Amaya gücünün ne oldugunu ögreniyor

17 4 0
                                    

Gece saat on ikide Gül Amaya'yla birlikte eve geldiğinde ev ahalisi Anton hariç herkes odalarına çekilmişti.
Çalışma odasından çıkan Anton kızının elini kanlı bezle sarılı olduğunu gördüğünde koşarak kızının yanına gidip kızgınlıkla Gül'e baktı .

. Anton çok çok özür dilerim işlerin bu raddeye geleceğini ön göremedim .

. Senin sorununda bu Gül hiç bir zaman temkinli olmayı beceremiyorsun.

. Baba bir şey yok acımıyor bile ufak bir çizik o kadar ,

Anton sarılı beze bakıp
. Ufak çizikten mi bu kadar kan aktı .

Sesleri duyan Ezgi odasından çıkıp
. Ne oluyor ?
Kızının elini görünce  koşarak kızının yanına geldi
. Aman tanrım Amaya ne oldu .?

. Ezgi çok özür dikerim arkadaşım . Gülün ağlamaklı çıkan sesine aldırış etmeyen Ezgi kızını oturma odasına götürürken kocasına
. Tentürdiyot ve gazlı bezle pamuk getir.

Anton karısının istediklerini getirmek için yanlarından ayrıldığında gül
. Özür dilerim Ezgi deyip duruyordu.

Kızının yaralanmasından arkadaşımın suçlu olduğunu anlayan Ezgi arkadaşına bakıp
. Şimdi değil önce eline bakıp ne durumda olduğunu göreceğim sonra da bana ne olduğunu anlatacaksın.

Ağlamaklı sesle
. Tamam diyen Gül tıpkı suç işlemiş Çoçuklar gibi mahcuptu.

Anton elinde ezginin istediği şeylerle yanına gelip kızının ayağının dibine oturdu.
Ezgi Amaya'yı ürkütmeden
. Müsade edersen bakabilirmiyim ?
Oldukça hassas davranıyordu Anton'un gözlerinde karısına hayranlıkla bakan ışıltı oluştu.

Amaya tedirgin şekilde babasına ve Annesine bakıp
. Önemli bir şey değil acımıyor bile .

. Yinede bakmak istiyorum korkma lütfen .

Elini annesine uzatan Amaya Amnesinin nazik dokunuşlarına bıraktı kendini .
Nazikçe bezi çıkartan Ezgi yaralı olan avucunu ortaya çıkartıp pamukla kanı temizledikten sonra hiç bir yaranın olmadığını görünce kocasına şok olmuş şekilde baktı.
Antonda kızının avucuna bakıyordu  hiç bir şey yoktu ufacık çizik bile.

. Elin yaralı değil hiç bir şey yok sadece kurumuş kan elini yıkayıp gelirmisin Amaya ?

Kızda aynı şaşkınlıkla eline bakarken kafası karışmıştı   ayağa kalkıp  odayı terk ederken şaşkınlığı yüzündeki garip ifadeden belli oluyordu.
Anton Güle
. Anlat .

Şaşkın olan Gül
. Konserdeydik iyice sarhoş olmuş üç kişi bizi  gözle taciz etmeye başladılar.
Onlara sataşıp bağırdım nerden bilebilirdim arabaya giderken bizi takip edeceklerini peşimizi bırakmayınca onları büyü kullanarak hareketsiz bıraktım.
İçlerinden biri büyücüymüş  farketmedim içtiği içkinin kokusu o kadar yoğunduki cadı duyularım işe yaramadı.
Tam kurtulduk deyip rahatlayarak  arabaya binerken güçleri olan elinde kırık şişeyle Amaya ya saldıracağı sırada Amaya ansızın dönüp saldırıyı engellemek için şişeyi avucuyla durdurdu.
Şişe avucunun içine iyice girdi  gözlerimle gördüm .
Kanlar akmaya başladığında korkudan kal geldi hareket bile edemedim .
Saldırısının boşa çıktığını gören adam küfür ederek  Amaya ya   saldırmaya başladı.

. Ne! Kızıma saldırmalarına göz mü yumdun?
Ezginin suçlaması  karşısında Gül kendini savunmak istercesine eliyle yok yok işareti yapıp

. Öyle olmadı Ezgi,  Amaya üçünü hareket edemeyecek hale getirdi  kemiklerinin kırılma seslerini duydum adamların attığı çığlıkları duydum.

Yeni  TürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin