17.Bölüm(alıntı)

5.3K 149 1
                                    

Bölüm yorumlarınıza daha sonra döneceğim canlar. İnternet ile sıkıntım var biraz.

'' Titriyorsun ama ? ''

Çiğdem, dizlerinin üzerine yerleştirdiği terli ellerini yumruk yaparak toparladı. Adamın tek dokunuşuyla aptala dönmüştü yine. Ve en kötüsü de, her yaptığı hamleyle baştan çıkıyor oluşuydu. Ağzından garip sesler firar etmesin diye dudaklarını sıkı sıkıya kenetlerken gözlerini yumdu.

'' Üşü...Üşüyor olmalıyım.''

Arda'nın dudak kıvrımlarının belirginleştiğini hissedebiliyordu. Adam o kadar yakınında soluk alıp veriyordu ki, onun her hareketinden haberdardı. Kulağına değen dudağın temaslarından huylanınca başını hafifçe yana yatırdı, gerdanında yer açtı dudaklarına.

'' Hımmm, şifayı fena kapmış olmalısın ufaklık.''

Arda, kızın kendinden geçen hareketiyle ve dudağının değdiği noktayı fark ettiğinde kendini toparladı. Az daha bu kur oyununa devam ederlerse kendini ve onu keşfetmek için can atan ellerini kızın üstünde bulacaktı. Gözünün önüne, birbiri ardına gelen o sahneler hiç hoş değildi çünkü. Genzini temizledi. Onu ne halde bıraktığını umursamadan, gergin bedeninin arzusunu da yok sayarak oturduğu yerden kalktı. Ense kısmını ovarken de akıllarını dağıtacak teklifini sundu.

Ben Bir Tek Kadın Sevdim O da Sendin!(Tamamlandı) Bu Defa B'aşka Seri-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin