32

583 44 15
                                    

Zaczęłam się powoli budzić, była godzina 8 rano. Usiadłam na łóżku, przyzwyczaiłam się do Patryka codziennie obok mnie w łóżku śpiącego o tej godzinie . Wziełam  telefon do ręki  gdzie w powiadomieniach  widziałam   że  napisała do mnie Martyna oraz powiadomienie z instagrama o wstawionej niedawno relacji przez  Patryka. Ale zero wiadomości od niego.

Martyna🥴:
Hej Yn , mogłabym  przyjsc do ciebie? Takie luźne  spotkanie, przyniose jakies przekąski.

Yn😾:
Jasne , o 19 może? Chyba ze musisz dziś  jakos  późno  wyjeżdżać.

Martyna 🥴:
Pasuje mi, a wyjazd mam jutro wieczorem. Do zobaczenia!
__
Napisałam  jeszcze do  Hani czy mogę  zabrać  się  z nimi do domu genzie. Po tym weszłam  na ig aby zobaczyć   relacje Patryka.  Było  tam zdjęcie  zrobione w samochodzie, niby normalne  ale jednak po boku na drugim siedzeniu było  widać  troche nogę  która  napewno nie należała  do postiego  który miał  jechać  także  z Patrykiem. Pomyślałam  odrazu o Kindze więc  weszłam  na chat z Patrykiem.

Yncia❤️:
Hej Patryś , chciałabym  cię  o coś  spytać.

Patryś 💝:
No co tam?

Yncia❤️:
Jedziesz jeszcze z kimś? Myślałam  że  tylko z postim jedziesz

Patryś 💝:
To Julka, też  z nami pojechała  bo ma coś  do zrobienia w Warszawie.

Yncia❤️:
A spoko, bezpiecznej drogi<3
__
Przez jego wiadomości  czułam  że  jest obrażony  na mnie nadal, zrobiło  mi  się przykro ale  pomyślałam  że  to pewnie chwilowo. Wstałam  z łóżka  i poszlam do łazienki  aby się  ubrać  i ogarnąć. Po tym poszłam  do kuchni,
zrobiłam  tam sobie kanapki na śniadanie. Gdy podczas jedzenia przegladalam  social media na twitterze ludzie zauważyli także  tą nogę  z relacji Patryka.

Po zjedzeniu wsadziłam  talerz do zmywarki i ja włączyłam. Usiadłam  na kanapie i włączyłam  telewizor. Zaczelam coś  na nim oglądać  do godziny gdzie miałam  zaraz wychodzić.

Wyłączyłam  telewizor  i wstałam  z kanapy, spakowałam  potrzebne rzeczy do torebki.  Ubrałam  buty oraz kurtke i wyszlam z mieszkania zamykajac je po tym. Oparłam się  o ścianę  czekając  na Hanie i świeżego.  Weszłam  ponownie ma ig gdzie wyświetliła  mi sie relacja Julki (dziewczyny postiego) a na niej było  zdjęcie  z jej pracy. Sprawdziłam  jeszcze raz godzine dodania a było  to 10 minut temu , Patryk mnie okłamał?
Chwilę  później  podjechał  pod mój dom swiezy, weszłam  do auta i postanowiłam  ze później  porozmawiam  z Patrykiem.

-Hejka- przywitałam  sie z nimi i zaczęliśmy  rozmowe.

(Nie bede rozwijac tego co Yn robila w domu genzie bo to bedzir poprostu  nudne)
___

Natalka powiedziała  mi abym nie szła jutro do domu genzie bo narazie nie ma nic do robienia. Aktualnie jestem w swoim mieszkaniu i myślę  nad tym czemu Patryk mnie okłamał. Napisałam  także  do Martyny że  jak chce to moze wczesniej przyjść. I tak właśnie dziewczyna zrobila, 30 minut pozniej pojawila się  w moim mieszkaniu.

-Hejka- przytulila mnie mając  reklamówkę  w ręce. Chwile pozniej weszliśmy  w głąb  mieszkania.

-Jak ty tu masz pięknie, ładniej niż  w Warszawie imo- zaśmiałam się cicho gdy Martyna rozglądała się.

-Dzięki- usiadłam  na kanapie po czym  Martyna zrobiła  to samo.

-Co tam u ciebie Yn?-  Może  powinnam  Martynie powiedzieć  o tym że  Patryk mnie oszukał? Raz się  żyje.

-Wiesz Martyna..- przerwałam  aby zastanowić  sie jak powiedzieć to.

-Wczoraj po tym jak napisałam  dla Patryka że  przyszedł  do nas Kuba obraził  się  na mnie. Dziś  na relacji ma zdjecie  gdzie widac  dziewczeca noge i okłamał mnie  że  to jest dziewczyna  postiego ale ona jest w pracy-

Zawsze będę  tu dla ciebie - Mortalcio x ynOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz