Bölüm Şarkımız: Sezen Aksu/Kutlama
İpek ve Çiğdem masayı donatırken Sema ile Yasemin bir köşede aylık giderleri hesaplıyordu.
'' Bu ay da elimize kalan bu,'' diyen Yase ile yüzleri düşmüştü.
'' Yok, biz istesek de bu evi adam edemeyiz kızlar. Bu parayla mümkün değil yani. Kaldı ki ay sonu yetişmedi mi kumbaradan tırtıklıyoruz.''
'' Kadriye teyze de yanaşmıyor.'' Tam o sırada gök öyle bir gürlemişti ki kızlar yerinden sıçramıştı.
'' Yine camlardan su sızmadan şu havluları yerleştirelim.''
Hepsi bir koldan koşturup hareket etmiş, camdan dışarısını da yüzleri asılarak izlemişlerdi.
'' Yapacak bir şey yok. Bir süre daha böyle idare edeceğiz.''
Kahvaltılarını keyifsizce yaparlarken yağmur dinmiş, yalancı güneş, gök kuşağının izlerini silerek gri bulutların ardından yeniden yüzünü göstermeye başlamıştı. Sanki az önce tonlarca gözyaşı döken gökyüzü bu değilmiş gibi bir hava hakimdi dışarıya.
'' Çiğdem, sen şu kağıdı yeniden getirsene. Bir de oradan bakalım fiyatlara. Belki sömestr dönüşü bir şeyler yapabiliriz.'' Başını sallayan genç kız hızla odasına koşturdu. Askıda asılı olan ceketini alıp ceplerini kurcaladı. Dün okul çıkışında dükkan dükkan gezip boya fiyatlarını not almıştı ama şimdi aradığı o kağıdı bir türlü bulamıyordu.
'' Allah Allah, nerede bu ya! Buraya koyduğumdan da eminim üstelik...''
Ellerini sanki şapkadan tavşan çıkartacakmış gibi hevesle yeniden daldırması da bir işe yaramamıştı. Eli boş şekilde içeri yönelirken kendine kızmayı da ihmal etmiyordu. Aklının bir karış havada olmasından nefret ediyordu bazen.
Üzgün bir ifadeyle kızlara bakıp,
'' Ya, kızlar, sanırım ben kağıdı bir yerlerde düşürdüm. Koyduğum yerde bulamadım,'' dedi.
'' Olsun canım, netten bakarız biz de. Şu Koçtaş'ta bakarsınız indirim vardır.''
'' Hadi onu hallettik diyelim, boyacıyı ne yapacağız Yase ? Kimi getireceğiz ? ''
'' Biz yapsak ?'' diye bir fikir sundu. '' Dört kişi olarak bu işin altından kalkarız herhalde.''
'' Vallahi kızlar, ne yapacaksak yapalım,'' dedi İpek de. ''Sömestr dönüşü şu evi biraz daha görürsem dayanabileceğimi sanmıyorum! Kokusuna oda parfümü dayandıramıyoruz yahu. Bu da bizi ekonomik anlamda zorluyor.''
''Haklısın...''
'' E, madem öyle, ben boya fiyatlarına bakıp siparişi veriyorum bilgisayardan.''
'' İyicene araştırmadan alayım deme hemen. Diğer sitelere de bak.''
'' Tamam, kahvaltıdan sonra beraber hallederiz bunu.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Tek Kadın Sevdim O da Sendin!(Tamamlandı) Bu Defa B'aşka Seri-1
Fiksi Remajahttps://drive.google.com/file/d/1-3XPQT2Gn9FnR1dfupZslWTfGfad82eZ/view?usp=sharing Karizmatik, yakışıklı, işinde oldukça başarılı olan çapkınlıklarıyla da nam salmış bir adam. Masum, çekici bir o kadarda güzel olan, zaman zaman aşkın gözü kördür fel...