Lütfen yorum yapınız ! :) Multi Selim
Düzenlendi.
***
Bölüm 36
Hırsla ayağa kalktı Melisa, kâğıtların etrafa savrulduğunun farkında olmadan. Sehpaya tekme attı, tekli koltuğu devirdi, ama bu sakinleşmesine yeterli gelmedi. Parçalarcasına attığı sert adımlarla alt kata indiğinde ellerinin çıplaklığını umursamadan savurmaya başladı yumruklarını, kum torbasının üzerinde.
Vurdu, vurdu, vurdu... Kumlar çevreye saçıldığında durmadı, ellerinin üzeri parçalandığında yine durmadı, omzundaki yara kanamaya başladığında bile durmadı. Yüreğinin acısı bedenindeki acıları hissettirmiyordu. Duygularını engellemenin faydasız olduğuna kanaat getirmiş olacak ki, direnmeyi bıraktı. Elleri vücudunun iki yanına sarktı, omuzları düştü ve dizlerinin üzerine çöktü. Tabularını yıktı ve sarsıla sarsıla ağlamaya başladı. Vücudundaki ağrıyı göz ardı ederek hızla ayağa fırlayıp köşedeki duvara dayalı gitarını aldı. Süratle merdivenleri tırmanarak odasındaki balkona, oradan da çatıya çıktı. Bağdaş kurup oturdu ve gitarını eline aldı. Gözlerinden süzülen yaşlar ve gitarın çıkardığı hüzünlü melodinin eşliğinde titrek bir sesle başladı mırıldanmaya.
Anladım, sonu yok yalnızlığın.
Her gün çoğalacak.
Her zaman böyle miydi? Bilmiyorum...
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak.
Alışır her insan alışır zamanla,
Kırılıp incinmeye.
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp,
Yeniden ayağa kalkmak.
Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte.
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette.
Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum...
Hadi gelin üstüme korkmuyorum!
Bulutlar yüklü.
Ha yağdı ha yağacak üstümüze.
Hasret...
Yokluğunla ben baş başayız.
Nihayet...
Söyledi, söyledi... Sonunda gözyaşları durduğunda biraz olsun sakinleştiğini hissederek ayağa kalktı ve odasına indi. Öylece yatağına yattı ve kendini uykunun teskin edici kollarına bıraktı.
*****
"Hııı"
"Selam Minik uykucu"
"Neal gecenin bir yarısı beni uykumdan uyandıracak kadar önemli ne varsa hemen söyle ve kapat."
"Harika bi haberim var Minik huysuz"
"Güzel haberler sabahı bekleyebilir Manyak herif"
"Düzgün konuş abiyle... Neyse hazır mısın söylüyorum."
"NEAL"
"Tamam be kızma, söylüyorum. Rüya gördüm. Ve sen gelinlikler içinde evleniyordun... Resmen şok oldum ve hemen Miniği aramalıyım dedim."
"Bunun için mi aradın Allah'ın cezası yılan göz. Uykumun içine sıçtın gerizekalı. Bir de hemen diyor ya lan salak orada gündüz vakti sen ne uykusundan bahsediyorsun! Yeminle yanımda olsan şuan cesedini gömüyor olurdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKSİYON MÜHENDİSİ (Tamamlandı)
AksiyonÇizgi meselesini bilir misiniz? Hani dark side falan... Yoldan çıkmak, yer altına inmek... Doğru ile yanlış arasındaki o ince çizgiden bahsediyorum evet. Uzatmadan günün sorusuna gelelim öyleyse; bir şey kime göre iyi-neye göre kötüdür? Bir çoğumu...