İhanet

7 3 0
                                    

Amaya arenaya geldiğinde beyninde hissettiği acıyla dengesini kaybeder gibi oldu .
"Sen nerelerdeydin ?"

"Ailevi bir iki sorunu halletmek için gitmiştim ."

"Senin ailende her şeyin de biziz bana söylemeden bir adım atmayacaksın ."

"Tamam."

"Bu konu burda kapanmadı sonra halledeceğiz şimdi nerdeysen hemen buraya gel ."

Karşılaşmalar boyunca Dağkan ve özel tim Arenanın yakınındaki binada konsil tarafından misafir ediyordu .

Amaya doğruca binaya yöneldi ayakları hiç gitmek istemese bile mecburen gitmeliydi .
O yüzden ne olacak sa olsun der gibi adımlarının hızını artırıp doğruca binaya girdi .

Toplandıkları odaya giderek kapıyı tıklayıp açtı.
Pırıl ağkan'ın hemen yanında Amaya'yı süzüyordu.
. Sevgilim senin dediğin kadar var gücü çok fazla, potansiyeli şimdiye kadar gördüğüm kimseye benzemiyor.

Amaya kadının  söylediği  tek bir sözcüğe takıldı " Sevgilim" kalbi sanki binlerce parçaya bölünüyor gibiydi .
Yinede dik durmaya çalıştı başardıda.

Dağkan ondaki değişimi çok net hissetmişti .
Belki ortamı yumuşatmak belkide bir an önce bu sıkıntıya son vermek için bilinmez .
. Amaya seni tanıştırayım .

. Buna gerek yok efendim Pırıl hanımın kim olduğunu gayet biliyorum kendinizi yormayın .

. Madem biliyorsun güzel , Sen kendini geliştirirken tüm görevlerini alıyorum.
Benimle bundan sonra Hakan ilgilenecek sen güçlerin üzerinde çalış .

. Cömertliğiniz beni onurlandırdı efendim kendimi güçlendirmek için çalışırken bazen yalnız kalmam gerekiyor .
Size her seferinde haber verecek fırsatı bulamam diye peşinen bilgilendiriyorum .

Dağkan'ın gözleri kararmaya başladığında Amaya umursamıyordu bile .
Aklında beyninde çınlayan tek kelime vardı sevgilim.

. Çekilebilirsin derken sesinin tonunu yükselten Dağkan 'a , Amaya selam verip odadan çıktı .
İlk işi antrenman bölgesine gitmek oldu sinirliydi kırgındı ve bir şeyleri yakıp yıkmak istiyordu.

Antrenman bölgesinde tanımadığı bir kaç cadıdan başka kimse yoktu .
Üzerindeki ceketini çıkartıp atlet tarzı tişörtle kum torbasına yumruğunu geçirdi .
Torbaya vurduğu her yumrukla sanki kırgınlığını kırıyor gibi geliyordu .

Bana diyebilirdi sevdiğim biri var sevgilim var boşuna heveslenme diye, ama o ne yaptı herkesin içinde başkaları tarafından duygularım açığa çıktığında utançtan yerin dibine girdiğimde susmayı tercih etti.

Ona gün güne kapılırken Annemle tartışıp kendimi onun için kaybettiğimde benim sevgilim var diyebilirdi .
Ama yok susmayı tercih etti her gün ona biraz daha kapılmama müsade etti .
Evet karşılık vermedi ama duygularımı red etmedi de.

Amaya bir yandan söylenirken öfkesini kum torbasından alıyordu.
Kum torbası tamamen patlayana kadar orda yumruklarını savuran Amaya yorgun düşerek iki dizinin üzerine düştü .

Ağlamayacağım göz yaşı dökmeyeceğim diye kendi kendine mırıldanırken söylediği sözlere kendi bile inanmıyordu .

Ceketini alıp odasına gitmek için binaya girdi odasının kapısına geldiğinde
. Bekle .
Sesin sahibine karşı dönüp
. Buyurun efendim bir arzunuz mu var ?

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin