Part 73

31 4 9
                                    

ඇත්තටම හිරූගේ තාත්ති කොරියාවට ආවෙ හිරූ වගේම jhope ගැනත් තරහෙන් ...ඒ ඒ දෙන්නාම ගොන්හෝගේ undergradments උගුලට අහුවුන නිසා..ඒත් එදා ඇවිත් රණ්ඩු කරනකොට හිරූගේ තාත්තිට jhopeගේ අවංක අදහස් දැනගන්න පුලුවන් වුනානේ...එතපදී එයා තේරුම් ගත්තා jhope හිරූට ඇත්තටම ආදරෙයි කියලා..ඒ නිසයි ආපු ගමන් jhope එක්ක රණ්ඩු වුන එයා පස්සේ jhopeව වෙනමම ගෙන්නලා ගොන්හෝ ගැන කියලා හිරූගේ ආරක්ෂාවේ වගකීම jhopeට භාරදුන්නේ.....

තාත්තාගේ ආගමනයත් එක්ක ලෙඩ පැත්තක දාලා හිරූ එහෙට මෙහෙට දැඟලුවා වැඩීනේ...ඒ නිසාම එයාගේ කොන්දේ වගේම ඔලුවේ වේදනාවත් වැඩි වුනා...ඒකෙන් වුනේ එයාට සතියක් hospital එකේ ඉන්න වුන එකයි තව සතියක් වැඩවලින් ඈත් වෙලා apartment එකේ ඉදන් bed rest කරන්න වුන එකයි...hospital එකේ ඉදන් apartment එකට ආවට පස්සේ හිරූට rest කරන්න සතියක් නෙවේ සති දෙකක් මැනේජර් දුන්නා....ඒක jhopeට සතුටක්...ඒත් මේ දවස්වල හිරූගේ group එකේ concert වැඩියි...අසනීප නිසා හිරූ ඒ එකකටවත් එන්නෑ කියලා entertainment එකෙන් දැනුම් දුන්නා.. ....ඒ නිසාම හිරූගේ members ලා ඒ concert වලට ගියේ හිරූ නැතුව...ඒ සති දෙකම membersලා ගොඩක් බිසි වුන නිසා apartment එකේ හිටියෙම නැති තරම්...ඒ නිසා හිරූට තනියම නිදහසේ apartment එකේ ඉන්න පුලුවන් වුනා....ඒකෙන් ඉතින් වැඩි වාසි හම්බුනේ jhopeට😁තමන්ට වැඩ අඩු හැම වෙලාවකම හිරූගේ apartment එකට ගිහින් හිරූව බලන්න jhop3ට පුලුවන් වුනා...doctor ජුන් කිව්වනේ හිරූව පුලුවන් තරම් සතුටින් තියලා එයාගේ හිතට සැහැල්ලුවක් ගෙනත් දෙන්න කියලා...ඒ නිසා jhope නිතරම apartment එකට ගිහින් හිරූට සතුටු හිතෙන ගොඩක් දේවල් කලා...දෙන්නට එලියට ගිහින් විනෝද වෙන්න බෑනේ...ඒත් apartment එකේ ඉදන් කෝම හරි හිරූව සතුටු කරන්න jhope ගොඩක් දේවල් කලා...දෙන්නා එක්ක කෑම හැදුවා ...Netflix බැලුවා....සින්දු කිව්වා...ඇති වෙන්න dance කලා...එක එක games play කලා....ආස කෑම order කරලා හරි හදලා හරි කෑවා....එක එක දේවල් ගොඩක්....මේ දේවල් නිසා හිරූ දැන් ඉන්නේ ගොඩක් සතුටින්...හැමදේටම වඩා මේ දවස්වල වැඩි කාලයක් jhope එක්ක ඉන්න ලැබෙන එක ගැන හිරූ ඉන්නේ ලොකු සතුටකින්.....

One day....

උදේ පාන්දරම jhope හිරූව බලන්න apartment එකට ආවේ අද දවස පුරාම හිරූව පුදුම කරවන්න පොඩි plan එකක් එක්ක....ඊයෙ හවස ගිය පාර තාම හිරූගේ membersලා ආවෙ නැති නිසා හිරූ විතරයි apartment එකේ ඉන්නේ කියලා jhope දන්නවා...jhope ගාව extra key එකක් තිබ්බ නිසා apartment එක ඇතුලට jhope ගියේ කෙල්ලව පුදුම කරන්න හිතාගෙන....

 My Hat Man  - Back To Blue Side  🔞Where stories live. Discover now