Amayanın ekibi

8 3 0
                                    

Sevgi'nin teşvikiyle Amaya hızlı adımlarla odadan çıkıp doğruca Gül'ün odasına hareket etmeye başladı .
Profesörlerin katına çıktığında Amaya karşısında Gülce hanımı görünce tebessüm etti .
Her zamanki gibi kaygısız duruyordu pek samimi olmayan ses tonuyla
. Amaya başarılarını duydum tebrik ederim . Dedi.

Gülümseyen Amaya
. Sağolun teşekkür ederim . Biraz duraksayıp Gülce hanıma , efendim profesör Gül beni görmek istemiş odasında mı acaba ?

Biraz düşünmüş gibi yapıp
. Yanında kızıl ölümden biri vardı yarım saat önce onları gördüğümde ikisi bahçeye gidiyordu .

. Teşekkür ederim . Diyen Amaya gerisi geriye dönüp bu seferde çıkışa yöneldi.
Akademiden çıkana kadar neredeyse her gördüğü kişinin tebriklerini içtenlikle kabul etti.

Göz önünde olmaktan hoşlanmasada tebrikleri geri çevirmeyi yada görmezlikten gelmeyi küstahlık gibi görüyordu .
Bunun içinde  elinden geldiği kadar nazik olmaya gayret gösterdi.

Bahçeye girerken çiçeklerin kokusu akşamın esintisiyle Amaya'yı mesh etti.
Yürümeyi bırakıp ciğerlerine derin derin çiçeklerin kokusunu çeken Amaya kendi kendine , ben nasıl  olurda burda olabileceğini düşünemedim ?
Kendini sorgulayıp yoluna  devam etti  rüzgar sadece çiçeklerin kokusunu değil Gül'ün kokusunuda getirmişti.

Sihir bahçenin aydınlanmasını sağlıyordu. O yüzden karanlık olsada bahçede olan herkes loş ışıkla ödüllendiriliyordu .

Gül Amaya'yı görünce el sallayıp
. Günün favori kızı nerelerdesin ?
Yanlarına giden Amaya kızıl saçlı yeşil gözlü kıza kafasıyla selam verip  bakışlarını Güle çevirdi .

. Bakışlardan uzak durabileceğim yerdeydim .

. Neresiymiş orası ?

Amaya ikisinin karşısındaki banka oturup
. Kütüphanede derken  gülümsüyordu.
Gözlerini deviren Gül

. Tam senlik .
Yanındaki kıza bakan Amaya'nın bakışını farkeden Gül. 
Sizi tanıştırayım bu Nazan   anne tarafından  akrabam .
Buda Amaya Ezginin kızı .

. Memnun oldum gün boyunca adınızı oldukça sık duydum.
Dağkan'ın özel timinde olmak için çok çok iyi olmalısınız .

. Bende memnun oldum sizde Dağkan'ın emrindeki Kızıl ölüm ekibindesiniz her halde.

. Evet  kendi ekibimin başındaydım şimdi tüm düzen değiştiği için kimin ekibinde olacağımı bilmiyorum.
Büyük ihtimalle Den'in ekibinde olurum herhalde .

. Amaya,  Nazan'ın özel güçleri var kalkan gücüyle tüm büyüyü engelleyebiliyor.
Aynı zamanda zamanı durdurabiliyor oldukça güçlü biri .

Gül'ün ne demek istediğini anlayan Amaya
. Buraya gelmeden Nazan hakkında çok değer verdiğim arkadaşımdan bir şeyler öğrendim .
Lafı dolaştırmaya gerek yok buraya seninle görüşmekten çok Nazan'ı görüp ekibimde olmak ister mi diye teklifimi sunmak  için geldim .

Amaya bir solukta isteğini belirtince ikisi donup kaldılar.
. Bu çok hızlı oldu . Diyen   Gül'ün gülümsemesi yüzünü aydınlattı.

.  Oldukça açık sözlü Gül teyze, bana anlattığın gibi sessiz sakin biri değilmiş .
Nazan fikrini beyan ettiğinde  Gül

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin