Budík se hlasitě rozezněl pokojem. Měla jsem sto chutí ho zrušit, ale kvůli překvapení pro Harryho jsem nemohla. Sedla jsem si na postel a protáhla se. Vstala jsem a šla si rozsvítit, čehož jsem po chvíli litovala, když mě světlo absolutně oslepilo. Přivřela jsem oči a přemístila se ke skříni, kde jsem se rychle převlékla do riflí a pohodlného trička. Provedla jsem obyčejnou ranní hygienu a mířila si to do kuchyně, kde jsem potichu začala smažit lívance a nachystala si všechny přísady k nim jako ovoce, čokoládu. Do dvaceti minut jsem měla všechno hotové a popadla jsem obálku, lívance v krabičce a vyrazila jsem. Matka mi dovolila spát u taťky, udělala jsem pár kroků a byla jsem u Harryho. Jeho otec naštěstí vstával do práce a pustil mě dovnitř. Vyběhla jsem schody nahoru do jeho pokoje a potichu jsem vešla. Harry se ze spánku usmíval, nechtěla jsem ho budit, vypadal tak rozkošně.
"Harry," přešla jsem k němu a pohladila ho po tváři. Nic. Ani se nehnul.
"Harry!" Zkusila jsem to hlasitěji. A mírně s nim zatřásla.
"Co je?" Mhouřil očima po místnosti.
"Všechno nejlepší!" Vtiskla jsem mu pusu a podala lívance a dárek. Dárek byla drobná obálka.
"Rylen, já-" Posadil se na posteli a překvapeně mě sledoval.
"Nic neříkej! Já vím, že jsem úžasná!" Naklonila jsem se k němu a chtěla mu věnovat další polibek.
"Chtěl jsem říct, že nemám vyčištěné zuby," přerušil mě.
"Vtipálku!" Plácla jsem ho obálku přes ruku a začala jsem z krabice vytahovat lívance i s ovocem. Naservírovala jsem nám je a oba jsme si v tichosti pochutnávali.
"Jsou skvělý, vyřiď Camille, že jsou vynikající." Ušklíbl se.
"Cože? Dělala jsem je já Harry," cítila jsem se dotčeně, netušila jsem, že si ze mě jen dělá srandu.
"Škádlím tě," natahoval se ke mně pro polibek. Otočila jsem hlavou na bok, proto mě taky políbil na tvář a ne na pusu, jak původně zamýšlel. "Vím, že to dneska bude dokonalý den, až na školu."
"Tak to jsem posel dobrých zpráv," zamávala jsem dvěmi papírky před Harrym. "Omluvenka na dnešek." Jen jsem spokojeně přikývla a jednu mu podala. Harry překvapeně koukal, musela jsem mu to vysvětlit. "Kamarádit se s ředitelkou se vyplácí. Vlastně stačí být, dokonalý jako já." Ironicky jsem hodila vlasy a zasmála se. Harry se k mému smíchu nepřidal.
"Nemusíš to říkat ironicky, jsi dokonalá,"
"Harry," začervenala jsem se. Sklopila jsem pohled. "Harry teď ještě tohle," podala jsem mu obálku a dojídala zbytečky svého lívance. Potutelně jsem Harry sledovala skrz řasy, těšila jsem se, co na to řekne. Otevřel obálku a opatrně vytáhl můj dárek. Byl to lístek na let helikoptérou nad naším městem a Miami. Popravdě jsem už od pradávna věřila, že zážitky jsou nejlepší dárky, proto jsem nevymýšlela nic hmotného a darovala Harrymu toto.Pečlivě jsem sledovala jeho reakce. Vytáhl lístek z obálky a upřeně ho pročítal.
"Tak co?" nadšeně jsem ho sledovala a čekala na jeho reakci. Harry stále jen pročítal lístek a nic neříkal.
"Rylen, já popravdě nevím, co říct, ale-" Pohlédl mi do očí. Dokázala jsem na něm poznat, že se mu to nezamlouvá.
"Harry, žádné ale. Proč se ti to nelíbí?"
"Špatně si mě pochopila," vrátil mi lístek do ruky. "Líbí se mi to, je to naprosto perfektní dárek, ale nemůžu ho přijmout, kvůli té ceně." Pohlédla jsem na lístek, žádná cena tam napsaná nebyla.
"Harry nebylo to vůbec drahé! Věř mi, vybrala jsem dobrou společnost, která nabízela i dobrou cenu. Navíc měli akci 1+1 zdarma. Vím jaký máš názor na tady to s penězi, proto jsem ti vyšla vstříc. Prosím," podala jsem mu lístek a doufala, že si ho vezme. Chytila jsem jeho tvář do ruky a zvedla ji, aby se mi díval do očí. "Je to dárek k narozeninám, které jsou jednou za rok. Nemusíš se kvůli tomu vůbec cítit špatně, Harry." Pustila jsem ho a on si lístek vzal.
"Dobře," dal mi krátkou pusu a vrátil se k jedení lívanců. Opřela jsem se o zeď a v tichosti ho pozorovala. Zapsala jsem si do pomyslného deníčku v hlavě, že příští narozeniny budou skromnější. Jestli teda nějaké budou. Zahnala jsem negativní myšlenky a vytáhla si z kapsy telefon. Prohlížela jsem sociální sítě a čekala na Harryho až bude hotový."Můžeme," Harry popadl lehkou mikinu a obálku, chytil mě za ruku a mířili jsme pryč z jeho domu. Autem jsme jeli v tichosti asi pět minut k většímu plácku, kde už čekal vrtulník.
"Těšíš se?" Mrkla jsem na něj než jsme vylezli z auta. Harry se na mě beze slova zašklebil a letmě mě políbil na rty. Zasmála jsem se nad jeho zvláštní reakci a šli jsme k vrtulníku.
Po seznámení s pilotem a naším průvodcem, jsme hned nasedli, nachystali se a vyjeli. Teda vlastně vyletěli, haha. Sluníčko jako by vyslechlo naše dohady u Harryho doma a zpříjemnilo nám celý výlet svými paprsky. Pár minut jsme letěli nad naším městem a pak mířili hned do Miami. Zdálo se, že Harry snad ani nemrkl, upřeně a nadšeně sledoval krajinu. Utekla hodina a náš výlet už skončil a helikoptéra nás vyplivla blízko Miami beach. Poděkovali jsme průvodci a pilotovy a ruku v ruce jsme mířili k pláži.
"Rylen, děkuju moc! Bylo to kouzelný," poškrábal se Harry na zátylku.
"Nemusíš mi děkovat, byl to dárek." Pocit, který se mi šířil tělem byl příjemný. Byla jsem moc ráda, že se to Harrymu líbilo, vzhledem k jeho předchozím protestům."Co máme teď v plánu?" Šli jsme přes pláž, kde byl poměrně klid.
"Co bys rád?" Odpověděla jsem mu na otázku otázkou. Nemusel mi ani odpovídat, jeho žaludek hlasitě protestoval z nedostatku jídla.
"Promiň, nedošlo mi, že jsi zvyklý na minimálně dvojnásobnou porci. Zajdem poblíž na oběd." Rozhlédla jsem a náhle si vzpomněla.
"Ja vím kam půjdeme!" Nadšeně jsem vykřikla. "Je to tam dokonalý, úplně moderní, maji tam skvělé dezerty, veganské jídlo a-"
"Veganské?" Otočil se nechápavě. "Tak to ne, to ani není jídlo snad. Dal bych si pořádné jídlo. Vím kam půjdem," nechala jsem se táhnout, směrem k jeho vybrané restauraci.
"Zvláštní, že neprotestuješ." Řekl předtím než jsme vešli dovnitř.
"To jenom proto, že máš narozeniny."________
Ahojte! Omlouvám se, že zase meškám s částí, ale moji profesoři se asi úplně zbláznili a vymýšlí si milion testu + i moji trenéři si vymýšlí s letní přípravou + ja sama si vymýšlím, například jdu s kamarády neo cvičim a tak. Ale nebojte se.. Wattpad je stále moje priorita i kdyz o ni skoro nikdo nevi:DDekuju za tx stále narůstající přečtení a votes a vsechno❤️❤️
Mějte se krásně, užijte si i ti hloupou skolu a ten kdo psal přijímačky az se povedou :D
Mam vas rada!!! Klarka❤️
ČTEŠ
Opinion | Harry Styles CZ
FanficCELÝ PŘÍBĚH VĚNOVÁN @TeresaStories Dívka žijící stereotypem. Kluk, který tak rychle jak přišel do jejího života, tak zase odešel. Ale něco zásadního změnil. ❝Řekni nahlas tvůj názor, neschovávej se za někoho stínem.❞ - Harry Styles, Opinion ____...