Part 66

16 3 4
                                    

Next day....

හිරූගේ  undergradments ad එක උදේ පාන්දරම gonhoගේ company එකෙන් out කරලා තිබ්බා...උදේ ඉදන් කොරියාවේ හැම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම වගේම ; මුලු ලෝකෙ පුරාම මිනිස්සුන්ගේ අවධානය ඒකට යොමු වෙන්න ගියේ බොහොම ටික වෙලාවයි....හැම social media එකකම ,TV එකකම ,citiesවල තියන ලොකු TV screen එකකම , magazine එකකම .... හැමතැනම හිරූ undergradments වලින් ඉන්න photos , videosවලින් පිරිලා....මිනිස්සු හිරුගෙන් මේ වගේ වෙනසක් බලාපොරොත්තු වුනේ නැති නිසා ඇත්තටම මිනිස්සු ඉන්නේ පුදුමෙන්..හැබැයි මිනිස්සු ඒකට ආසයි..හැබැයි මිනිස්සු වැඩියෙන් බැලුවේ හිරූට අන්දලා තියන gonhoගේ company එකේ KG Undergradments දිහා නෙවේ... මෙච්චර කල් tomboy style එකට වැහිලා තිබ්බ හිරූගේ sexy body එක දිහා...අනික ඒ brand එකේ ලේස් undergradments තමා හිරූට අන්දලා තිබ්බේ..ඒ නිසා හිරූගේ ඇඟේ වැහෙන්න ඕනි තැන් වැහුණට වැඩක් නෑ ඒවා පේනවා... undergradments නිසා හොදට කැපිලා පේන ඒ hot body එක ගැන මිනිස්සු කරන comments හිරූටත් වඩා දරාගන්න බැරි වුණේ jhopeට....එයාට දැනුනේ හරියට ලෝකෙ පෙරලෙනවා වගේ...වෙලාවකට ගිහින් gonhoව ඉවරයක් කරල දාන්න තරම් තරහක් gonho ගැන jhopeට ඇති වුනත්  ජිමින්ලා එයාව නැවැත්තුවේ gonho එක්ක පැටලිලා තවත් කරදර දාගන්න එක බලපාන්නේ jhopeට නෙවේ  හිරුට කියලා පැහැදිලි කරලා දීලා...ඇත්තටම jhope මේ වෙලාවේ කේන්තිය පාලනය කරගෙන ඉන්නේ බොහොම අමාරුවෙන්..වෙලාවකට එයාට හිරූ එක්කත් තරහයි...

හිරූ උදේ ඉදන් එයාගේ entertainment එකේ dancing room එකට වෙලා දොරත් වහගෙන පිස්සියක් වගේ අඬනවා...කොච්චර උත්සහ කලත් jhopeටත් බැරි වුණා ඒ ඇඬිල්ල නවත්තන්න...හිරූගේ membersලා , bts memebersලා කොච්චර කතා කලත් හිරූ දොර ඇරියේ නෑ මුලින්...පස්සේ මැනේජර් ඇවිත් කතා කරපු නිසා එයාට දොර අරින්න වුනා...මැනේජර්ත් දන්නවා හිරූ මේක ගැන දුකින් ඉන්නේ කියලා..ඒත් එයාටත් කරන්න දෙයක් නෑ..එයා හිරූව සනසලා එතනින් ගියා...ඒ අවසරයෙන් හිරූ දොර වහන්න කලින් dancing room එකට පැන ගන්න bts ඔප්පලාටයි හිරූගේ membersලාටයි පුලුවන් වුනා...එයාලා ඇතුලට යනකොට හිරූ කාමරේ කොනක වාඩි වෙලා ගුලි වෙලා හොදටම අඩනවා..එයාගේ phone එකත් පැත්තක වීසිකරලා..ඒ මදිවට ඒක කෑලි කෑලිවලට කුඩු වෙලා...කෙල්ලගේ මානසික තත්වේ හිතාගන්න එයාලට අමාරු නෑ.. පුන්චි හා පැටියෙක් වගේ කෙල්ල අහින්සයි.....jhopeට ඒක දැක්කාම නම් මුලු ඇඟම හිරිවැටිලා ගියේ හිත පිච්චිලා යද්දී...එයා ඉක්මනට ගිහින් හිරූව තුරුල් කරගත්තා...පුන්චි කෙල්ල ඒ උණුහුමට තුරුල් වෙලා අඩන්න ගත්තේ jhopeගේ පපුවට ගගහා....

 My Hat Man  - Back To Blue Side  🔞Where stories live. Discover now