Jechałam wlasnie z Patrykiem do domu genzie, rozmawialiśmy w trakcie o różnych rzeczach.
-Wiesz co Yncia, jak wrócimy od genzie to zabiore cię na randke-
-Mogę wiedzieć gdzie czy to będzie jakaś niespodzianka?-uśmiechnęłam się chociaz przypomniało mi się że na naszym ostatnim wyjściu ktoś zrobił nam zdjęcia gdzie było widac moja twarz.
-Oczywiście że niespodzianka- porozmawialiśmy jeszcze trochę i chwilę później byliśmy już pod domem genzie. Wyszłam z auta i pokierowałam sie w strone drzwi wejsciowych wraz z Patrykiem.
Wchodząc do domu już odrazu zauważyłam kilka osób. Przywitałam się z nimi po czym weszłam w głąb domu.
-Ooo nasz ulubiony ship przyszedł!- krzyknął swieży na co się zaśmiałam, jako iż genzie będzie zaczynać nagrywać za około 20 minut postanowiłam że porozmawiam z Hanią. Podeszłam do dziewczyny która przeglądała tik toka i usiadlam obok niej na kanapie.
-Hejka Yn, co tam u ciebie?- schowała telefon i spojrzałam sie w moja stronę.
-Dużo się stalo przez jeden dzien i zaskakująco jestem bardzo szczęśliwa- zaśmiałam się cicho.
-To opowiadaj co tam sie działo u ciebie- nie wiedziałam czy to byłby dobry pomysł aby mówić dla Hani o tym że jestem z Patrykiem w związku. Jednak wolałam sie powstrzymać przed tym , nie wiem co się stanie niedługo bo przeciez możemy zerwać jeszcze. Oczywiście ja nie chcem zrywać z Patrykiem, kocham go serio.
A może jednak niedługo to się stanie?-Obiecuje ci że niedługo opowiem tobie ale narazie musze się powstrzymac-
-Mam nadzieje że chodzi ci o to co mam na myśli- spojrzała na Patryka szybko który robił coś z chłopakami a ja odrazu skumałam o co jej chodzi. Rozmawiałyśmy jeszcze troche aż genzie musiało zaczynać odcinek, życzyłam im powodzenia i poszłam do Natalki.
-Hejka- przywitałam się z dziewczynami które siedziały za biurkiem a one po chwili ze mną. Usiadłam na krześle przed biurkiem i spojrzałam na papiery ktore miała przed soba Natalka.
-Co tam dziś mam zrobic?- spytałam i chwile pozniej dostalam kilka kartek do wypelnienia.
_
Pożegnałam się z dziewczynami , wykonałam swoją prace szybko i nie miałam już nic wiecej do zrobienia więc zeszłam na dół. Zobaczyłam tam genzie które biegało po domu , żeby nie ucierpieć szybko usiadłam na kanapie i przyglądałam się temu co robi Patryk gdyż on akurat był najbliżej mnie. Dowiedziałam sie od Patryka że nagrywają odcinek z wyzwaniami.-Ej Yncia- Patryk spojrzał na mnie.
-No co tam?-
-Pomożesz mi z niektórymi wyzwaniami proszę?- nie chciałam ucierpieć jakoś ale po tym jak Patryk chwilę mnie prosił dałam sie namówić.
-Jak ucierpie na tym to masz przerąbane- Zobaczyłam po moich slowach uśmiech na twarzy chlopaka. Wstał ,pobiegł po jakies rzeczy i chwile później wrócił do mnie. Wziął mnie za rękę i pociągnął na podwórko.
-No i co?-spytałam i chwile pozniej Zobaczyłam w ręce Patryka jajko które zapewne miał mi rozbić na głowie. Odrazu po tym gdy zobaczyłam to zaczęłam uciekać od Patryka a on mnie gonił śmiejąc się.
-Jak to zrobisz Patryk znienawidze cię przysięgam!- po moich slowach poczułam rękę Patryka na moim ramieniu przez co sie zatrzymałam. Chwilę po tym miałam już rozbite jajko na głowie. Tak właśnie kończy dziewczyna youtubera. Zaczęłam drzeć się na Patryka a on śmiał się ze mnie. Gdy inni w tym czasie zrobili kilka zadań, Patryk zrobił jedno i chyba z tego co widziałam nie miał zamiaru już wygrać.
Pobiegłam do kuchni aby wziąć jajko, trzeba oczywiście się zemścić na Patryku. Wziełam jajko i zaczęłam szukać wzrokiem chłopaka. Gdy go zauważyłam zaczelam podchodzić do niego od tyłu tak aby mnie nie zauważył i rozbilam mu jajko na głowie.
