ın sorusuna. Her şey planlandığı gibi gidiyor atmış kişi başvuru yaptı .
Amaya dövüşlerde cadıların içinden iki kişiyi özel birime seçeceksin çok iyi izlesen iyi olur.. Özel birim mi ?
Nadir Hakan'a bakıp sert şekilde
. Söylemediniz mi ?. Bana sorma Dağkan söyleyecekti .
. O Nerde Saat yedide karşılaşmalar başlıyor .
. O zamana yetişeceğini söyledi . Birde yakalanan kara cadı'nın konuşup konuşmadığını soruyor.
Amaya şaşkın şekilde sordu
. Kara çadı mı yakalandı?Nadirin bakışlarından ellerini kaldıran Hakan
.Pırıl . Deyip kestirip attı Nadirin bakışları kısa süreliğine Amayaya gitsede hemen bakışlarını çevirdi .Pırıl mı ? Kim bu Pırıl ? Amaya'nın aklımı kurcalayan iki soruyla baş başa kalmıştı.
. Karanlık çadıyla Ezgi ve kardeşi ilgileniyor .. Kardeşi derken ?
. Teyzen .
. Benim teyzem mi var ? Şu soruşturma nerde yapılıyor.?
Nadir Hakana bakış attıktan sonra Bal rengi gözlere sahip çocuğa
. Suat , Çocuğun bakışları Nadire yöneldi . Amaya'yı sorgu odasına götür.Suat kafasını eğip Amayaya
.Gidelim dediğinde Amaya bal rengi gözlere sahip çocuğu izlemeye başladı .
Odanın önüne geldiğinde , burası diyerek önünde durdukları kapıyı gösterdi .
Başka emrin yoksa işimin başına dönmem lazım.. Sağol . Suat arkasını dönüp uzaklaşırken Amaya odaya girdi.
Kapı açıldığında tüm gözler Amaya'nın üzerindeydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...