43

595 31 21
                                    

DZIEKUJE BARDZO ZA 20 TYŚ WYŚWIETLEŃ!! 🥹🥹🥹 KOCHAM WAS🫶

Tu chcem powiedzieć  ze ten i  2 następne  rozdziały  będą ważnymi   momentami z relacji Yn i Patryka !!
___

Dwa lata  później

-Yncia szybciej bo nie zdarzymy!!- usłyszałam  głos  chłopaka  ktory biegał po naszym domu. Mieszkamy już  ze sobą  rok.

--Wspomnienie--

-Co ty taki ucieszony?- spojrzałam  na Patryka który właśnie  wszedł  do domu, nie wiedziałam  gdzie był  bo nie chciał  mi powiedzieć. Usiadł  obok mnie i pocałował  w czoło.

-Niedługo pokaże  ci Ynuś- spojrzałam  na niego dziwnie.  Ostatnio prawie caly czas siedział zapatrzony w laptop a gdy chciałam  zobaczyć  to  szuka Patryk nagle zamykał  laptop.

-Przygotuj sie na jutro bo zabieram cie gdzieś a teraz lece do siebię, dobranoc kochanie-  po niecałych  dwóch  godzinach  rozmowy  nagle powiedział.  Pocałował  mnie i wstał  z kanapy.

-Dobranoc Patryś- uśmiechnęłam  sie do niego

Następny  dzień

Nie wiedziałam  jak sie ubrać  gdyż  Patryk mi nic nie powiedział oprócz  tego ze zabiera mnie gdzieś.  Postanowilam na długa czarną spódnice  z rozcięciem po prawej stronie ktore ciagnie sie do połowy  mojego  uda i top w stokrotki. Usłyszałam  dzwonek do drzwi , wziełam  torebke po czym otworzyłam  drzwi.

-Cześć Yncia- pocałował  mnie a ja uśmiechnęłam  sie do niego i także przywitałam. Chwile  później  spojrzałam  na niego od góry  do dołu, był  ubrany w jeansy i czarną  koszulke.

-A wiec mogę  wiedzieć  gdzie zabierasz mnie?- spytałam  i weszłam  do jego samochodu i po chwili ruszylismy w nieznane mi miejsce.

-Niespodzianka to jest Yn - uśmiechnął  sie. Niedługo  później  kazal mi założyć  opaske na oczy która  nie wiem czemu znajdowała  sie w schowku.

-Zaczynam sie stresować, może  ty mnie wywozisz do lasu?- zaśmiałam  się  cicho a po chwili poczułam  ze zatrzymujemy się.

-Skąd  wiedziałaś?- wyszedł  z auta i zaraz po tym otworzył drzwi od mojej strony po czym pomógł  mi wyjść. Szliśmy  chwile i nagle ustalismy.

-A więc  Ynuś  mozesz zdjąć  opaske- zdjęłam z oczu opaske i moim oczom ukazał  sie dwupiętrowy dom. Spojrzałam  na Patryka w szoku.

-Kupiłeś sobie dom?-

-Kupiłem  nam dom- 

- Żartujesz?- byłam  w szkoly  i nie rozumiałam  co właśnie  sie dzieje. Chwilę  później  chłopak  pomachał mi kluczami  przed oczami. Weszliśmy  do domu zaraz po tym, cały  był  umeblowany i miał  ogród  ale nie duży.  Na dole była  kuchnia, salon i łazienka  a na górze  dwie sypialnie i druga łazienka.

-A wiec zaczynamy nowy etap w naszym  życiu  Ynuś- przytulił  mnie i wytarl kciukiem lze lecącą  po moim policzku. Byłam  wzruszona ze Patryk to zrobił.

--Koniec wspomnienia--

Wyjeżdżałam wlasnie z Patrykiem na tydzień  do Grecji na  Krete. Spakowałam  ostatnie rzeczy do plecaka i poszłam  do Patryka.

-Masz wszystko?- spytał  mnie.

-Tak- zauważyłam  w jego ręce  kamere- bedziesz  nagrywał  cały  wyjazd?-  kiwnął  głową  na tak po czym poszlismy do taksówki  ktora wlasnie przyjechała. W samochodzie sprawdziłam  ostatni raz czy wszystko mam i położyłam  glowe na ramieniu Patryka.

Zawsze będę  tu dla ciebie - Mortalcio x ynOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz