"Úplně si mě setřela, Ry," posmíval se mi Harry.
"Přestaň," mračila jsem se. Sedla jsem si na druhou stranu postele. Popadla jsem ovladač a pustila televizi. Seděla jsem na samém okraji, takže když mě Harry začal lechtat, jen o kousíček jsem se posunula a už jsem byla na zemi. I přesto, že jsem se snažila zanechat si kamennou tvář, se mi to nepodařilo a rozesmála jsem se na celé kolo. Smála jsem se tak moc, že mi z očí tekly slzy."Ach jo," smích dozníval a já si slzy utřela palcem. Vrátila jsem se zpátky na postel, ale zůstala jsem na kraji.
"No tak, Rylen, pojď sem," ukazoval Harry na místo vedle sebe. Dělala jsem, že ho nevidím ani periferně a se založenýma rukama na prsou jsem sledovala obrazovku, i když jsem neměla tušení, co se tam odehrává. Všimla jsem si Harryho, jak se ke mně natahuje, z toho mě vysvobodila Cam, když zakřičela slovo pizza přes celý domek. Vystartovala jsem z postele přímo do kuchyně, sedla jsem si ke stolu a pustila se do svojí pizzy. Po malé chvilce se připlahočil do Harry do kuchyně a se svojí pizzou si sedl vedle mě.
"Rylen, nech toho," šeptal mi do ucha. V duchu jsem se smála. Strašně mě v téhle chvíli bavilo hrát si na uraženou. Nechtěla jsem to ale přehnat a hrát si moc dlouho. Snědla jsem jeden kousek pizzy a z druhého jsem prvně snědla sýr, šunku a nechala tam jen rajčatový protlak. Otočila jsem se k němu, on hned zpozorněl a podíval se na mě taky. Užuž se nadechoval, že něco řekne a já svůj trojúhelníček připlácla na jeho pravou tvář.
Harry zalapal po dechu, chvili zůstal bez jediného pohybu, mezitím co já jsem zadržovala smích.
"Ty, to vůbec není vtipné!" odlepil pizzu z jeho tváře. To byl moment, kdy jsem se začala smát a nemohla jsem přestat. Rajčatová omáčka zdobila jeho pravou tvář. Harry se jednou rukou natáhl pro ubrousek a druhou si pomalu omáčku stíral prsty. Slyšela jsem kroky, ale ani tak můj smích nepřestal. Camille s taťkou přišli do kuchyně a zděšeně se na nás dívali.
"Co se tady proboha stalo?" mračila se Camille, odpovědí jí byl jen můj smích a Harryho ticho. Harry se otočil ke mně a omáčku, kterou měl na svých prstech, napatlal na můj obličej.
"Ale no tak," mlaskla Camille a odešli s taťkou zpět do obýváku."Harry," vydechla jsem.
"Odplata," zazubil se na mě a kousnul si do nového dílku pizzy. Můj smích dozněl a kousla jsem si taky do pizzy, neměla jsem ani sílu stírat. Mezi mnou a Harrym najednou zůstalo ticho, takové to příjemné, ne divné a napjaté.Jedla jsem asi už sedmý kousek, když Harry pronesl: "Zarapuj Rylen,"
Když jsem jeho slova došly k mým uším, zakuckala jsem se.
"Cože?" otočila jsem se k němu, hned jak jsem se uklidnila a napila vody.
"Chtěl bych, aby si zarapovala," usmíval se jak sluníčko."Jako teď hned?" pozvedla jsem obočí. Harry přikývl.
"Dobře, ale pak budeš zpívat dál. Já dokončím moji rapovací pasáž a ty budeš v té písni pokračovat. To určitě poznáš, co to je za píseň," chvíli jsem se odmlčela a začala jsem:"I can't take it back, look where I'm at
We was on D like DOC, remember that?
My TLC was quite OD, ID my facts
Now POV of you and me, similar Iraq
I don't hate you but I hate to critique, overrate you
These beats of a dark heart,
use basslines to replace you
Take time and erase you, love don't hear no more
No I don't fear no more
Better yet respect ain't quite sincere no more,"Rapovala jsem část z písně Taylor Swift Bad Blood. Podle Harryho výrazu během rapování jsem usoudila, že píseň poznal hned na začátku. Nečekala jsem ale, že bude doopravdy zpívat dál.
"Oh, it's so sad to
Think about the good times
You and I
Cause baby, now we've got bad blood
You know it used to be mad love
So take a look what you've done-"
Harry najednou přestal a podíval se mi do očí. Překvapeně jsem se na něj podívala."Ty umíš zpívat," vydechla jsem úplně stupidní větu. Harry se usmál, pohlédla jsme na jeho ďolíčky, u kterých jsem už dokázala rozeznat, že když jsou součástí úsměvu, ten úsměv je pravý. Natáhla jsem k němu ruce a objala ho.
"Hazz, zazpívej mi ještě něco!" žádala jsem.
"Ne, už jsem zpíval dost," zavrtěl hlavou a zvedl se od stolu, vyhodil svoji krabici od snědené pizzy a zastavil se u dřezu, kde si napustil vodu do sklenice a díval se na mě. Natáhla jsem se pro ubrousky a utřela si svou omáčku ze tváře. Harry si už taky zbytek své rajčatové nádhery smyl z tváře. Dojedla jsem svoji pizzu a šla jsem k němu, on se ale otočil a kráčel do mého pokoje, doběhla jsem ho a skočila mu na záda. Nečekal to, lehce zavrávoral, potom mě chytil za nohy, abych nespadla a nesl mě do pokoje."Počkej Harry, tady na stole mám telefon, potřebuju se pro něj natáhnout," smála jsem se. Harry se mírně předklonil a snažil se udržet rovnováhu. S Harry jsme málem spadli, ale teď už jsem vítězně svírala telefon v ruce.
"Teď do obýváku, prosím," zavelela jsem. Slyšela jsem Harry zaúpět , ale poslechl.
"Camille mohla by si nás vyfotit?" zasmála jsem se, když jsme na ni narazili. Na chvíli se moje nevlastní mamka zastavila, pak ale převzala ode mě mobil a kousek se oddálila. Zvedla jsem ruce nad hlavu a vyplázla jazyk, jakmile jsme s Harrym měli oba svou pózu, vyfotila nás.
"Děkujem," slezla jsem z Harryho a šla si pro telefon. Prohlédla jsem si fotografii a neubránila se úsměvu. Fotka vypadala naprosto skvěle. Možná ještě lépe než ta z parku. Harry přišel ke mně, aby se taky na fotku podíval.
"Ta fotka je skvělá," vydechla jsem.
"Ty seš skvělá," nahnul se ke mně a políbil mě. Najednou se celou chodbou rozsvítil blesk, podívali jsme se za zdrojem. Camille se na nás široce usmála a schovala foťák nenápadně za zády.
"Ukaž to všem," zasmála jsem se, nevadilo mi to. Věděla jsem prostě že je Camille za nás šťastná, nevyčítala jsem jí to.
"Půjdem do obýváku?" zeptala jsem se tiše Harryho. Jen přikývl a ruku v ruce jsme, těch asi deset metrů, došli do obýváku. Sedli jsme si na jednu stranu gauče a Camillle s taťkou seděli na druhé. Společně jsme trávili předposlední den v tomto roce sledováním televize. Naplno jsem si svoji rodinu a Harryho užívala, ale to jsem nevěděla nad čím přemýšlí Harry a jaký nápad se mu zrodí v hlavě a nikdy ho už neopustí._______________
Ahojte! Jak se máte? Pardon, že čekání na tento díl bylo delší.
Původně jsem chtěla napsat část už Silvester, ale nějak se mi chtělo napsat nějaké roztomilé momenty :D Protože vaše komentáře, že chcete happyend a že je nemůžu rozdělit, já vím já vím :D snažim se, ale to nemůžu nějak prozradit ted :P
Ta fotka je zhruba jak Hazz s Rylen mají fotku od Camille, pro představu :) :D
Doufám, že se vám část líbila a dáte mi to vědět v komentářích, jako zpětnou vazbu, haha :D ❤️
Děkuju za skoro 28 tisíc přečtení! Blížíme se k číslo 30 000, což je neuvěřitelně velké dekuju!! :D
Mám vás ráda, Klárka <3
věnuju alenndoulova <3
ČTEŠ
Opinion | Harry Styles CZ
Fiksi PenggemarCELÝ PŘÍBĚH VĚNOVÁN @TeresaStories Dívka žijící stereotypem. Kluk, který tak rychle jak přišel do jejího života, tak zase odešel. Ale něco zásadního změnil. ❝Řekni nahlas tvůj názor, neschovávej se za někoho stínem.❞ - Harry Styles, Opinion ____...