59. » Afterparty

1.3K 104 11
                                    

Prestižní newyorský klub praskal ve švech. I když byla afterparty pro vybrané hosty, nikdo pravděpodobně nezjišťoval kapacitu klubu, když ho celý zarezervovali pro naši akci. Každopádně byla jsem tu se svými přáteli a užívali jsme si to tu. Vlastně všichni byli moji přátele i ti, co se mnou pracovali i ti, co ne. Pár modelek a celebrit, které nějak pomáhali s rekonstrukcí a hlavně sponzoři, bez nich by se to totiž neobešlo. Charlotte, která neměla žádné povinnosti, si někde užívala s koktejlem v ruce. A já jsem právě teď obcházela lidi, kteří nějak s nemocnicí pomohli, s děkovnými slovy.

Na delší dobu jsem se zastavila u Ashley na baru, aby mi co nejrychleji dala nápady na konverzaci, protože ty mě nelítostně opouštěli.
„A je tu jeden menší problém," uhladila si nervózně stříbrné šaty. „Vandu nikdo neinformoval o propuštění Courtney, takže je tu taky. I s doprovodem."

Chvíli jsem přemýšlela, jak zareagovat. Samotná Courtney mi nevadila, byla nedílnou součástí nemocnice. A stejně jsem s ní musela mluvit ohledně konce její smlouvy. Ale Harry? Řekl Courtney o tom incidentu? „Dobře," rozhlédla jsem se ve snaze je v davu najít, marně.
„Zvládneš to?" Položila mi starostlivě ruku na rameno.
„Určitě," přikývla jsem a natáhla se k barmanovi pro panáka. Zlatavou tekutinu jsem na ex vypila. Na kuráž, pomyslela jsem si a vydala se davem s cílem najít snoubence.

Hledání bylo těžší, než jsem myslela. Většina modelek měla dlouhé blond vlasy jako Courtney, proto bylo najít správné (Courtneyiny) vlasy obtížné. Po cestě jsem se zastavila u druhého baru, kde jsem si dala kratší přestávku v podobně whisky. Chtěla jsem už pátrání vzdát, dokud se ke mně nedonesl sladký smích Courtney. Seděli s Harrym na barových stoličkách nedaleko mě.
V duchu jsem si popřála štěstí a vydala se k dvojici.

Než jsem stihla vymyslet vhodnou řeč, Courtney si mě všimla. Seskočila z barové stoličky a vrhla se mi okolo krku. „Rylen! Strašně ráda tě vidím." Usmívala se od ucha k uchu.
„Já tebe taky," uculila jsem se. Harry setrvával na stoličce a sledoval mě. Ne mě a Courtney, jen mě. Jeho neutrální výraz nešel přečíst, ani oči nic neprozradily. Oční kontakt jsem s Harrym nepřerušila, ani když jsem promluvila na Courtney. „Potřebovala bych s tebou mluvit o tvé smlouvě." Harry mírně zavrtěl hlavou. Uvnitř jsem se pousmála, věděla jsem, že o tom incidentu Courtney neřekl. Přerušila jsem oční kontakt s Harrym a pohlédla na Courtney.
„Sedneme si?" Vedle stoličky, kde předtím seděla Courtney, se uvolnilo místo a já se tam posadila. Objednala jsem si sladký koktejl a pustila se do vysvětlování: „Courtney, udělala si pro nás strašně moc, za to ti děkuju. Ale jak víš, vždycky měním obsazení. Měla jsem ti dát vědět dopředu, že se to blíží. Tvůj hlavní projekt byl nemocnice a ta je teď hotová, nemělo smysl tě u nás držet a brát ti jiné příležitosti."
„Děkuju za upřímnost, Rylen. Já jsem na tebe strašně pyšná s tou nemocnicí-." Harry ji přerušil. Zašeptal jí něco do ucha, ona přikývla a Harry se vytratil. Nerozuměla jsem jeho rychlému úprku, svraštila jsem obočí.
Courtney se za Harrym chvíli dívala. „Měli byste si to vyříkat." Překvapeně jsem na ni pohlédla. „Všimla jsem si toho, Rylen."
„Podle mě není moc, co řešit, Court. Harry se se mnou rozešel před pěti lety. Moje vize byla, že se společně jednou zasnoubíme, vezmeme, budeme mít děti. Jeho taková nebyla. Dostala jsem se přes tak obrovskou lásku, Harry by měl taky. I když očividně jeho tak obrovská nebyla." Řekla jsem klidně. Nemělo smysl se nějak s Courtney hádat.
„Dobře, zlatíčko." Letmo se usmála.
„Musím teď skočit za Ianem, měj se." Rychle jsem vypila zbytek koktejlu. Políbila Courtney na tvář a rychlou chůzí jsem šla zpět k prvnímu baru. Ashley, která po cestě vyzvídala, jsem jen podala druhou skleničku s alkoholem a pronesla jsem přípitek. „Na opilost." Znovu stékala zlatavá tekutina mým hrdlem a já byla Ashley vděčná, že nic nenamítá a pije se mnou. Bylo až děsivé, že kvůli Harrymu a Courtney jsem už vypila čtyři panáky a jeden koktejl.  Nechtěla jsem se tu vůbec opíjet. S Ashley jsme v tichosti seděly a upíjely alkohol.

