Tak, dobrze widzicie. Chwilowo zawieszam. Poczekam aż ktoś przeczyta to i może odwiesze.
Nareszcie!
Nominowała mnie ApprilynneWatson.1. Dlaczego właściwie założyłaś wattpada? Co cię do tego skłoniło?
Zobaczyłam, że moja koleżanka ma wattpada. Byłam (i nadal jestem) w trakcie pisania papierowej książki, a miałam mnóstwo pomysłów.
Spróbowałam, a to jeden z efektów. :)2. Co inspiruje cię do pisania i dzięki czemu masz pomysły na nowe historie?
Życie. Tylko bardziej dosłownie. Piszę pod natchnieniem chwili, albo długo. Pomysłów mam co nie miara. Jednak zamiast tworzyć nowe historie, staram się upchnąć je w fabułę historii już istniejących.
3. Biedronka vs Kaufland?
Przeważnie Auchan...
4. Jakie zajęcie sprawia ci najwięcej radości?
Jazda na rowerze, jazda konna. Przebywanie wśród zwierząt (pomijając pająki i robactwo, może być motylek), pisanie, czytanie, rysowanie i gra, czasem planszowa, czasem na komputerze. A także wszystko w zależności od dnia. Lubię także pływać i biegać. Grać w piłkę nożną, w badminktona...
Mam wymieniać dalej? XD
5. Czy masz jakieś poważne plany związane z pisaniem?
Cały czas zastanawiam się nad dwoma książkami, między innymi jedną z wattpada, ale jak na razie żadna nie spełnia moich wymagań.
6. Opisz mnie w trzech słowach.
Piszesz oryginalne książki.
Piszesz fajne książki.
Piszesz.7. Nominuj kogoś, niech to nie umiera!
Z przyjemnością.
Nominuje:
Pytania:
1. Gdybyś miała zagrać w filmie, jaki to byłby film?
2. Wymień 5 zalet wattpada.
3. Najdłuższa książka jaką przeczytałaś?
4. Jak nazwałabyś swoje miasto?
5. Wolisz pisać na telefonie, czy komputerze?
6. Gdybyś miała konia, który mówi, co byś zrobiła?
7. Ulubiona postać z Harry'ego Pottera?
8. Ulubiony sok?
9. Indie Rock, czy Regge (reggae? Nie wiem jak to się pisze) ?
10. Wolisz pisać, czy czytać?
11. Drugie imię?
CZYTASZ
Jestem wilkiem
WerewolfHistoria nigdy nie zostanie zakończona. Nigdy nie zostanie poprawiona. Na Wattpad wchodzę od święta. To pamiątka postępu - mojego aktualnego stylu nie zobaczycie nigdzie na W., jeśli ktoś chce coś poczytać, musi napisać prywatnie o próbkę mojej pisa...