Bölüm Şarkımız: Tuna Kiremitçi & Sena Şener/ Birden Geldin Aklıma
Anıl, Arda ve Çağrı'nın tek hayaliydi ortak bir yer açmak. Gece kulübü tarzındaki bu yerin açılışı uzun bir bekleyişin ardından nihayet bu akşam gerçekleşiyordu. Çağrı bu sürede tüm hazırlıkları üstlenmiş, titizlikle de bu geceye çalışmıştı. Ve bu, masaların dizaynından sahneye kadar kendini belli eden bir şeydi. O anlarda kendini kaybedip sağa sola emirler yağdırdığı da oluyordu elbette. Ah, bu stres onu öldürecekti. Daha önce 10 tane yer açmadığı için, hali, etraf için ne kadar anormal olarak karşılansa da kendisine normal geliyordu. Sadece biraz fazla mükemmeliyetçi biriydi.
'' Yavaş götürün, yavaş...'' Renkli aynaları taşıyan adamlara bir kez daha uyarıda bulundu. Biraz fazla pimpirikli olan bu adama illallah dememek için zor tutuyordu kendini çalışanlar. İçten içe yakınan adamlar, Arda ve Anıl'a verdiği sözden ötürü adamı alttan alıyorlar, baş hareketiyle de onu onaylayıp dediğini yapıyorlardı.
Onca hengame arasında çalan telefonu ise tuz biber olmuştu. İş içerisinde rahatsız edilmek pek sevdiği bir şey olmayınca burnundan soluyarak açmıştı.
'' Nasıl gidebilir ? Sen orada kıçını yayıp otururken ben saatlerdir ayakta duruyorum dostum. İnan bana canım çıktı!''
Anıl, karşıdan gelen sese kahkaha atmamak için kendisini zor tutuyordu.
'' Sakin ol kardeşim. Hangi gelinliği seçeceğine bir türlü karar veremeyen gelin gibi de stres yapma! Halledeceğiz işte.''
Çağrı'nın yüzü, alaya alınmasıyla pancar gibi kızarmıştı. Bu adamdan ciddiyet beklemek çoğu zaman yersizken neden bu genişliğine kızıyordu ki ?
'' Sana demesi kolay tabi, Anıl bey. Bu gece her şey kusursuz olmalı! Çünkü ilk intiba daima önemlidir. Tek hata...tek bir hata, her şeyi mahveder. Tüm hazırlıklarımızı çöpe atar. Müşteri de bunu affetmez. Anladın mı beni ? '' Unuttuğu bir şeyin o an aklına düşmesiyle kendisine kızdı ve elini alnına şaplattı. '' Lanet olsun! Ben de diyorum ne eksik. Dansçı kızları unuttum ya ben!'' Anıl telefonun diğer ucunda şaşırma evresindeyken, '' Bak, ben seni sonra ararım. Ya da ne arıyorum ya, akşama buraya geleceksin nasılsa. O zaman görüşürüz. Beni lafa tuttun boşu boşuna zaten. Hadi kardeşim hadi! İşim gücüm var benim. Senin alaylarını hiç çekemeyeceğim doğrusu! '' sözlerini sarf etti ve telefonu suratına kapadı. Anıl yüzüne kapanan telefona bön bön bakarken kaşlarından tekini kaldırdı. Bu çocuğun ciddi sorunları vardı.
'' Regl dönemindeki kızlardan betersin Çağrı!'' diye homurdandı ve sertçe ahizeyi indirdi. Hastasının gelmesiyle de söylediği son söz havada asılı kaldı. Zira orta yaşlardaki kadın kendisine kınar bir ifadeyle bakıyordu. Çağrı'ya içinden söverken sempatik haline büründü ve karşısındaki kadına gülümsemeye çalışarak onu içeri davet etti.
♥♥♥♥♥
'' Bu elbise paket olacak. Adres versem, iletmeniz mümkün mü acaba ? ''
'' Elbette Arda bey. Siz buraya adresi ve arzu ettiğiniz notu yazın, ben de bu sürede elbiseyi paketleteyim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Tek Kadın Sevdim O da Sendin!(Tamamlandı) Bu Defa B'aşka Seri-1
Ficção Adolescentehttps://drive.google.com/file/d/1-3XPQT2Gn9FnR1dfupZslWTfGfad82eZ/view?usp=sharing Karizmatik, yakışıklı, işinde oldukça başarılı olan çapkınlıklarıyla da nam salmış bir adam. Masum, çekici bir o kadarda güzel olan, zaman zaman aşkın gözü kördür fel...