„Ahoj, zlato." Ozvalo se po mojí pravé straně. Hlas jsem důvěrně znala a hned jsem ho obejmula. Ianův široký úsměv jsem přerušila polibkem.
„Díkybohu, že tu jsi," podepřela jsem si hlavu. „Naprosto mě tady to drama s Harrym vyčerpává." Řekla jsem mu o přítomnosti páru a objednala nám další rundu.
„Kolik už si toho vypila?" Zajímal se Ian předtím, než jsme smočila rty v kapalině.
„Trochu," zalhala jsem. Pocítila jsem příjemné teplo při spolknutí jednoho velkého doušku.
„Chceš, abych tě odvezl domů?"
Nechápavě jsem se na Iana pohlédla. „Proč bych měla jezdit domů? Party teprve začíná."
„Rylen," podíval se na mě přes řasy. „Sama si řekla, že jsi vyčerpaná a necítíš se dvakrát nejlíp." Mračila jsem se. Nerozuměla jsem jeho starostlivosti. Proč zrovna teď, kdy se chci opít a na chvíli nic neřešit.
„Tohle není typ akce, kde se můžeš opít do nevědomosti." Jako by mi odpovídal na myšlenky. Já vím, odpověděla jsem na jeho větu v duchu. Poraženě jsem zůstala potichu. Ian popadl mou ruku a propletli jsme si prsty. Pomalu jsme mířili k východu, abych se stihla rozloučit s lidmi, které jsme potkali. Už jsme byli skoro u východu, když moji pravou ruku někdo chytil do té svojí. Leknutím jsem Iana pustila a pohlédla na druhého.

„Rylen, musím s tebou mluvit." Harryho oči se na mě pronikavě podívaly. Otočila jsem hlavu Ianovým směrem, který mezitím došel až k východu. Pozoroval mě a Harryho.
„Já nemůžu Harry. Ian na mě čeká," Harry stisk se ještě zesílil, když jsem chtěla odejít k Ianovi. „Au," sykla jsem. Bývalý přítel si uvědomil, co dělá a okamžitě mou ruku pustil.
„Promiň." Strčil si obě ruce do kapes u kalhot.
Udělala jsem dva kroky vzad. „Musím jít, nemáme o čem mluvit."
„Rylen, jediné, co musíš je vyslechnout mě." Opět ke mně přistoupil. Nervozita ve mně stoupala. Ohlédla jsem se přes rameno na Iana, který se znuděně opíral o zeď. Navázali jsme oční kontakt a Ian se snažil přijít na to, co se děje.

Mezitím, co jsme si s Ianem vyměňovali informace pomocí pohledů, se Harry znovu ozval: „Zrušil jsem zásnuby s Courtney." A bylo rozhodnuto, zůstávám a poslouchám Harryho.

//A. POZNÁMKA

AHOJTE! Já tomu prostě nemůžu uvěřit ---- 100 000 přečtení???????? Podívejte se kolik tam je nul, prooboha!!

Děkuju Vám, strašně moc!!

Děkuju také za hvězdičky a KOMENTÁŘE u minulé části!❤️💕

Těšíte se na 60. kapitolu? Měli byste! haha. Co se tam asi stane?

Mám ji už kompletně vymyšlenou a bude to něco. A také se blíží něco v podobě konce příběhu, ano bohužel už je to tady.

Můžu vám prozradit, že po tomhle příběhu budu psát tu teen fikci, o které pořád nevím jestli z klučičího pohledu, nebo holčičího..uvidíme :D Napíšu i fanfikci, kterou mám už vymyšlenou, stačí zrealizovat. Chystám kratší příběhy, ale bude jich více. Doufám, že vy (čti: skvělí čtenáři Opinion) se mnou zůstanete!

Zatím se mějte krásně a užívejte podzim! ❤️

P.S. Taneční jsem přežila!

Opinion | Harry Styles CZKde žijí příběhy. Začni objevovat