Part 78

25 3 4
                                    

After 2 months......

At bts apartment

💙ශාකී....😫

හිරූගේ photo  එකක් බදාගෙන පිස්සුවෙන් වගේ කෑගහන jhope දිහා බලන් ඉන්නවා ඇරෙන්න වෙන කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ අනික් membersලට..ප්‍රශ්න එනකොට කෙලවරක් නෑ.. jhope ඉන්නේ කාමරේ මුල්ලකට වෙලා...අනික් අය ටිකක් එහා පැත්තට වෙලා එහා දිහා බලන් ඉන්නවා....

🐯අපි දැන් මේකට මොකද කරන්නේ hyung...

ටේ jin ගෙන් ඇහුවා...

🐭තව ටිකක් එයා ඔහොම දුක් වුනාවේ...එයා දුක් වෙන්න ඕනි..එයාට එයා කරපු වැරැද්ද තේරෙනකම් අපි පැත්තකට වෙලා ඉමු...දුකයි තමා...ඒත් දැන්ම එයාව සනසන්න ගියොත් එයා හැදෙන්නේ නෑනේ...

🐣ඒත් hyung....

ජිමින් කියන්න ගිය එක නතර කරන්න වුනේ එතනට jhopeගේ හොදම bodyguards ලා දෙන්නා ආව නිසා...

🗣සර්...

Jhope කදුලු පිහගෙන එයා ඉස්සරහට ආවෙ හරි කලබලෙන්...

💙හම්බුනාද...එයා ඉන්නවද...කතා කරනවා...එයා ඉන්නවද😫

🗣I'm sorry sir...අපි පුලුවන් හැම තැනකම හෙව්වා....මිස් සක්යා කොහේවත්ම නෑ...මිස් සක්යාගේ bodyguards ලත් එක්ක එකතු වෙලා මුලු කොරියාවෙම හෙව්වා...ඒත් එයා නෑ සර්😐

💙මොකක්ද මිනිහෝ කිව්වේ 😡

Jhope bodygurd ගේ කොලර් එකෙන් අල්ලගත්තේ පුදුම කේන්තියෙන්...jin ටක් ගාලා මැදට පැන්නා....

🐭හොබී...අතාරිනවා ඔය මනුස්සයාව...

Jin bodyguardව jhipeගෙන් ගලවගෙන එයාට යන්න දුන්නා...

🐭හොබී....

ජීනු ගොඩක් සන්සුන්ව කතා කලේ bodyguard ගියාට පස්සේ....

🐭ඔයා කරපු වැරදිවලට ඒ අහින්සක මිනිස්සු පලි නෑ හොබී...

ඒ කියපු එකත එක්ක jhope ටික වෙලාවක් ජීනු දිහා බලන් හිටියේ ඇස් දෙක ලොකු කරගෙන...ටිකකින්...

💙ahhhhhhhhh😫😫😫

එයා එතන තිබ්බ මල් වාස් එක අරන් පොලොවේ ගැහුවේ කැලි කෑලිවලට කුඩු වෙලා යන්න....

💙අනේ මගේ ශාකී...😫😫

එයා පොඩි එකෙක් වගේ කෑගහලා අඩන්න ගත්තා...මෙච්චර වෙලා jhope කරපු වරදට දඩුවමක් විදියට එයා එක්ක කතා නොකර හිටිය bts membersලට තවත් නම් ඒක කරන්න පුලුවන් වුනේ නෑ jhopeගේ කදුලු දැක්කාම...එයාලා jhopeව වට කරගත්තා...

 My Hat Man  - Back To Blue Side  🔞Where stories live. Discover now