Bölüm Şarkımız: Eda Baba/ Her Şey Seninle Güzel
7 yıl sonra...
'' Babiş, bana çunu çüyçene.''
Arda elindeki ojeye bakıp gözlerini devirdi.
'' Kızım, o annenin değil mi ? ''
Küçük kızı onu göğsüne bastırdı. Diğer yandan da somurttu.
'' Aytık menim!''
Arda, kızının bu tatlı, yenilesi hallerine bir baba olarak daha fazla karşı koyamadı ve onu yanına çağırdı.
'' Gel başımın tatlı belası, gel.''
İki adım ötesindeki kızını çok yavaş bir şekilde kolundan tutup kendine doğru çekiştirdi, küçük bedenini bacaklarının arasına sıkıştırdı. Ellerini de tek dizinin üzerine yerleştirdi. Elinde tuttuğu kırmızı ojeye saniyeler boyu yabani bir şeymiş gibi baktı durdu. Bunun nasıl sürüleceği hakkında en ufak fikri yoktu adamın, fakat denemek zorundaydı.
'' Bu nasıl sürülür ki şimdi ? ''
'' Elleyime süyejekşin babiş.''
'' İyi de meleğim, senin tırnakların çok küçük. Her yerine bulaştıracağız bu şeyi, sonra da annen canımıza okuyacak.''
'' Ya yütfennnn,'' diyen kızı suratını asıp dudaklarını büzdü.
Arda iç çekip gülümsedi. Burnunu sürttüğü dalgalı saçlarını koklayıp defalarca öpücük kondurdu. Hemen ardından da ojenin kapağını araladı. Dizine yerleştirdiği minik ellerinin tırnaklarına taşıra taşıra ojesini sürdü. Tam bu işlemi bitirmiş rahat nefes alacaktı ki suratını, annesinin makyaj malzemeleriyle boyamış olan diğer kızıyla göz göze geldi.
'' Kayla, bu ne hâl ? ''
''Çüçlendim babacıyım. Akjam şüpşiz yapşaj yaa. ''
'' Ah be aşkım. Her yerini batırmışsın sen ama ? ''
Titreyen dudaklarını oynatan kızı yüzünü asıp ağlamaya başlayınca Arda Şehla'yı yavaşça kenarı çekti ve hızla Kayla'nın yanına yöneldi. Kızının saçlarını okşayan adam bir yandan da onu susturmanın yollarını arıyordu.
'' Tamam aşkım, ağlama. Çok güzel olmuşsun.''
Kollarını okşayan babasıyla üst üste burnunu çekip omuz silkmişti.
'' Yayancı!''
'' Vallahi,'' dedi Arda kızının gözlerinin içine bakarak.
Birden kızının yüzünde güller açmaya başlamıştı.
'' Şahiden mi babacıyım ? ''
'' Sahiden tabi aşkım.''
'' Aynemden de tüzel miyim peti ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Tek Kadın Sevdim O da Sendin!(Tamamlandı) Bu Defa B'aşka Seri-1
Teen Fictionhttps://drive.google.com/file/d/1-3XPQT2Gn9FnR1dfupZslWTfGfad82eZ/view?usp=sharing Karizmatik, yakışıklı, işinde oldukça başarılı olan çapkınlıklarıyla da nam salmış bir adam. Masum, çekici bir o kadarda güzel olan, zaman zaman aşkın gözü kördür fel...