Part 79

21 3 2
                                    

🐣යොබුසෙයෝ සකූ....

කෙල්ලට කලන්තෙට වගේ...කතා කරගන්න බෑ.....

💜ජි....ජි..මි...නා.....ම්.....😖

ජිමින් ට තේරුනා මොකක් හරි කරදරයක් කියලා කෙල්ල කතා කලපු විදියෙන්ම ..

🐣සකූ...මොකද වුනේ...ඔයා කොහෙද .කතා කරන්න...සකූ...සකූ....

💜dancng....r...room...

කෙල්ලට සිහි නැති වුනා....

______

ජිමින් ගොඩක් කලබල වුනා ...එයාට තේරුණා හිරූට කරදරයක් කියලා..කෙල්ල අමාරුවෙන් හරි dancing room කියන වචනේ කියනවා ජිමින් ට ඇහුන නිසා හොදයි...එයා ඒ වෙලාවේ හිටියේ පොඩ්ඩක් එලියට ඇවිත්... එයා ඉක්මනට entertainment එකට යන ගමන් jhopeට කෝල් කලත් එයාගේ phone එක off...ජිමින් ට තේරුණා මෙතන මොකක් හරි අවුලක් තියනවා කියලා...එයා ඉක්මනට entertainment එකට ගිහින් dancing room එකට ගියා...යනකොට එයා දැක්කේ හිරූ වැටිලා ඉන්නවා වීදුරු කටු ගොඩක් මැද... ලේ විලක් වගේ ගලලා...එයාට කෑගැහුනා...ඒ සද්දෙට එතනට idolsලා කීපදෙනෙක්ම ආවා...ජිමින් ඉක්මනට ගිහින් කෙල්ලව හරහට වඩා ගත්තා...එතන තිබ්බ වීදුරු කටුවලට ජිමින්ගේ ලස්සන චූටි ඇගිලිත් කැපිලා ගියාට ජිමින්ට ඒක ගානක්වත් තිබ්බේ නෑ....

🐣සකූ...අනේ සකූ...කතා කරන්නකෝ...😫

කෙල්ල ජිමිනාගේ ටීෂර් ට් එකේ කොනකින් අල්ලන් යන්තම් ජි..මි..නා...කියලා තොල් මැතිරුවා විතරයි...කෙල්ලට සිහියක් නෑ...මුලු ඇගෙන්ම ලේ ගලනවා...ජිමින්වත් ලේවලින් නෑවිලා...ජිමින් එතනට ආපු කට්ටියගෙත් උදව්වෙන් කෙල්ලව ඉක්මනට hospital අරන් ගියා...මේක මැනේජර්ටත් ආරංචි වුනා..එයා කට්ටියට දැනුම් දුන්නා මේ ගැන media එකටවත් දැනුම් දෙන්න එපා;entertainment එකෙන් පිටට යවන්න එපා කියලා..මොකද කෙල්ලට මෙහෙම වුනේ entertainment එක ඇතුලෙදීනේ...ඒක පිටට ආරංචි වුනාම entertainment එකටමනේ හොද නැත්තේ ...ඒ නිසා...ඒ වගේම එයා cctv cheack කරන්න cctv room එකට ගියේ කෙල්ලට මොකක්ද වුනේ කියලා කවුරුවත්ම දන්නේ නැති නිසා...ඒත්...dancing room එකේ cctv potegeවලින් අද දවසේ record වුන හැමදේම කවුරුහරි delete කරලා....ඒ නිසා එයාට හොයාගන්න බැරි වුනා මේක වුනේ කොහොමද කියලා...ඇත්තටම මේ cctv recording එක delete කෙරෙව්වේ කවුද???ඒ වෙන කවුරුවත් නෙ වේ...ජිමින්....ජිමින් තමා කායි ලවා ඒ  ටික මැනේජර් දකින්න කලින් delete කෙරෙව්වේ....ඒ හිරූ කිව්ව නිසා...හිරූව hospital    අරන් යන ගමන් වාහනේදී කෙල්ල අමාරුවෙන් ජිමින් ට කතා කලා...ජිමින් තමා කෙල්ලව වඩාගෙන හිටියේ...කෙල්ල අමාරුවෙන් කිව්වා cctv delete කරන්න ;නැත්තම් jhope අහුවෙයි කියලා...එතකොට තමා ජිමින් ට තේරුනේ මේ වුන දේට jhope සම්බන්ධ ඇති කියලා...jhope කොහොමත් කේන්තියෙන්නේ හිටියේ...කෝම හරි ජිමින් කායිට කියලා cctv recording delete කලා...

 My Hat Man  - Back To Blue Side  🔞Where stories live. Discover now