Siedziałam na brzegu jaskini.
- Wiem o tobie praktycznie wszystko, również to, o czym myślisz żę nie wiem. Jesteś człowiekiem. Moi szpiedzy obserwowali ulice w Słowacji, w związku ze znalezieniem wilka. Mamy o tobie ciekawe informacje. Oczywiście, zmienisz imię, dla bezpieczeństwa. Również dostaniesz wyższą pozycję.
- Acha.
To co mówił było... zaskakujące.
- To czas na mnie. Jako wilk szary czystej krwi, jestem na pozycji alfa. Alfy są rządcami watach. W watasze alfa, są czystej krwi, w watasze beta, są wysokie mieszańce. W watasze theta są mieszańce, ale te niskie. W watasze omega są wilki niskie, często bez ani jednej kropelki krwi szarych, przybłędy i temu podobne. W watasze dzeta są wilki niereformowalne. Stare, chore i wymagające opieki z wadami takimi jak ślepota, głuchota, a także kalectwo. Te watachy mieszkają razem, jednak w różnych warunkach. Watachy tworzą klany. Jesteśmy klanem wschodu, na zielonych łąkach i jaskiniach. Naszymi wrogami są watachy klanu zachodniego. Czerwonych piasków i lasów. Nasi przyjaciele, to neutralny klan południa. Lasów obfitych. Wrogo nastawiony do każdego klanu, jest klan północy. Białych gór i śnieżnych stepów.
- Klany dzielą się na watachy, czyli dominujące grupy z jednego stada?
- Dokładnie. A teraz czas na twoją pozycję. Od dziś nie jesteś już Cathrine. Nazywasz się Chalize i jesteś łowcą bety. Twoje obowiązki to patrolowanie terenu i polowania.
- A jak ja...
- Daha ma tą samą pozycję i wszystko ci wyjaśni.
- On nie! - zawołałam- To znaczy... czy nie da się inaczej?
- Nie, ale możesz poprosić Kartha, on również jest łowcą. Eleni uwielbia pomagać... musi być czterech łowców, ostatni zmarł jakieś dwa dni temu, więc można powiedzieć, że spadłaś nam z nieba!
CZYTASZ
Jestem wilkiem
WerewolfHistoria nigdy nie zostanie zakończona. Nigdy nie zostanie poprawiona. Na Wattpad wchodzę od święta. To pamiątka postępu - mojego aktualnego stylu nie zobaczycie nigdzie na W., jeśli ktoś chce coś poczytać, musi napisać prywatnie o próbkę mojej pisa...