-Teraz jesteśmy kwita- zaczęłam się śmiać z miny Patryka który przed chwila sie cieszył ze on jedyny nie licząc operatorów i menagerek nie miał rozbietego jajka na glowie. Usiadłam na kanapie i czekałam juz poprostu az genzie zakonczy swój odcinek.
__
Byłam juz w swoim mieszkaniu, Patryk zawiózł mnie tu abym się przyszykowała na naszą randkę która jest dla mnie niespodzianką. Chlopak oznajmił mi że za ponad godzinę przyjedzie po mnie. Umyłam się i po tym zaczęłam robić makijaż. Gdy to zrobiłam zaczęłam szukać w szafie sukienki która będzie ładna oraz będzie mi w niej ciepło. Wynalazłam w szafie sukienke ktora bedzie pasować i włożyłam ją na siebie. Zrobiłam se jeszcze jakaś fryzurę oraz spakowałam torebke i czekalam na Patryka.Kilka minut pozniej pojawił sie w moim mieszkaniu Patryk. Miał ze soba przepiękny bukiet róz za który mu podziękowałam i wsadziłam do wazonu.
-Jaką ja mam piękna dziewczyne- uśmiechnął sie , złapał mnie w talii i przyciągnął do siebie po czym pocałował. Po chwili oderwaliśmy się od siebie, Patrykowi troche odbiła się moja szminka w kąciku ust . Zasmialam sie cicho a chłopak podszedl do lustra i wytarł sobie szminke z swoich ust.
-Za to ja mam najpiękniejszego chłopaka na świecie-podeszłam do niego i jeszcze raz go pocalowalam.
_
Patryk zabrał mnie do jednej z moich ulubionych restauracji, z tego co sie dowiedzialam mieliśmy być wogóle gdzie indziej ale nie udało się. Jednak mi nie powiedział gdzie mieliśmy byc gdyż wykorzysta jeszcze ten pomysł. Zamowilismy dania na ktore mieliśmy ochote. Rozmawiałyśmy w międzyczasie na różne tematy.
__Wychodziliśmy wlasnie z restauracji lecz nie był to jeszcze koniec naszej randki. Weszłam do auta a po chwili Patryk także i zaczęliśmy jechać w nieznanym mi jeszcze kierunku.
-Mogłabyś zamknąć oczy Yncia? Nie mam przy sobie żadnej opaski wiec mam nadzieje ze nie otworzysz ich- jak powiedzial tak zrobiłam, zasłoniłam sobie oczy ręką ale tak aby nie zepsuć makijażu i aby nic nie widzieć. Jechaliśmy jeszcze chwile az poczułam ze samochód sie zatrzymuje i po chwili Patryk z niego wychodzi. Patryk otworzył mi drzwi i pomógł wysiąść z samochodu. Szliśmy tak chwile, nic nie widzialam a Patryk trzymał mnie za rękę i prowadził tak aby nic mi sie nie stało. Poczułam jak Patryk już nie szedl dalej więc także się zatrzymałam .
-Możesz juz otworzyć oczy-powiedział a ja zaczęłam powoli otwierać oczy. Zobaczyłam przed soba widok na Kraków i oczywiście widok na gwiazdy które kocham. Obok był kocyk na którym leżały jakies rzeczy ale nie zwracałam na nie uwagi. Było tu pięknie, spojrzalam się na Patryka i przytuliłam do niego.
-Kocham cię moja gwiazdo- szepnęłam do Patryka a on sie uśmiechnęł.
-Ja ciebie bardziej moja gwiazdeczko- zaśmiałam się i pocalowalam Patryka.
___
Proszę o gwiazdke dla zachęty 💫💫💫
___
Hejka!!
Coś troche słodko w tym rozdziale🥰
Wena mi troche wróciła z czego sie cieszeeeeeee!!
Mam nadzieje że rozdzial się spodobał!!🩷🩷
Do nastepnego 🫶🫶1070 słów
CZYTASZ
Zawsze będę tu dla ciebie - Mortalcio x yn
Fiksi Remaja-𝑍𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨ 𝒕𝒖 𝒅𝒍𝒂 𝒄𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆- 23-letnia Y/n pracuje w kawiarni w Warszawie gdzie pierwszy raz widzi mortalcia który przyjechał z genzie. Martyna- przyjaciółka Yn która ma crusha na nim. Gdy sytuacja sie toczy inaczej Yn pró...