54. » Louis back in the town

1.3K 98 8
                                    

Během týdne jsem byla Niallova pravá ruka a pomáhala jsem mu se zabydlet. Měl to k mému bytu kousek, takže nebyl problém pendlovat z jednoho bytu do druhého a ještě do práce. Kam jsem nemusela tak často. Sice jsme připravovali velký projekt, naštěstí u něj nebyl tak moc důležitý můj dozor.

Dnes nastal konečně den, kdy přijede Louis a já si s ním mohla z očí do očí mohla promluvit o tom menším nedorozumění. Seděli jsme u Nialla na gauči a sledovali nějakou komedii, co právě běžela. Niall se hlasitě smál vtipům a já bych se normálně smála taky, kdyby mnou necloumala nervozita.

„Nialle, jsem šíleně nervózní." Kousala jsem si nehty.
„Nech toho," plácl mě přes ruku. „Louis je tvůj nejlepší přítel - stejně jako já - a v klidu si to vyříkáte. Ty dáš Freddiemu dárek a bude to." Tleskl dlaněmi o sebe a zasmál se sám svému vtipu.

Neuplynulo ani deset minut a zvonek se rozřinčel bytem. Niall Popadl klíče a jel pro svou návštěvu, která zatím netušila, že se tu nahoře v bytě nacházím i já. Což Louis zjistil hned, jak vkročil do bytu.
Stála jsem v předsíni a propalovala je pohledem. Louise s Freddiem v náručí a Nialla.
„Jejda," popadl Niall Louisovy kufry a zmizel v ložnici pro hosty. Pohlédla jsem na Louise, tak moc se změnil. Dítě na rukou, vrásky na čele.
„Rylen, nečekal jsem tě tu." Mračila jsem se při Louisových slovech.
„Copak tak se vítá nejlepší kamarádka?" Padla jsem mu okolo krku - s ohledem na Freddieho. „Pojď," chytla jsem ho za ruku a táhla do obýváku.
„Dáte si kafe?" Tázal se Niall. Oba s Louisem jsme přikývli.

„Rylen, já se omlouvám, že jsem ti to neřekl. Nezdálo se mi správné otravovat tě." Snažil se omlouvat můj kamarád.
„Ty to vůbec nechápeš Louisi. Ty - ani Niall - byste mě nikdy neotravovali! Zvlášť když se ti narodilo dítě!"
„V ten moment mi to tak přišlo."
Povzdechla jsem si. „Doufám, že teď už ti to tak nepřijde a všechno mi řekneš." Nadšeně jsem pohlédla do modrých očí a Louis hned spustil. Hned po jeho vyprávění jsem se do toho pustila i já. Objasnila jsem mu všechno, co se stalo za uplynulý půlrok naší nekomunikace. Ani jsme si nevšimli, že káva před námi vychladla.
„No a tak to teď mám," vydechla jsem.
„Měla bys s ním jít na rande." Bylo jediné, co mi Louis odpověděl.
„Přátelský rande," opravila jsem ho. „To je jedno. Jsem ráda, že vás tu teď oba dva mám." Podívala jsem se na Louise a Nialla a oba dva silně objala.

***
„Takže máme hlídání pro Freddieho?"
„Jo, Rylen mu někoho zařídila. Za chvíli tu bude."
Poslouchala jsem rozhovor kluků mezitím, co jsem upravovala poslední detaily na mém vzhledu. Vyráželi jsme do klubu, oslavit Niallovi narozeniny. Měli přijet jeho přátele z Floridy, z práce, i pár odtud z New Yorku, jako například Charlotte, se kterou se setkal na mé oslavě. Hned, co přišla Mia na hlídání malého, jsme vypadli z bytu. Venku jsme nasedli do taxíku a jeli do oblíbeného prestižního klubu. Naši přátelé paparazzi nás překvapili, ale nedostali pikantnější fotky, než tři kamarádi, co míří do klubu.

Po třetí jsem si objednala stejný drink a zábava byla v plném proudu. Charlotte dorazila chvíli po nás ve velmi vyzývavých šatech. S alkoholem v krvi mi to bylo jedno, a tak nedostala kamarádka žádné kázání.

Cítila jsem touhu po tanci, alkohol mě otupil a já přerušila mávnutím ruky Niallova kamaráda z práce a odběhla jsem na parket. Charlie se tam už nějakou chvíli svíjela a moji společnost uvítala. Smáli jsme se a divoce tančili s naším oslavencem, dokud nezavolalo vyschlé hrdlo po dalším drinku. Vratkým krokem jsem přešla k baru a posadila se na stoličku. S barmanem jsme už byli staří známý, hned co jsem vykouzlila úsměv směřovaný jemu, namíchal mi stejný koktejl jako předtím.
„Děkuji moc," můj úsměv se rozšířil a pohrávala jsem si s brčkem, než jsem se do pití pustila. Prohlédla jsem se po klubu, kromě nás, co jsme slavili Niallovy narozeniny, tu byli i cizí, pro které to byla obyčejná noc v klubu. Všimla jsem si Iana – toho kolegy od Nialla, se kterým jsem se bavila – jak také tančí na parketě a jakmile si všiml mého pohledu, pozvedl svou skleničku mým směrem. Usmála jsem se a zopakovala jeho gesto.

„Čau, Rylen." Pohlédla jsem doprava. To si ze mě ten Bůh dělá srandu, že ano? Vedle mě na barové stoličce seděl Harry Styles.
„Co tu děláš, Harry?" Jako by mě všechen alkohol najednou opustil. Naštvalo mě, že tu je. Nemohl si vybrat jiný klub? Harry pozvedl telefon, odemknul ho a ukázal mi stránku, na které byly fotky mě, Louise a Nialla.
Tázavě jsem na něj pohlédla. „Já vím, že byli před barem fotografové,"
„Přišel jsem tě sem navštívit."
„Cože? Proč?" Nechápala jsem jeho slova ani činy. Jeho alkoholem skleněné oči na mě pohlédly. „Harry, jsi opilý, měl by si jít domů."
„Jako bys ty opilá nebyla." Odsekl mi. Choval se jako puberťák, což mě dost mátlo.
„Niall tu slaví narozeniny a já tě nenechám, aby si mu je zkazil! Odejdi."
„Půjdeš se mnou na schůzku?" Ignoroval mou žádost.
„Ty si s tím nedáš pokoj, že ne?"
„Ne." Napil se whisky. „Dokud neodsouhlasíš moje pozvání, budu chodit za tebou jako ocásek."
„Ale proč?"
„Já nevím, jen tak." pokrčil rameny. Stoprocentně jsem poznala, že mi lže. Opilí lidé prý říkají pravdu, ale u Harryho byl možný i opak.
„Tak dobře." Rezignovaně jsem si povzdechla.
„Co? Jaké dobře?"
„Souhlasím se schůzkou. S jednou schůzkou! A pak už mi dáš pokoj." Přidala jsem doplňující informace.
„Výborně! Zítra se domluvíme na bližších informacích-"
„Stejně si to nebudeš pamatovat." Zamumlala jsem si pro sebe, ale dostatečně hlasitě, aby to Harry slyšel.
„Budu si pamatovat všechno, cos řekla, má milovaná Rylen." Chytil mou ruku a políbil ji na hřbetě. Následně se ke mně otočil zády a mizel z klubu. Zmateně jsem sledovala mizící postavu a nedokázala jsem přijít na význam jeho slov. Bylo to celé zmatené a komplikované, že jsem to nechala být, vypila další drink a minimálně hodinu se nerušeně bavila s kamarády.

Sáhla jsem do kabelky pro telefon, abych zjistila čas a všimla si dvou nepřijatých hovorů od Ashley. Proč je Ashley v jednu hodinu ráno vzhůru? Přešla jsem do klidnější části klubu a zavolala jí zpět.

„Ahoj Ashley, proč nespíš?"
„Volala mi tvoje manažerka, žes byla spatřena ve stejném klubu jako Harry Styles. Je to pravda? Musíš nám vysvětlit, co se právě teď děje. Není to totiž, tak dobré, jak jsem myslela."
„Já byla spatřena ve stejném klubu, jako on? Spíš naopak! Přišla jsem sem oslavit narozeniny kamaráda, a když on zjistil, kde jsme, přišel sem." Rozčilovala jsem se.
„Teď vás bylo hodně vidět na stejných místech, musíme to zregulovat. Zítra v deset třicet u Moniky v kanceláři. Měj se."

To nám ten nový den pěkně začíná, povzdechla jsem si.

______________

a. poznámka:

Ahojte! Nevím jak u vás, ale já se už zítra normálně učím. Přeju si hodně štěstí a vám, pokud to máte stejně, také!

Pravděpodobně se vám zdá příběh zmatený, jestli ano, cítíte to jako Rylen (což je dobře). Za chvíli se určitě všechno dozvíte.

Chtěla bych vám poděkovat za přečtení, hvězdičky i komentáře!! Moc mě tím těšíte, děkuju!!

Mějte se krásně!! Klárka

Opinion | Harry Styles CZKde žijí příběhy. Začni objevovat