İkisi birden kulübeden çıktılar uzunca yürüyüşün ardından sessizliği bozan Sevgi oldu .
. Amaya'nın söylediklerine ne diyorsun ?
. Ne diyebilirim ki ?
. Direk bizi ekibine seçmesini beklerdim .
Burak Sevginin yüzüne bakıp kırgınlığını anlamaya çalıştı.. Ekibinde olmayı teklif etti ya !
. Ettide ne bileyim sanki sırf arkadaş olduğumuz için mecbur kalmış gibiydi .
. Doğruyu söylemek gerekirse öyle oldugunu ikimizde biliyoruz .
Gerçi ona kızamıyorum şimdiye kadar özel birime seçilen herkes kırmızı türbe sahibi içlerinde bir tane yeşil rütbeli yok.. Sen neyse, Sarı rütbe traji komik olurdu herhalde .
. Kızım ben onun yerinde olsam alınma ama ikimizi de ekibimde istemezdim .
. Haklısın ne bileyim bir an kırıldım işte halbuki bu ekibe bile onun referansında girdim.
Şimdiye kadar beni hep sırtladı bundan sonrada arkamı kollayıp benim olmayan mevkide sırf arkadaşıyım diye taşımasına izin vermek bencillik olur.
Berra'ya kızsam bile aslında haklıydı.. Bırak o kızı hırsından kudurmadıysa ben adımı değiştiririm .
. Doğruyu söylediğini sen yada ben inkar edebilirmiyiz ?
Amaya'nın işi bundan sonra daha da zor olacak birde ben ona yük olmayacağım.
İsteğini red edeceğim bundan sonra beni sırtlamasına gerek yok yapabilirsem dışardan verdiğim destekle arkadaşımın yanında olmaya devam edeceğim .. Kararın bu mu ? Amaya sebebini soracaktır.
. Burak, Sarı rütbede olduğum gerçeğini unutmayalım Amaya beni kabul ederek herkesle karşı karşıya gelecektir .
Arkadaşımı zor duruma sokmayı istemiyorum tehlikeli olduğu için cesaret edemiyorum derim .. Sen bilirsin Sevgi rütben Sarı bile olsa bir çok kırmızıdan daha cesaretlisin.
Burak'ın koluna vuran sevgi gülerek
. Hadi be oğlum siz arkamı kolladığınız için buraya kadar geldim .
Amaya gibi tek sınava girseydim ikimizde biliyoruz ki çakardım.
En azından Kızıl Ölümdeyim Gizem'e kısılı kalmayacağım.. Kendine haksızlık ediyorsun . Ne desem seni fikrinden caydıramıyacagım anlaşılan .
Tamam bende Amaya'nın teklifini red edeceğim .. Saçmalama Amaya'nın güvendiği biri olmalı sen onun arkasını kollayacaksın .
Amaya arkadaşlarının ne karar alacağını bilmiyor görev tehlikeli olduğundan kararlarına tesir etmek istemiyordu.
Günün geri kalanını kütüphanede geçiren Amaya hava kararmaya başladığında odasına doğru yol aldı.Arkasından seslenen kişiye bakmak için durup geriye baktığında ona doğru gelmekte olan Berk'i gördü .
. Amaya Amaya Bende seni arıyordum unutmadan profesör Gül seni sordu .
. Onunla sonra ilgilenirim .
. Bu sabahki teklifinde ciddimiydin?
Kafasını evet olarak sallayıp
. Evet ciddiydim kararını mı bildireceksin ?. Şey evet şayet hayla beni ekibinde görmek istiyorsan senin ekibinde olmayı isterim .
. Buna sevindim ne diyelim hoş geldin .
. Hoşbulduk benden istediğin bir şey var mı ?
. Şimdilik yok keyfine bak .
Diyen Amaya odasına gitmek için hamle yaptı .
Amaya'nın arkasından bakan Berk halinden memnun vaziyette gülerek gerisi geriye döndü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...