Hned, co jsem překročil práh domu, mohl jsem si konečně vylít svůj vztek. Vztek na sám sebe. Práskl jsem dveřmi a naštvaně vydupal schody do svého pokoje. Hodil jsem svým tělem na postel a chvíli jen tak ležel, obličejem v polštářích.
"Do prdele proč děláš takovej bordel?!" zařval jediný další mužský hlas v tomto domě. Zvedl jsem hlavu a podíval se do rozzuřených očích. Chtěl jsem něco říct, ale když byl otec v takovém stavu nemělo by to cenu a ještě bych na to doplatil. Proto jsem svoji hlavu opět položil do polštářů a co nejtišeji jsem nastvane zamručel. Ležel jsem dobrou půl hodinu, než se mi rozezněl mobil. Vytáhl jsem ho z kapsy. "No?" řekl jsem jednoduše.
"Čau Harry, hele jen mě tak napadlo jestli bys nechtěl dneska na tu party k Zackovi. Zase nějakou pořádá, kdyz jeho rodiče nejsou doma. Minule si nebyl, tak aspoň dneska." ozvalo se z té technické krabičky, kterou bych teď nejraději hodil oknem ven.
"Zayne?" zeptal jsem se prvně. Nevěděl jsem totiž kdo volá.
"No?"
"Dobrý, no tak hele, hm, myslím, že půjdu. Potřebuju s trochu odreagovat." prohrábl jsem si vlasy.
"Jo! Konečně celá parta bude, Hazz." zajásal Zayn a rozloučil se se mnou. Mobil jsem položil na noční stolek a donutil se se zvednou. Rozhodl jsem se pro sprchu, chtěl jsem, aby mi pročistila hlavu.
Ten, kdo vymyslel ty fámy, že sprcha čistí mysl, třídí myšlenky, tak se spletl. Čím déle jsem se sprchoval, tím víc jsem myslel na to, jak jsem Rylen řekl, že jsem zmatený a že nevím co dál. Lhal jsem jí a vlastně i sám sobě. Vím přesně, co chci. Rylen. To je to jediný, čím jsem si stoprocentně jistý.
***
"Co ti tak dlouho trvalo, než ses nachystal Harry?" zasmál se Zayn, hned, co jsem otevřel dveře od domu. Zayn mě vezl na tu party, prý abych mohl pít, jinak by to nebylo ono. Nasedl jsem na místo spolujezdce a za doprovodu hlasité hudby jsme vyjeli k Zackovu domu.U Zacka už byla z venku slyšet hlasitá hudba a řev možná opilých lidí. Nenechal jsem se tím odradit, plánoval jsem se k nim přidat.
"Zayne, slib mi, že kdyby se po mě plazila nějaká holka, líbali bychom se nebo bůh-ví-co, tak mě zastavíš ano?" Zayn se prvně nechápavě podíval, ale nakonec souhlasil a hned na to mě táhl dovnitř.
"Kluci, konečně jste tuu-" přiběhl k nám jeden ze spolužáků, se kterými se bavím dost, objal nás a málem i políbil na tváře dokud jsem ho nezastavil.
"Bože, doufám, že tu jsou i nějací střízlivý lidé," povzdechl jsem si, popřál sám sobě hodně štěstí a vešel jsem do útrob domu. Čekal jsem, že budou všichni nějak rozskupinkovaní, ale mýlil jsem se. Všichni se bavili se všema, smáli se, tancovali a nikdo se nenudil. Hned jsem zamířil ke stolům, kde bylo pití a vypil cely kelímek vodky na ex. Nalil jsem si další a sedl si na pohovku, nechtěl jsem jít tancovat, ani jsem neměl s kým. Myslel jsem si, že odreagování od Rylen bude snažší, ale nevypadá to tak zatím. Nechtěl jsem ji vymazat ze života, jen nad ní nepřemýšlet."Ahoj Harry," usmála se na mě vysoká blondýnka. Nejdřív jsem ji nepoznal, ale když si sedla ke mně, poznal jsem Robyn. Posadila se do bezprostřední blízkosti a začala rukama sápat po mně.
"Přestaň," odstrčil jsem ji a napil se z kelímku, abych se přinutil zůstat na tom večírku a aspoň trochu se bavit, než se doma opíjet sám z otcových zásob. Odsunul jsem se od ní na druhou stranu gauče.
"Chtěla jsem jenom tančit, Harry!" moje jméno zakřičela hlasitěji než předtím, pletl se jí jazyk. Zaposlouchal jsem se, abych zjistil, co hraje za písničky.
"Na toto chceš tančit?" křiknul jsem s povytaženým obočím. Ona otevřela nadšeně oči a začala kývat.
"Dobře," pokrčil jsem rameny a dopil kelímek na dodání odvahy. Když se tu mám zabavit, tak ať. Robyn rád nemám, ale ona si to stejně nebude pamatovat, stejně tak i já. Zvedl jsem se a došli jsme na místo, kde se tančilo. Robyn se ke mně otočila zády, ruce položila na zátylek a hýbala boky zprava doleva kousek pod mým vlastním rozkrokem. Nejdřív jsem byl překvapený z jejích pohybů, ale pak jsem se domu povolil a položil ruce na její boky. Tančili jsme tak dlouho, dokud DJ nepustil pomalou písničku na ploužák. Během našeho tance jsem vypil asi ještě další 3 kelímky alkoholu a teď už jsem ho začal pomalu cítit."Promiň Robyn, ale jdu omrknout krásy zahrady," zasmál jsem se trochu ironicky a odpustil místnost dveřmi na zahradu. Byl tu příjemný chlad, od kterého jsem očekával, že mě trochu probere z opilosti, ale neprobral. Místo toho jsem do sebe nalíval další skleničky, protože party pokračovala i tu u bazénu. Držel jsem se od bazénu, co nejdál, protože já a voda se nemáme moc rádi, ještě k tomu když mi koluje v krvi alkohol.
"Pěkně si to tam rozbalil s mou ségrou, kámo." ozval se Liam za mnou. Podle hlasu bych řekl, že je to v pohodě, ale když jsem se otočil, viděl jsem to naštvání v jeho obličeji.
"Liame, uklidni se," dal jsem ruce obranně před sebe. "Nebyl to můj nápad. Navíc, jsme tu všichni opilí, děláme věci, co bychom normálně nedělali." Liam se na mě ještě víc zamračil, chvíli jen tak stál, pak se napřáhl a zasáhl mě pěstí do obličeje. Nechtěl jsem se s ním bít, na to jsem nevypil dost alkoholu. Ustoupil jsem pár kroků vzad. Kolem nás se začalo shromažďovat víc lidí, když do mě Liam strčil a uhodil mě pěstí po druhé.
"Liame, přestaň," řekl jsem jednoduše. Nebyl jsem jediný, kdo se ho snažil zastavit, aby toho nechal. I Zack se Zaynem a další kámoši.
"Nebudeš sahat na moji sestru, prasáku! Párkrát zbouchneš Rylen a pak se posuneš o dům dál?" Vyprskl smíchy a šťouchl do mě prstem. Moje limity byly najednou ty tam. Zamračil jsem se nad jeho ubohostí a dal mu jednu silnou nečekanou ránu přímo do nosu. Jeho obličej se zkřivil bolestí. Dokázal jsem si představit jak to bolí, protože moje ruka taky bolela. Jen jsem to nemohl dát najevo, proto jsem zatnul zuby a podíval se na Liama. Už už chtěl dát další ránu, když jsem ho předběhl a dal mu ji sám."Přestaňte, oba dva!" křičeli lidi okolo nás, byla to dost velká skupina. Najednou mě někdo popadl zezadu a chytil mě za ruce, abych na něj nemohl. Stejně tak i Zack chytil Liama.
"Uklidněte se, hned teď," zařval Zack, přímo Liamovi do ucha. Liam sebou přestal cukat, jako by měl nervy a musel by každou chvíli na mě vystřelit, zatímco já jsem se snažil uklidnit a dařilo se mi to. Zayn mě pustil i Zack Liama. On se na mě díval, jakoby mě každou chvíli chtěl zabít pohledem. Potom se rozešel mým směrem a zastavil se těsně u mě.
"Neskončil jsem," zabodl do mě pohled a rozešel se pryč. Už jsem si oddechl, když jsem najednou ucítil tlak na mých zádech. Byl jsem strčen do bazénu. Okamžitě jsem začal lapat po dechu, mezitím co se začaly moje plíce plnit vodou. Plácal jsem rukama okolo sebe a snažil se dostat ven. Kopal jsem nohama, ale to že neumím plavat, mi běhalo v mysli. Věděl jsem, že se sám nezachráním.
"Neumím...plavat," vydechl jsem mezi kašláním vody, když jsem byl hlavou nad hladinou."Panebože!" slyšel jsem někoho vykřiknout. Najednou někdo skočil do vody a plaval ke mně, zatímco já jsem se snažil, znovu vynořit. Nešlo to. Kyslíku jsem měl už málo. Obmotaly se kolem mě drobné ruce a táhly mě ke břehu. Tam se mě zmocnili zase jiní, silnější lidé. Položili mě na záda a já jen vykašlával vodu. Otevřel jsem oči a nad sebou uviděl Rylen s ručníkem okolo jejích zad, s mokrými vlasy a zničeným líčením.
"Ry-Rylen?" zakašlal jsem překvapeně. Ona se na mě jen podívala, nic neříkala.
"Neumím plavat," nervózně jsem se na ni usmál.
"Nekecej," zasmála se a pomohla mi se posadit. Chvíli jsme si jen vyměňovali pohledy, dokud se od nás lidi nevzdálili a nepokračovali v party."Lhal jsem ti,"
"Potřebuju s tebou mluvit,"
Řekli jsme s Rylen zároveň. Nečekal jsem, až mě vyzve k tomu, abych mluvil první, prostě jsem začal.
"Lhal jsem ti, když jsem říkal, že jsem zmatený, protože nejsem. Já vím přesně, co chci." řekl jsem bez přestávky dívajíc se do Ryleniných očí."Chci tebe Rylen,"
_________________
Tutudu, nový díl je na světě a myslím, že se tentokrát dost povedl :D Omlouvám se za to čekání, ale mě nemá čas rád proste....!:D
Jinak s tím ne-plaváním Harryho, to že Zain neumí plavat, jsem si uvědomila, až potom co jsem to vymyslela,ale snad nevadí. Aspoň je tu trochu zayn ducha s námi :D haha, moc vtipné. Já vím :D
Doufám, že si prázdniny užíváte a že vás můj příběh baví, protože příští díl bude trochu dost dobrej si myslim!!:D *excited* bléé, no nic hrabe mi :D
Omlouvám se, za to že mi hrabe, mějte se, užívejte a mám vás ráda, klárka xoxo <33
Ps nesnáším to český skloňování jmen:D
ČTEŠ
Opinion | Harry Styles CZ
FanfictionCELÝ PŘÍBĚH VĚNOVÁN @TeresaStories Dívka žijící stereotypem. Kluk, který tak rychle jak přišel do jejího života, tak zase odešel. Ale něco zásadního změnil. ❝Řekni nahlas tvůj názor, neschovávej se za někoho stínem.❞ - Harry Styles, Opinion ____...