Jhope ඇස් පියාගෙන කල්පනා කරන්න ගත්තා...membersලා කොච්චර කිව්වත් තමන් දැක්කේ හිතලුවක් නොවන බව එයාට විශ්වාසයි...එයා ඒ බ්රේස්ලට් එක හොදටම දැක්කා...ඒක අතුරුදහන් වෙනවත් දැක්කා...ඇත්තටම කවුද මේ කෙල්ල???මීට කලින් මෙහෙම කෙල්ලෙක් entertainment එකේදී jhope දැකලා තිබ්බේ නෑ...ඒ කෙල්ලට කොහෙන්ද ඒ බ්රේස්ලට් එක..????ඇයි කෙල්ල තමන් දැකලා හැන්ගුනේ??ඇයි දිව්වේ..????jhopeට සෑහෙන ප්රශ්න ගොඩක්.....ඒත් ඒ එක ප්රශ්නෙකටවත් උත්තරයක් හොයා ගන්න jhope ට පුලුවන් වුනේ නෑ... membersලා නම් කියන්නේ එයා හිරූ ගැනම හිත හිත ඉන්න නිසා ඒ බ්රේස්ලට් කතාව හිතලුවක් කියලා.....
කෝම වුනත්....jhope group එකට ආයෙ join වුනාම එයාට හම්බුනේ සෑහෙන්න උණුසුම් ආදරණීය පිලිගැනීමක්....armyලා කවදත් jhope එක්ක ඉන්නවා...හිරූ නැති වුන වෙලාවෙත් armyලා සෑහෙන මහන්සියක් ගත්තා jhope ගේ හිත හදන්න....jhope ආයෙ group එකට ආව නිසා මුලින්ම fan meeting එකක් තියන්න entertainment එක තීරණය කලා...ඉතින් එයාලා අද මේ ලෑස්ති වෙන්නේ ඒ fan meeting එකට....කට්ටිය මේකප් කරන්න room එකට වෙලා ඉද්දී එයාලට හැමදාම මේකප් කරන ගෑනු කෙනා ආවා...jhope නම් එයා දිහා බැලුවේවත් නෑ..මොකද ඊයෙ අර කෙල්ලගේ සීන් එකේදී එයා තමන්ට බොරු කිව්වා කියලයි jhope හිතන්නේ..
මේකප් කරන කෙනා ආවෙ තනියම නෙවේ...තව ගෑනු ලමයෙ ක් එක්ක....jhope එයාලව දැක්කේ නෑ...මොකද එයා තරහ නිසා හැරිලා බැලුවේ නෑ බිම බලාගෙන හිටියා මිසක්...මේකප් කරන කෙනා කතා කරන්න ගත්තා...
M=Ok guys....ඔයාලා හැමෝම හොදින් කියලා හිතනවා මම...
Jhope ඇරෙන්න ඉතිරි හැමෝම ඔව් කියලා උත්තර දුන්නා....jhope නම් බිම බලාගෙනමයි ඉන්නේ....
M=අද ඔයාලගේ මේකප් එක කරන්නේ මම නෙවෙයි...ඔයාලා දන්නවනේ...හෙට ඉදන් txtලාගේ world tour එක...එයාලගේ මේකප් කරන කෙනාට ඒකට යන්න වෙන්නේ නැති නිසා ඒ වෙනුවට මට යන්න වෙලා තියනවා කියලා...ඒ නිසා මං වෙනුවෙන් මං නැති කාලෙ ඔයාලට මේකප් කරන්න මම කෙනෙක් එක්ක ආවා....
මේ ඉන්නේ minji....ඔයාලගේ අලුත් මේකප් artist...ගොඩක් දක්ෂ කෙනෙක්...එයා ඔයාලට ඕනි දේ ලස්සනට කරලා දෙයි...
කට්ටියම බැලුවේ අලුත් කෙනා දිහා...jhope නම් බැලුවේ නෑ...කෙල්ල දැක්කාම membersටට පුදුමයි..කෙල්ල අනික් අයට වඩා වෙනස්...කලු මාස්ක් එකකින් මූණ වහගෙන...කලු පාට hat එකක් නහය ලගට එනකම් දාලා..සම්පූර්ණ ඇගම වැහෙන කලු පාට බැගී ඇදුමක් ඇදගෙන..අත්වලට පවා අත්මේස් දාලා මුලු ඇඟම වහගෙන....කෙල්ල ඔලුව නවලා එයාලට ආචාර කලා....කෙල්ලගේ ඇස් , මූණෙ හැගීම් පේන්නෙ නැති වුනත් කෙල්ලගේ මූණෙ හැරිලා තියන පැත්ත අනුව කට්ටියටම තේරුණා කෙල්ල බලන් ඉන්නේ jhope දිහා කියලා...ඒත් jhope නම් ඒක දැක්කේ නෑ..මොකද එයා ඉන්නේ බිම බලාගෙන....
YOU ARE READING
My Hat Man - Back To Blue Side 🔞
Fanfic"තමුන්ලා දෙන්නට ඕනේ HYBE එක පහතට වැටෙනවා දකින්නද?" " තමුන් කවුද ?මේ තොප්පියට යටින් ඉන්න ඇත්තම කෙනා කවුද? " " මට ඒ කෙල්ලව හොයලා දෙනවා ලෝකෙ කොහෙන් හරි" "මාව ඔය ඇස් වලින් ඈත් කරන්න එපා ඔප්පා..." "කතා කරනවා..තමුසේ නිසා ද ඒ කෙල්ල hospital එකේ දුක් විදින්...