Ahojte, škola, kamarádi, treninky, prodloužená a rok v zahraničí...důvody proč je část až teď. Je to možnost, že pristi rok vyjedu na rok do zahraničí, což vyžaduje spoustu zařizování, jestli vás tohle tepna zajímá, proč jsem nestihala a tak, podívejte se na můj blog, který máte na mem profilu nebo: kdejeklara.wordpress.com
Je to předposlední, zbývá nám už jen druha část a konec Opinion. Bude mi to hrozně chybět věř te mi!! UŽIJTE SI JI! Mám vás noc rada, dekuju za všechny statistiky, pa ❤️ (111k přečtení ?? Nevěřím)
---------
„Takže ty a Harry jste na tom stejně jako před pěti lety?" Položila jsem mi poslední otázku redaktorka časopisu. Škodolibě jsem se na ni pousmála.
„Ne, a ani to nikdy stejné nebude." S děsivou vážností jsem odpověděla a začala jsem se oblékat do kabátu.
V New Yorku už dávno začalo sněžit. Lidé si užívali zimních radovánek, jako bruslení a stavění sněhuláků v parcích. Vánoční nálada všechny pohltila. Ta atmosféra byla úplně všude.Přehodila jsem si šálu přes ramena a s redaktorkou se rozloučila, venku na mě čekal vůz. Musela jsem zkontrolovat, jestli probíhaly poslední přípravy v sálu dobře. Dneska se totiž konal REG Vánoční večírek, kterého jsem se nemohla dočkat. Pořádal se v naprosto odlišném sále než večírek výroční.
Sál byl obrovský a jeho dominantou bylo široké mramorové schodiště ozdobené zelenými girlandami z pravých větviček smrků, doplněné užšími zlatými girlandami. Z pravé i levé strany schodů byly dva živé, jemně ozdobené vánoční stromky a vedle nich, na každé straně jeden bar. Na okrajích sálu se nacházely stoly, takže uprostřed bylo místo na tanec a klábosení u sklenky vína, které začnou roznášet číšníci hned po začátku večírku. Ti, co byli pozváni na dnešní oslavu, nebyli jen bohaté celebrity, kteří pomáhali s projekty, ale i fanoušci. Povedlo se mi prosadit můj názor a o 60 lístků na dnešní večírek probíhala soutěž. Neuvěřitelně jsem se těšila, až si s nimi popovídám!
Prošla jsem celým sálem a zkontrolovala jmenovky na stolech, jestli mají všichni čestní hosté své místo. Naprosto spokojeně jsem pochválila Ashley a mířila jsem do svého bytu, abych se nachystala. Měla jsem spoustu času, ale dilema s vybíráním šatů se mi nevyhnulo. Rozhodovala jsem se mezi krátkými a dlouhými šaty. Zvážila jsem klady a zápory a vyhrály na plné čáře dlouhé. Krátké jsem si nechala na afterparty. Oboje byly červené s hlubokým výstřihem na zádech, který - zrovna u krátké varianty šatů - působil velmi atraktivně.
Oblékla jsem si šaty a upravila makeup, který jsem vytvořila na mém obličeji už před oblékáním. Vysoké jehlové podpatky nemohly chybět.
Před večírkem jsem si domluvila večeři s Charlotte, prý abychom, díky plným žaludkům, předešly úhoně. Byla to spíš prevence pro Charlie, ale dobrému jídlu jsem nemohla říct ne. Také jsem ale nemohla opustit byt a jít na jídlo do restaurace, jinak bych se musela opět převléct - „Pro celebrity je fauxpax jít na dvě události ve stejných šatech." Vybavily se mi slova Ashley, a právě kvůli nim jsme s Charlie přesunuly večeři ke mně domů. Objednané jídlo přímo z naší oblíbené restaurace mělo každou chvíli přijít, společně s Charlotte. Nebyla by to ona, kdyby přišla včas. Při šramocení klíčů v zámku, se mi rty zkroutily do úšklebku a pohlédla jsem na hodiny. Její zpoždění nepřesáhlo půl hodiny, což byl pro Charlotte úspěch.
„Já se strašně omlouvám, ale ten číšník byl fakt pěknej!" Zamávala papírkem ve vzduchu, na kterém se pravděpodobně nacházelo telefonní číslo.
Přispěchala jsem k ní a vrhla se jí okolo krku.
„Tak dlouho jsme se neviděly!" Výskla Charlotte.
„A tys mi vůbec nechyběla!" Pronesla jsem stejně nadšeným tónem jako ona předchozí větu. Na to mi byl věnován zamračený pohled a sdělena jasná výhrůžka: „Fajn, žádné jídlo." Charlotte si přitáhla papírovou tašku k tělu. Pár sekund vydržela s hranou naštvaností a pak se vrhla do kuchyně a odložila tašku na stůl. Začala vytahovat přenosné krabičky s jídlem a rozkládat je po stole.
„Věděla si, že nerozváží jídlo? Ani neberou objednávky?" Sedla jsem si k mé porci špaget s bylinkovým pestem a parmazánem a podívala se na Charlie.
„Když jsem jim volala, ani se nezmínili, že neberou objednávky."
„To protože si jejich nejčastější a nejslavnější host." Řekla Charlie mezitím, co si strčila sousto do pusy. „Anebo se líbíš kuchařům, číšníkům a hlavně majiteli." Mrkla na mě. Kdyby moje pusa nebyla plná výborného jídla, vyprskla bych smíchy.
ČTEŠ
Opinion | Harry Styles CZ
FanficCELÝ PŘÍBĚH VĚNOVÁN @TeresaStories Dívka žijící stereotypem. Kluk, který tak rychle jak přišel do jejího života, tak zase odešel. Ale něco zásadního změnil. ❝Řekni nahlas tvůj názor, neschovávej se za někoho stínem.❞ - Harry Styles, Opinion ____...