Burak'ın kırgınlıgı

8 4 0
                                    

Amaya haddinden fazla konuşup göz dağı verdiğinin farkındaydı .
Tehlikenin farkında olduğu kadar Uzmanlar yok olursa her bir Elementerler tehlike içinde  olacağını biliyordu.
Onlar yok olduğunda konsil ayakta duramaz son olarak cadılar yok olursa insanların yok oluşunun önünde duracak kimse kalmaz.

Amaya sessizce iki adım gerileyip tekrar Dağkan'ın arkasına geçti ,
Herkesin beti benzi atmıştı   olası senaryoları kısaca kafasında kurarken Alex'in  tüm neşesi kaçmış vaziyette

. Ne önerirsiniz? Masaya sunduğu soruyu ilk cevaplayan Dağkan oldu.

. Güçlerimizi geliştirip son limitine ulaşmamız bununla birlikte rengine bakmadan savaşan savunan ve destek veren ekipler kurarak uyum içinde çalışmalarını sağlamalıyız .

. Sadece elementerleri değil cadılarıda eğitip en güçlülerinden sadece bize uyacak ekipler kurmalıyız.
Uzman cadı ekibi olurlar .

Elfida masaya oturduğundan beri ilk defa yapıcı bir öneri sunuyordu.
Cadıların güçlenmesi olası en kötü senaryoda direnci sağlayabilirdi .
Bu bir savaştı savaşta her askere ihtiyaç vardı.

. Ne kadar gelişirsek gelişelim   Amaya'nın yeteneği hepimizden fazla kaç gücü aynı anda kopyalayabiliyor .?

Eden'in sorusuna Amaya'nın vereceği cevap yoktu bilmiyordu.

.O konuda fikrimiz yok bu yeteneğinin olduğunu karanlık elementerler le girdiği savaşın sonunda öğrendik ,
Çalışmamız olmadı .

. Anlıyorum Dostum olası saldırıda Amaya'ya ihtiyaç duyabiliriz o zaman Sağ kolunu bizimle paylaşacakmısın ?
Ben ve Amaya ihtiyaç duyduğunuzda bir savaşın içinde değilsek her zaman size yardım için hazır olacağız .

Eden'in sorduğu soru tamamen farklıydı .
Amaya'yı tek başına istiyorlardı . Dağkan Amaya yardıma çağrıldığında kendinin yada adamlarının onunla olacağını açık açık belli etmişti .

. Başka bir öneriniz yoksa toplantıyı kapatıyorum .

Kimseden ses çıkmayınca Amaya
. Aslında var .

. Söyle .

. Eğer yapabilirseniz karanlık cadı yada elementerlerden birini öldürmeyip esir alın .
Kaç karanlık elementer var başlarındaki kim yada kimler güçleri ne ve nerde konumlanıyorlar gibi soruların cevabını almaya çalışırsak edindiğimiz bilgiler hepimiz için oldukça faydalı olacaktır.

Amayanın sözleri herkesin aklına yatmış gibi görünüyordu .

Alex toplantıyı kapattıktan sonra odadakiler teker teker çıkarak balo salonuna geçtiler .

Dağkan Amayaya
"Nasılsın ? "Diye sorduğunda Amaya sanki bu soruyu bekliyormuş gibi

"Berbat , o kız beni rezil etti. Onun  söylediği şeyleri düşündükçe babamın  tanrım ben herkesin yüzüne nasıl bakacağım .
Annem öğrenecek,  o esnada Nazan'ın gücü bende olsaydı zamanı durdurur kızın konuşmasını engellerdim.
Sahi ben neden onun göçünü kopyalamayı denemedim ki ?"

"Onun söyledikleri senin için bu kadar kötü mü ?"

Dağkan'ın sorusuna Amaya duraksayıp
."Değil Tabikide hislerimden utanmıyorum sadece bunları benden duymalıydın tanımadığım o kızdan değil .
Tabi birde benimle aynı şeyleri hissetmeyebilirsin bu normal peşinde o kadar kız varki hepsi bir birinden güzel, sanırsam bundan çekiniyorum karşılık bulamamaktan .
Tabi birde de seni hedef gösterdi.   Sanki kabusun içindeyim her gün artacak bir  kabus "


Ezginin yaptığı büyü Amayayla Dağkan'ın kimsenin duymadan konuşmasını sağlıyordu .
Gecenin geri kalanında Amaya Alex'in yakın markajındayken Dağkan'ın öfke nöbetleriyle son buldu.

Eve geldiklerinde Burak
. Amaya ne zaman söyleyecektin ?

Neyi der gibi bakan Amaya Burak 'ın ciddi ifadesini görünce gardını düşürüp
. Tamam gel benimle .
Amaya odasına girdiğinde Burak'ta girip kapıyı kapattı .
. Umarım Annen gelmez kızım o kadın resmen beni korkutuyor .

Burakın sözlerine gülen Amaya
. Tahmin edebilirim odasına çekildi geleceğini sanmam .

Koltuğun üzerine oturan Burak
. Senin odan bizimkilerden büyük içerde yatak odan mı var ?

. Hıhı tabiki banyoda .

. Bizim sadece yatak odası banyo bu resmen çifte standart .

. Abartma Burak sizin odanızda gayet rahat Dağkan'ın sağ koluyum o kadarcık ayrıcalığım olsun.

.Dağkan demişken o kızın söyledikleride neydi öyle ?

Amaya yüzünü asıp oda koltuğa oturdu .
. Duydun işte .

. Arkadaş olduğumuzu sanıyordum neden gizledin.

. Burak dünden öncesine kadar kendime bile itiraf edemediğim şeyi sana nasıl söyliyeyim.
Doğru düzgün bırak başkasına söylemeyi kendime bile söylemedim.
Kafamı elimin  arasına alıp düşünmedim belkide korktum.

. Korktun mu neden ?

. Neden olacak karşılık bulmamaktan alay edilmekten gururumun içine edilmesinden .
Bu akşam o kız kendime itiraf edemediğim duyguları kolaylıkla söylerken bir ara nefes alamıyorum sandım.
Ölmek istedim yada yerin dibine geçmek .

. Peki Dağkan ne diyor?

. Bilmem  gördün ne konuşulduysa şahit oldun.
Ona ilanı aşk eden kaç kız olmuştur kimbilir hiç birini umursamadı .
Beni neden umursasın ? Gerçi hiç bir şey demediği iyi oldu.
Kızım boşuna hayallere kapılma benim kalbimi kazanacak kız karşıma çıkmadı .
Bu kadar sorun varken senin duygularınla uğraşamamam deyip red etmesinden suskun olması iyi.
Kimbilir sessizlik işine bak demenin başka yoludur.

. Kız olmakta zormuş be!

. En zoruda ben milletin yüzüne nasıl bakacam.
Dağkan tarafından red edilen bir kız daha yazık kıza demezler mi ?

. Kendini başka kızlarla bir tutma kimse sana kolay kolay bir şey diyeceğini sanmam .
Hiç bir şey olmamış gibi davranacaksın Dağkan'a gelince senin gibi güzelliği kaybettiğiyle kalır.

. Burak sen çok iyi bir dostsun iyiki varsın.

. Sende öyle bu arada güçlerini de benden sakladın unuttum sanma .

. Senden sakladığım yok senin gözünde oldu ya . Bende daha fazlasını bilmiyordum taki Akademiye gidene kadar.

. Akademi mi ? Sevgi biliyor mu ?

. Maalesef onunla görüştükten sonra öğrendim bir daha da tek kalmadım .
Sonrasını biliyorsun Annemle geldik sende gün boyu benden kaçtın durdun.

. Sorma Annen aramızda bir şeyler var sanıyor sadece arkadaş olduğumu söyledim ama bana inanmadı.
Bildiği ölüm tekniklerinden bahsedip gözünün üzerimde olduğunu söyledi.
Amaya beni Annenin pençesinden kurtar lütfen .

. Biraz katlanmak zorundasın sonra alışır sana .

. Demesi kolay .

. Kolay mı zor mu bilmem bildiğim tek şey varsa oda bu kızın uyuması gerek yarın zorlu gün olacak.

. Kibarca kovuluyoruz yani ?

Burak oturduğu yerden kalktığında Amaya kapıyı açıp,
. İyi uykular . Derken gülümseyişi tüm yüzünü aydınlattı.

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin