Tap tap tap!!!
Kedengaran suara tapak kasut melangkah menuju ke arahnya. Terus bersinar sinar mata Dhaniyah apabila dia merasakan ada seseorang yang bakal datang menyelamatkannya.
Mata hazelnya menoleh ke arah sosok tubuh yang berada tidak jauh dairpada mereka. Wajah lelaki itu tidak berapa jelas namun apabila dia mengecam perlahan. Akhirnya dia berjaya menganalisis sosok tubuh yang datang itu
"Take your hands off from her" Arah Tengku Aydeen dingin membuatkan mata lelaki itu memandang tajam ke arahnya."Oh who do you think you are? Kau ingat aku takut dengan ugutan kau?" Sinis sahaja nada suara lelaki itu menbuatkan Dhaniyah sudah menggeliat geli. Nak cakap pun tak payah lah dekat dengan telinga aku.
"Kau jangan sentuh dia. I warn you or i will make you let her go by myself" kata Suara garau itu.
"Kau ingat aku takut. Kau tengok ni" Kata lelaki itu sebelum mengeluarkan sebilah pisau
GULPP!! Woy apa nii aku tanak mati
Tengku Aydeen terdiam sebelum dia menunduk memegang belakang tapak kasutnya. Mata tajamnya memandang tepat ke arah Dhaniyah menbuatkan wanita itu mengerutkan keningnya. Tiba tiba dia menangkap maksud lelaki itu. Cepat cepat dia mengangkat kaki belakang dan menyepak laju kemaluan lelaki dibelakang itu dengan tumit kasut tingginya.
"Arghhh bodohh, sakitt" Carut lelaki itu sebelum dia melangkah kebelakang jauh dan terduduk akibat menahan senak. Tengku Aydeen tersenyum sinis sebelum dia melangkah laju ke arah Dhaniyah.
"Kau okay tak?" Soal Tengku Aydeen namun cepat cepat reaksi berubah cuak apabila melihat satu kayu menghala ke arah belakang wanita itu.
"Wacth out!!" Jerit Tengku Aydeen sebelum dia menolak tubuh Dhaniyah ketepi dan menahan kayu tersebut.
"Kurang ajar!!" Jerit lelaki itu.
Tengku Aydeen mencampakkan kayu itu sebelum dia menghadiahkan satu tumbukan maut tepat ke arah wajah lelaki itu.
ARGHHHHH
"Babi kau" Carut lelaki itu. Terpelanting gigi gerahamnya ke tanah akibat tumbukkan kuat lelaki itu. Dia memegang rahangnya yang sakit sebelum memandang tajam ke arah Tengku Aydeen."Why? Want another collision from me?" Senyuman jahat terukir dibibir Tengku Aydeen menbuatkan lelaki itu sudah mengetap rahangnya menahan geram.
"Kau!!" Dia bangun dengan serta merta sebelum menerjah ke arah Tengku Aydeen namun lelaki itu sempat mengelak. Lelaki itu sekadar tersenyum sinis apabila Tengku Aydeen berjaya mengelak sondolan dia. Kakinya kirinya laju diangkat dan dihalakan tepat ke arah perut Tengku Aydeen.
Dia terus menendang kuat perut Tengku Aydeen menbuatkan lelaki itu terus senak di bahagian perutnya. Melihat Tengku Aydeen yang sudah memegang perutnya membuatkan lelaki itu mengukir senyuman sinis.
"Kau nak main sangat dengan aku kan?" Sinis sahaja suara lelaki itu sebelum mengambil pisau dari poketnya. Baru sahaja dia ingin menghalakan pisau itu ke arah Tengku Aydeen. Satu balingan kayu kuat menghempuk ke arah kepalanya.
BUKKKK!!
"Mampos kau setan!!" Jerit Dhaniyah. Lelaki itu terus menoleh ke belakang. Kepalanya yang sudah berdarah ditekup sebelum dia terus melangkah pergi meninggalkan mereka berdua.
"Woyy!!" Jerit Tengku Aydeen membuatkan wanita itu menahan langkah langkah.
"It's okay it's okay. You takkan mampu kejar dia kalau keadaan you macam ni" Pujuk Dhaniyah. Perlahan Tengku Aydeen bangun dari duduknya. Perutnya yang senak dipegang.
"Kau okay? Kenapa kau keluar sorang sorang waktu malam macam ni?" Soal Tengku Aydeen. Nasib baik dia masih belum balik kerana kawannya itu sibuk mencari barangnya di dalam bonet kereta membuatkan dia harus menunggu. Kemudian dia terlihat wanita itu yang diserang oleh Seorang lelaki membuatkan dia pantas terus keluar dari perut kereta untuk membantu gadis itu.
YOU ARE READING
Her last happiness
RomanceSemua pertemuan yang tidak duga mempertemukan dua orang insan. Tengku Aydeen tak pernah merasakan bahagia yang dia impikan kerana baginya kebahagian adalah mustahil untuknya. Lebih teruk lagi apabila satu tragedi menimpa dirinya yang menyebabkan dia...