Balo

8 3 0
                                    

Tüm gece Dağkan'ın aklındakileri okumamak için çaba sarfeden Amaya sonunda uykuya dalabildi .
Onu yatağından kaldıran kişi Ezgi oldu .

Gözlerini hafif aralayan Amaya Annesini yatağın ucunda otururken görünce gülümseyerek
. Günaydın .

. Sanada tünaydın .

. Tünaydın mı ?

. Evet öğlen oldu biraz daha uyursan hazırlanamayacaksın .

Yatağından sıçrayan Amaya panikle
. Neden beni kaldırmadılar yapacak dünya kadar işim var.

. Hey panik yapma Dağkan herkese tembih etti kimse seni rahatsız etmesin diye .

Kollarını yana bırakan Amaya suratını asıp
. Şu zihin bağlama işini yapmak zorundamıydın?
Tüm gece aklını okumayayım diye cebelleşip durdum.

. Demek gece boyunca uykusuz kaldığın için uyumana izin verdi .

. Muhtemelen belki Ahh bilmiyorum .
Deyip kendini yatağa bırakan Amaya kafasına yorganı örtü.
Anne bu iş çok yorucu .

. Öyle olmak zorunda değil kızım.

. Senin için kolay sonuçta sen babamla evlisin gizliniz saklınız yok .

Yorganı Amaya'nın kafasından çeken Ezgi
. Evli olmak bazı konularda ayrıcalıklı olsada her zaman değil .
Önceden babanın giydiği kıyafeti beğenmesemde onu inceltmemek için yakışmış diyordum.
Şimdi ne demek istediğimi söylemeden biliyor .
Yada o bana her zaman iltifat ederdi .
Şimdi biraz kilo aldığımı kıyafetimin çok açık olduğunu yada renginin beni yaşlı gösterdiğini gizlemesine gerek kalmadan biliyorum .
İnan bana evli de olsa aklından geçenleri bilmek her zaman iyi olmuyor.

. Nasıl baş ediyorsun ?

. Kolay birbirimizin aklını okumuyoruz heyecanlandığında yada ani duygu değişikliğinde sanki onun düşündüğünü ben düşünüyormuşum gibi yada onun bildiğini ben biliyormuşum gibi oluyor.
Uyandıktan sonra Dağkan'ın aklını okudun mu ?

Amaya şaşkın gözlerle Annesine bakıp kafasını sallarken
. Yoo okumadım .
Dedi .

. İşte böyle çok düşünme oluruna bırak o zaman daha çok iyi olacaksın.
Hadi şimdi kalk bakalım tembel kuşum Akşam tüm gözler üzerinde olmalı .
Unutma bir kadının silahı kıyafetleridir.

. Ama benim akşam için giyeceğim kıyafetim yok ki ?

. Merak etme hallettim dün Dağkan davete gideceğimizi söylediğinde senin için bir kaç eşya aldım.
Bu şekilde davetlerde kendini göstereceksen cephanen çok güçlü olmalı .
Bununla yakından ilgineceğim .
Şimdi doğru banyoya .

Ezgi kızının odasından çıktığında Amaya Annesinin yanında olmasından gayet memnundu.
Yataktan kalkıp camı açtı buz gibi hava içeriye nüfuz edince kollarını tutup hafif ürperdi.
Kesinlikle kar geliyor .
Dedikten sonra doğruca banyoya girdi.

Akşam herkes hazırlandığında Amaya Annesiyle son rüküşleri yapıyordu.
Giydiği elbise askılı göbeğin hemen üzerinde biten Ve yaka göğüs dekoltesini gözler önüne seriyordu.
Amaya dövmesi için endişelensede Annesi artık Akademide olmadığı için sorun olmayacağını söylemişti .
Dövme tüm çıplaklığıyla gözler önündeydi

Topuklarına kadar inen elbise sağ taraftan baldırın üzerine cıkacak derecede yırtmaçla tamamlanmıştı .
Yürüdükçe bacakları olduğu gibi gözleri dolduracak şekilde kışkırtıcıydı.

Annesinin yaptığı dağınık topuz ve makyaj gecenin yıldızını ilan ediyordu .
Ezgi eserinden memnun Amayaysa giydiği kıyafetin acizliğinden muzdaripti.
Hem göğüs dekoltesi ki bu kadar fazla olması Küçük göğüslü olsaydı sıkıntı olmazdı ama Amaya'nın göğüsleri küçük olmadığı kadar da dikkat çekiyordu.
Her an açılıp görünecek endişesi Amaya'yı gersede Annesi sıkıntı olmayacağı konusunda teminat vermişti .

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin